Géén boekingskosten

SpanjeCosta BravaLloret de Mar

6.3VoldoendeScore uit 204 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

222 Reviews over Gran Garbi

• 5R23-06-2022

Tja..

Na een hele nacht rijden, aankomst om 8u ter plaatse. Pas om 13 kamer beschikbaar, wat normaal is. Echter, eten en drinken ook pas beschikbaar om 13u. Ik heb nochtans all-in geboekt, en deze aankomstdag ook volledig moeten betalen. Echt lekker aankomen is dit niet..

Verder zijn de foto’s die getoond worden niet echt waarheidsgetrouw. Hotel wel proper. Eten niet echt gevarieerd, en vaak aan de koude kant. Zwembaden leuk voor de kindjes, echter ook weer geen all-in aan het waterpark van het hotel en dus eigenlijk de all-in bijna nutteloos.

• 7Gezin met oudere kinderen30-08-2021

Goed, maar basic.

Middenklasse hotel. Kamers prima, ruim genoeg en schoon. Elke dag schoonmaak en voldoende handdoeken. All in formule beter niet boeken. Je krijgt ander drinken en alles in plastic bekers. Ik begrijp niet waarom dit is. Eten is middelmatig. Genoeg keuze, maar gewoon niet warm genoeg. Ook in Corona tijd veel te druk aan buffet. Wel alles met handschoenen pakken, maar het is te druk in restaurant. Parkeren kan bij nabijgelegen parkeer terrein, maar hier moet jezelf achteraan en is er geen plek dag erna weer proberen bij balie. Vriendelijk personeel. Zwembad bij andere gedeelte is leuk, maar tijdslot van 2 uur door Corona. Zwembad bij hotel is niets bijzonder, maar prima. Mag wel wat gebeuren aan geheel renovatie hotel, maar begrijp door Corona dat dit misschien lastig is nu. 5 min van strand en centrum. Ligt mooi centraal. Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar bv Olympic park in LLoret is echt 4 sterren, dit is meer 3 sterren.

• 8kriegenbergh24-08-2021

Leuk, mooi, gezellig hotel

Wij zijn met ons gezin met 2 kinderen ( 5, 1,5) naar dit hotel geweest. Doordat we een uur hadden gezocht naar onze transfer op het vliegveld kwamen we helaas pas laat aan in het hotel, zo rond 11 uur. Ik vroeg of er nog wat te eten was voor ons, vooral voor de kindjes want die hadden heel veel honger en slaap natuurlijk. Het antwoord was nee want het restaurant was al dicht. Dit heb ik bij andere hotels nog nooit mee gemaakt, Wij moesten daarom nog laat het centrum in om nog wat te gaan eten. Het was zeker een heerlijke vakantie maar na een paar dagen hadden onze kindjes het zwembad bij het hotel wel gezien. Er is voor de kindjes niet veel te doen bijvoorbeeld een speeltuintje of glijbaantje etc. Wel kun je naar het andere hotel waar ze leuke glijbanen hebben! Het eten vonden wij elke dag goed, veel afwisseling qua vlees. De kamers en bedden ook top, wel gehorige kamers, je hoort alles wat er buiten gebeurd. We hebben het leuk gehad!

• 5Mirella12-08-2021

Had er heel veel van verwacht Maar helaas slecht!

Ik was naar gran garbi gegaan doordat die een hoge score had, maar helaas zoveel tegenvallers zoals het slechte koude eten, geen animatie, zijn gewend spelletjes bij en in het water niets van dit word niets met de kindjes gedaan! geen muziek aan het zwembad waardoor er totaal geen sfeer hangt. Ik heb echt spijt dat we niet weer naar olimipic palace zijn gegaan zeg, dacht een x wat anders helaas. Ik zou het zeker niet aanrader totaal geen gezelligheid of sfeer een woord saaaaai

• 9Axel VM09-07-2020

Gran Garbi

ik kom reeds 10 jaar in dit hotel en 2x per jaar. Het is een prima hotel, ligging is ok en het personeel is er vriendelijk.

• 7Nancy24-09-2019

Basic maar schoon.

Voor de aanbieding die wij hadden was het een prima hotel. Kamer is wat basic en de deur van de badkamer sloot niet goed. Bedden waren goed. Kamer is ruim genoeg en heel belangrijk schoon. Het is wel erg gehorig. Het eten werd eigelijk met de dag beter. Voldoende keuze. Kon wel iets warmer. TV werkte niet. Maar omdat we daar toch niet naar keken niet gemeld bij de receptie. Prima zwembaden.

• 8Julia17-09-2019

Goed hotel, misschien kom ik nog terug

Goed hotel. Niet aan het strand, wel vlakbij, ongeveer 5 min lopen. Eten is ook goed, tenzij je hele hoge eisen hebt. Strand is met heel fijn kiezel. Zee is niet echt geschikt voor de kinderen die niet kunnen zwemmen - het wordt nogal snel diep. Na 4 meter van het strand kun je niet meer staan. Er zijn wel plekken waar het minder snel diep wordt, maar dan moet je die zoeken.

• 6Lennie Sluijs09-09-2019

Leuke omgeving, nieuwe vrienden, genoten

De shuttle bus vanaf t vliegveld naar het hotel is echt veel te lang!!!!! Maar t hotel is prima, veel zwembaden! Eten is geen hoogstandje...

• 7Linda Monard25-08-2019

1keer was voor mij ok.....

We verbleven vermoed ik in oudste gedeelte, de deuren daar mogen ze echt wat aan doen, werden snachts of laten we zeggen vroege ochtend mee gegooid, ze sluiten echt heel slecht... Het eten was zeer gevarieerd, maar mocht iets warmer.... Ontvangst was zeer vriendelijk

• 8Erik24-08-2019

Mooie vakantie

Eenvoudig, maar prima familiehotel. Het eten was verder prima. Vriendelijk personeel. Gran Garbi heeft een eigen parkeerplaats. Als daar geen sleutel meer van beschikbaar is, is er een probleem met parkeren. Als je eenmaal een sleutel hebt, kan je die de hele vakantie houden. Voor de rest een zeer mooie vakantie gehad.

Hotel Gran Garbi info

• GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)