Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

In het bruisende centrum van Lloret de Mar, op slechts 4 minuten lopen van het strand, vind je Hotel Gran Garbí. Dit hotel biedt topservice aan voor de hele familie. Zo kunnen de kinderen spelen in een van de twee buitenzwembaden, terwijl de ouders relaxen op een ligbedje in de tuin van het hotel. Bovendien heb je vanuit Gran Garbí ook toegang tot het waterpark Aquasplash van het naastgelegen hotel. Hier vind je diverse gave glijbanen om uren plezier te maken. Kijk jij al uit naar een vakantie in Lloret de Mar bij hotel Gran Garbí?

Vakantiegangers die eerder een bezoek brachten aan Gran Garbí zijn vooral enthousiast over de ligging van het hotel. Zo beschrijft Anouk: “De ligging van het hotel is erg goed! Midden in het centrum, maar geen last van uitgaansleven”. Hieraan voegen Els en Nico toe: “Dichtbij centrum en de zee, toch weinig last gehad van nachtelijk lawaai”. Ook het waterpark dat je mag bezoeken bij het andere hotel is populair. Zo geeft vakantieganger Deborah aan: “Fijn zwembad en mooi aquapark” en voegt familie Posthouwer toe: “mooie zwembaden met het Aqua Splash als topper bij zuster hotel”.

De ligging

Vanuit Gran Garbí loop je razendsnel naar het centrum van Lloret de Mar of naar het strand Fenals. Zo kun je vlakbij je hotel genieten van zon, zee en strand, plus heerlijk shoppen en uitgaan. Als je terugkeert naar je hotel, laat je het bruisende centrum achter je voor een stille nachtrust. Op ongeveer 7 minuten lopen van het hotel ligt het centrale busstation. Vanaf hier kun je een bezoek brengen aan diverse plaatsen in de buurt. Neem bijvoorbeeld de bus naar het Water World Parc als je AquaSplash uitgespeeld hebt. Andere plaatsen in de buurt die de moeite waard zijn om te bezoeken zijn Blanes en Barcelona. Bezoek in Blanes bijvoorbeeld de schitterende tuinen “Jardí Botànic Marimurtra” en bezoek in Barcelona het stadspark van Gaudí “Park Güell”.

Het hotel en faciliteiten

In Gran Garbí vind je diverse faciliteiten die jouw vakantie nog leuker maken. Wat dacht je van een duik in een van de twee buitenzwembaden, vertier in het waterpark of relaxen in het binnenbad bij slechter weer? Naast zwemmen behoort sporten in de gym ook tot de mogelijkheden. Zo blijf je ook tijdens je vakantie in topvorm. Liever tafeltennissen of biljarten? Ook dat is mogelijk in Gran Garbí. Kinderen van 3 tot 12 jaar oud kunnen sporten en allerlei andere activiteiten beoefenen in de miniclub tijdens het hoogseizoen. Het animatieteam biedt ook activiteiten aan voor volwassenen en verzorgt regelmatig spetterend avondentertainment. Hiervoor is het niet nodig om de Spaanse taal te begrijpen, want het animatieteam spreekt ook Engels. Als je een auto hebt gehuurd, kun je deze eenvoudig parkeren op de indoor privéparkeerplaats van het hotel. Mocht er geen plek meer zijn, is het ook mogelijk om op straat te parkeren.

De kamers

Geniet op je comfortabele kamer in Gran Garbí van gratis wifi en het koele briesje van de airconditioning. In de kamers ontbreekt het je echt aan niets. Zo kun je heerlijk zitten buiten op je balkon of op bed even het laatste nieuws kijken. De perfecte plek om even bij te komen van een druk uitgaansavondje.

Het verschil in kamers

Gran Garbí biedt kamers aan voor diverse aantallen gasten. Zo zijn er eenpersoonskamers, kamers voor 2 of 3 personen en kamers voor maximaal 3 volwassenen en 1 kind. Behalve de meubels verschillen de kamers niet veel van elkaar. Hierdoor verblijft iedere gast op ongeveer dezelfde manier bij Gran Garbí.

Eten en drinken

Je kunt verblijven in Gran Garbí op basis van all inclusive, volpension, halfpension en logies en ontbijt. Verse pannenkoeken, broodjes en fruit vind je tijdens het heerlijke ontbijt en de lunch. ‘s Avonds geniet je van diverse vlees- en visgerechten tijdens het dinerbuffet. Naast het buffetrestaurant beschikt Gran Garbí over 2 bars en een snackbar.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie in Lloret de Mar

Als je verblijft op basis van all inclusive in Gran Garbí kun je van 11.00 tot 23.00 genieten van heerlijk koele drankjes. Heb je trek gekregen tussen de maaltijden door? Dan zijn er tussen 11.00 en 12.30 en tussen 15.30 en 18.30 diverse snacks te krijgen zoals ijsjes, hamburgers en friet. Een all inclusive vakantie bij Gran Garbí staat garant voor een onbezorgde vakantie waarin je geniet van heerlijk eten, zon, zee en strand. Voor de kinderen is er ook genoeg te beleven in Gran Garbí. Zo kunnen kinderen tussen de 3 en 12 jaar oud meedoen met activiteiten in de miniclub en zich hele dagen vermaken in waterpark Aquasplash. Dit terwijl de ouders kunnen relaxen op een ligbedje.

Goed om te weten

Houd tijdens je verblijf bij Gran Garbí rekening met de volgende punten: Gran Garbí biedt gratis wifi aan in alle ruimtes van het hotel. Check-in is standaard van 12.00 tot 00.00, de check-out is tussen 07.00 en 10.00 uur. Kinderen van alle leeftijden zijn welkom en worden vanaf 13 jaar als volwassenen meegerekend. Verblijf je bij Gran Garbí op basis van all inclusive? Dan dien je bij te betalen voor eten en drinken in het waterpark Aquasplash. Het waterpark is geopend tussen ongeveer 29 mei en 12 september. Huisdieren zijn niet toegestaan. De toeristenbelasting is niet bij de prijs inbegrepen en dient ter plekke te worden betaald.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

207 Reviews over Gran Garbi

• 6Lore23-08-2022

Geen 4 sterren waard...

TOPvakantie gehad in Lloret de mar! (2 Gezinnen met 4 kinderen tussen 8 en 13 jaar). Zó veel te doen dat een week te kort was... Helaas lag die topvakantie niet aan het hotel... Dit is zéker géén 4 sterren waard... Als je met kinderen gaat krijg je gewoon een 2 persoonskamer met 2 extra bedden op geduwd. Zeer jammer! Kamer werd wel netjes onderhouden. Het eten was in orde en goed verzorgd. Soms wel wat aan de koude kant... De foto's op de site van reisorganisatie zijn bedrieglijk... 2 Prachtige aquaparken, maar geen één op het domein zelf. "In het hotel erlangs". Klopt ja... Maar ze vertellen er wel niet bij dat je een stukje ZEER STIJL OMHOOG de berg op moet wandelen om er te geraken. Bij het aquapark telt de all in niet, ook zeer jammer... Nuja, "all inc"... Alcohol aangelengd met water, beperkte keuze ijsjes, boterhammen uit het tankstation, ... Om 23u was de all in ook afgelopen... Er was ook niks van animatie... Wij gaan niet meer terug...

• 5R23-06-2022

Tja..

Na een hele nacht rijden, aankomst om 8u ter plaatse. Pas om 13 kamer beschikbaar, wat normaal is. Echter, eten en drinken ook pas beschikbaar om 13u. Ik heb nochtans all-in geboekt, en deze aankomstdag ook volledig moeten betalen. Echt lekker aankomen is dit niet..

Verder zijn de foto’s die getoond worden niet echt waarheidsgetrouw. Hotel wel proper. Eten niet echt gevarieerd, en vaak aan de koude kant. Zwembaden leuk voor de kindjes, echter ook weer geen all-in aan het waterpark van het hotel en dus eigenlijk de all-in bijna nutteloos.

• 7Gezin met oudere kinderen30-08-2021

Goed, maar basic.

Middenklasse hotel. Kamers prima, ruim genoeg en schoon. Elke dag schoonmaak en voldoende handdoeken. All in formule beter niet boeken. Je krijgt ander drinken en alles in plastic bekers. Ik begrijp niet waarom dit is. Eten is middelmatig. Genoeg keuze, maar gewoon niet warm genoeg. Ook in Corona tijd veel te druk aan buffet. Wel alles met handschoenen pakken, maar het is te druk in restaurant. Parkeren kan bij nabijgelegen parkeer terrein, maar hier moet jezelf achteraan en is er geen plek dag erna weer proberen bij balie. Vriendelijk personeel. Zwembad bij andere gedeelte is leuk, maar tijdslot van 2 uur door Corona. Zwembad bij hotel is niets bijzonder, maar prima. Mag wel wat gebeuren aan geheel renovatie hotel, maar begrijp door Corona dat dit misschien lastig is nu. 5 min van strand en centrum. Ligt mooi centraal. Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar bv Olympic park in LLoret is echt 4 sterren, dit is meer 3 sterren.

• 8kriegenbergh24-08-2021

Leuk, mooi, gezellig hotel

Wij zijn met ons gezin met 2 kinderen ( 5, 1,5) naar dit hotel geweest. Doordat we een uur hadden gezocht naar onze transfer op het vliegveld kwamen we helaas pas laat aan in het hotel, zo rond 11 uur. Ik vroeg of er nog wat te eten was voor ons, vooral voor de kindjes want die hadden heel veel honger en slaap natuurlijk. Het antwoord was nee want het restaurant was al dicht. Dit heb ik bij andere hotels nog nooit mee gemaakt, Wij moesten daarom nog laat het centrum in om nog wat te gaan eten. Het was zeker een heerlijke vakantie maar na een paar dagen hadden onze kindjes het zwembad bij het hotel wel gezien. Er is voor de kindjes niet veel te doen bijvoorbeeld een speeltuintje of glijbaantje etc. Wel kun je naar het andere hotel waar ze leuke glijbanen hebben! Het eten vonden wij elke dag goed, veel afwisseling qua vlees. De kamers en bedden ook top, wel gehorige kamers, je hoort alles wat er buiten gebeurd. We hebben het leuk gehad!

• 5Mirella12-08-2021

Had er heel veel van verwacht Maar helaas slecht!

Ik was naar gran garbi gegaan doordat die een hoge score had, maar helaas zoveel tegenvallers zoals het slechte koude eten, geen animatie, zijn gewend spelletjes bij en in het water niets van dit word niets met de kindjes gedaan! geen muziek aan het zwembad waardoor er totaal geen sfeer hangt. Ik heb echt spijt dat we niet weer naar olimipic palace zijn gegaan zeg, dacht een x wat anders helaas. Ik zou het zeker niet aanrader totaal geen gezelligheid of sfeer een woord saaaaai

• 9Axel VM09-07-2020

Gran Garbi

ik kom reeds 10 jaar in dit hotel en 2x per jaar. Het is een prima hotel, ligging is ok en het personeel is er vriendelijk.

• 7Nancy24-09-2019

Basic maar schoon.

Voor de aanbieding die wij hadden was het een prima hotel. Kamer is wat basic en de deur van de badkamer sloot niet goed. Bedden waren goed. Kamer is ruim genoeg en heel belangrijk schoon. Het is wel erg gehorig. Het eten werd eigelijk met de dag beter. Voldoende keuze. Kon wel iets warmer. TV werkte niet. Maar omdat we daar toch niet naar keken niet gemeld bij de receptie. Prima zwembaden.

• 8Julia17-09-2019

Goed hotel, misschien kom ik nog terug

Goed hotel. Niet aan het strand, wel vlakbij, ongeveer 5 min lopen. Eten is ook goed, tenzij je hele hoge eisen hebt. Strand is met heel fijn kiezel. Zee is niet echt geschikt voor de kinderen die niet kunnen zwemmen - het wordt nogal snel diep. Na 4 meter van het strand kun je niet meer staan. Er zijn wel plekken waar het minder snel diep wordt, maar dan moet je die zoeken.

• 6Lennie Sluijs09-09-2019

Leuke omgeving, nieuwe vrienden, genoten

De shuttle bus vanaf t vliegveld naar het hotel is echt veel te lang!!!!! Maar t hotel is prima, veel zwembaden! Eten is geen hoogstandje...

• 7Linda Monard25-08-2019

1keer was voor mij ok.....

We verbleven vermoed ik in oudste gedeelte, de deuren daar mogen ze echt wat aan doen, werden snachts of laten we zeggen vroege ochtend mee gegooid, ze sluiten echt heel slecht... Het eten was zeer gevarieerd, maar mocht iets warmer.... Ontvangst was zeer vriendelijk

Hotel Gran Garbi info

• GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)