Géén boekingskosten

SpanjeCosta BravaLloret de Mar

9FenomenaalScore uit 146 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Evenia Olympic Palace is een kindvriendelijk vier sterren hotel in Lloret de Mar. Het hotel heeft een waterpark met glijbanen en diverse watertoestellen. Een ideale uitvalsbasis aan de Costa Brava voor een heerlijke gezinsvakantie. Het bruisende centrum en het zandstrand liggen op loopafstand, net als gezellige terrasjes en tavernes. Ontspannen doe je in het wellnesscentrum van het hotel, terwijl de kids zich lekker amuseren in de miniclub. Dankzij de all inclusive formule geniet je van ’s morgens tot ’s avonds van vers bereide buffetten en lekkere tussendoortjes. Bij Evenia Olympic Palace beleef je een zorgeloze vakantie in Lloret de Mar met het hele gezin.

Vakantiegangers die ook een all inclusive vakantie hebben doorgebracht bij Evenia Olympic Palace in Lloret de Mar zijn erg positief over hun verblijf. Het kindvriendelijke all inclusive hotel aan de Costa Brava ontvangt vooral veel complimenten over het aquapark, de ligging en het vriendelijke personeel. Vakantieganger Marleen schrijft over haar verblijf: “Hele mooie en schone hotelkamer en hotel. Supervriendelijk personeel en Lloret zelf is ook erg mooi. Bij Bodega Cristina kun je heerlijk rustig zitten en je kunt ook heel relaxed wandelen langs het kasteel af. Ik zeg een hele dikke aanrader. Ben nu 3 keer in Lloret geweest en ook 3 keer hetzelfde hotel. Zou hier meteen weer naar terug gaan!” Ook het eten scoort hoge ogen. De restaurants serveren vers bereide maaltijden in buffetvorm en zorgen ervoor dat er genoeg te kiezen valt. De animatie wordt eveneens zeer gewaardeerd. Het animatieteam brengt je meteen in vakantiesferen en organiseert leuke activiteiten voor jong en oud. Sofie kijkt met plezier terug op haar vakantie bij Evenia Olympic Palace. Zij zegt: “Mooie propere kamers, vriendelijk personeel, lekker afwisselend buffet, goede animatie, niet ver van centrum en strand, shuttlebus naar een rustig strand in de buurt.”

De ligging

Evenia Olympic Palace ligt aan de Costa Brava in de bekende badplaats Lloret de Mar. Deze bruisende kustplaats is niet alleen populair onder jongeren, maar ook gezinnen vieren hier graag vakantie. Het viersterrenhotel bevindt zich op slechts 35 kilometer afstand van de luchthaven. Het levendige centrum ligt 500 meter van je accommodatie en ook het strand van Lloret de Mar vind je op loopafstand. Wie altijd al eens gedroomd heeft om te jetskiën, duiken of parasailen kan hier z’n hart ophalen. Ook een dagje cultuur snuiven behoort tot de mogelijkheden tijdens je vakantie in Lloret de Mar. Bij de receptie van Evenia Olympic Palace kun je diverse excursies boeken, maar een auto huren en zelf op avontuur gaan, kan natuurlijk ook! Maak een tour langs populaire badplaatsen zoals Tossa de Mar en Blanes. Bezichtig een van de vele middeleeuwse kastelen die deze omgeving rijk is. Of breng een bezoek aan Barcelona en ontdek de prachtige werken van de Spaanse kunstenaar Gaudí.

Het hotel en faciliteiten

Evenia Olympic Palace heeft een 24-uurs receptie waar je dag en nacht terecht kunt. De vriendelijke medewerkers helpen je graag bij het regelen van excursies en delen tips over leuke bezienswaardigheden in de buurt. Het viersterrenhotel aan de Spaanse Costa Brava heeft wifi in elke openbare ruimte én op de kamers. Ideaal, zo heb je altijd verbinding met het thuisfront en kun je de mooiste foto’s via social media delen. De meest populaire faciliteit van het viersterrenhotel is het grote aquapark. Het walhalla voor kinderen! Evenia Olympic Palace is dan ook the place to be voor een kindvriendelijke vakantie in Lloret de Mar. Kinderen kunnen hier de hele dag roetsjen van de glijbanen in het kinderbad en piraatje spelen in het piratenschip. Daarnaast is er ook een speeltuin en een miniclub waar kinderen vakantievriendjes maken en zich amuseren met het enthousiaste animatieteam. Terwijl de kids zich vermaken, kom jij helemaal tot rust op je ligbed onder de palmbomen. Of laat je lekker in de watten leggen in het wellnesscentrum van het hotel en geniet van een ontspannende massage. Hou er rekening mee dat sommige wellnessfaciliteiten en behandelingen tegen betaling zijn. Ben je graag actief bezig? Ook dan zijn er tal van sportieve activiteiten te beleven, sommige gratis en sommige tegen betaling. Zo beschikt het hotel over een mooi fitnesscentrum met professionele apparaten voor je dagelijkse workout, maar je kunt ook een potje tennis spelen of meedoen met aquajoggen. ’s Avonds vinden er leuke live shows plaats en wordt er volop gedanst op bekende zomerhits in de discotheek van het hotel. Bij Evenia Olympic Palace aan de Costa Brava beleeft het hele gezin een onbezorgde vakantie in Lloret de Mar om nooit te vergeten.

De kamers

Evenia Olympic Palace in de toeristische badplaats Lloret de Mar heeft 170 ruime kamers die allemaal zijn voorzien van airco en wifi. Het viersterrenhotel heeft één type kamer: de familiekamer. Deze accommodatie is geschikt voor vijf personen. Alle familiekamers hebben een balkon, een aparte slaapkamer, een eigen badkamer met bad of douche en een toilet. De slaapkamer is gescheiden van de woonkamer via een verbindingsdeur. In de woonkamer staat een slaapbank en een tafel met zitje. De televisie, een koelkastje en magnetron maken je accommodatie helemaal compleet. Een kinderbedje is eveneens op aanvraag beschikbaar, maar dit is mogelijk tegen betaling. Wil je tijdens je kindvriendelijke vakantie in Spanje graag in een familiekamer verblijven met uitzicht op het zwembad? Geen probleem. Je betaalt dan een kleine toeslag en dit kun je eenvoudig aangeven bij je boeking.

Eten en drinken

Bij Evenia Olympic Palace vier je vakantie aan de Spaanse Costa Brava op basis van logies met ontbijt, halfpension, volpension of all inclusive verzorging. Bij logies met ontbijt is alleen het ontbijtbuffet inbegrepen en bij halfpension ook het dinerbuffet. Kies je voor volpension? Dan is ook het lunchbuffet inbegrepen. Wie voor all inclusive verzorging kiest, kan bij Evenia Olympic Palace met het hele gezin onbeperkt genieten van het uitgebreide ontbijt-, lunch- en dinerbuffet. Deze maaltijden zijn allemaal bij je all in vakantie in Spanje inbegrepen. Daarnaast heeft het all inclusive hotel ook diverse bars waar je terecht kunt voor verschillende drankjes en snacks. Het viersterrenhotel heeft vier restaurants in buffetstijl waar je optimaal geniet van de mediterrane keuken. De buffetten worden elke dag vers bereid en zijn zeer gevarieerd; van gevogelte en vis tot vlees, frietjes, pasta’s en salades. Voor jong en oud; er zit voor iedereen iets lekker bij. Ook de keuze aan drankjes, ijsjes, zoete desserts en vers fruit is groot.

All inclusive en kindvriendelijke vakantie in Lloret de Mar

Bij Evenia Olympic Palace geniet je met het gezin van een all inclusive en kindvriendelijke vakantie in Lloret de Mar. Het viersterrenhotel ligt aan de zonnige Costa Brava en biedt alles wat je nodig hebt voor een onbezorgd verblijf. Met een groot aquapark en het strand binnen handbereik, verveel je je hier geen moment. En dankzij de all inclusive formule word je volledig verzorgd; van eten en drinken tot leuke animatie. Viersterrenhotel Evenia Olympic Palace is de perfecte plek om quality-time door te brengen met het gezin.

Goed om te weten

Honden zijn in het hotel niet toegestaan Tijdens je vakantie bij Evenia Olympic Palace kun je – tegen betaling - ook gebruik maken van het binnenbad. Bepaalde hotelfaciliteiten zijn seizoensgebonden en weersafhankelijk, bijvoorbeeld het waterpark. Ook kunnen faciliteiten gesloten zijn door bijvoorbeeld het weer, seizoen, onderhoud of bezetting. Toeristenbelasting dien je ter plaatse bij het viersterrenhotel in Lloret de Mar te voldoen. Dit is niet bij de reissom inbegrepen.

Bekijk de beschikbaarheid

146 Reviews over Evenia Olympic Palace

• 9Familie11-09-2022

Fantastische vakantie

Super mooi hotel met super fijne zwembaden. Ruime keuze en lekker eten. Genoeg plek in het restaurant en genoeg ligbedjes bij de zwembaden. Er was veel te doen voor kinderen, elke dag weer leuke activiteiten. De ligging is perfect, op zo’n 500 meter van het uitgaansleven en winkeltjes. De familiekamer is erg ruim en elke kamer heeft een airco.

• 9Sylvie08-08-2022

Super

Na een zeer slechte busrit toch vriendelijk ontvangen in het hotel. Aantal zaken gaan vragen aan de receptie, steeds vriendelijk geholpen. Super hotel, geweldige zwembaden. Veel variatie van eten en drinken. Kinderen hebben zich top geamuseerd. Hadden een familiekamer, lekker fris met de airco, ruime badkamer, goede bedden. We gaan zeker nog eens terug!

• 9Fam. S.01-09-2019

GE-WEL-DIG! Wij hebben genoten.

Inmiddels voor de derde keer naar dit complex. Blijft geweldig. Het personeel werkt zich 3 slagen in de rondte om het iedereen naar de zin te maken. Mooi hotel met prima kamers. Lekker ruim, uitstekende schoonmaak. Alleen zijn de kamers wel gehorig naar de gang en de buren. All inclusive formule is verder geweldig. Wij kunnen niets bedenken dat ontbreekt. Je kunt vrij vertaald alles eten en drinken van 8 uur s morgens tot 12 uur s nachts zonder je ergens druk om te hoeven maken. Alles is tiptop verzorgd. Enige nadeel is dat de WiFi slecht is (capaciteit kan het aantal toeristen niet aan) en dat op de tv geen enkele Nederlandse zender is. Verder is het bed ongelooflijk hard. Al met al absoluut waar voor je geld! Wij komen zeker nog eens terug. Als ze nu ook nog even in de parkeergarage een mogelijkheid maken om elektrische auto's te kunnen opladen...

• 9Kelly17-08-2019

Leuke vakantie

Net terug van een heerlijke vakantie. Na zeven jaar dit hotel terug te boeken er heel wat op vooruit gegaan. De animatie is voor elke leeftijd top! Elke avond een thema- avond wat eten betreft, ook s’morgens veel keuze. De ligbedden mag je reserveren. Om negen uur worden de ligbedden die niet beland zijn gecontroleerd door de zwembadmeester . Indien deze na 90 min niet bezet zijn, worden de handdoeken weggenomen= een dik pluspunt. Pepe aan de bar in het zoetwater bad verdiend een standbeeld. Man met een gouden hart, die zijn werk met hart en ziel doet. Kortom wij hebben met heel ons reisgezelschap weer genoten.

• 9Marleen Driessen01-11-2018

Geweldig

Hele mooie en schone hotelkamer en hotel. Super vriendelijk personeel en Lloret zelf is ook erg mooi. Bij Bodega Cristina kun je heerlijk rustig zitten en je kunt ook heel relaxed wandelen langs het kasteel af. Ik zeg een hele dikke aanrader. Ben nu 3 keer in Lloret geweest en ook 3 keer hetzelfde hotel. Zou hier meteen weer naar terug gaan!

• 9KVerelst20-07-2018

Een spetterende vakantie

Wie op zoek is naar een gezellige vakantie boordevol waterpret is hier aan het juiste adres! Een mooie piratenboot voor de (kleinere) kids, een mini waterpretpark voor de groteren onder ons en prachtige ligbedden. Kortom voor elk wat wils. Dat in combinatie met een ruime, propere en mooie kamer alsook lekker en gevarieerd eten is een garantie voor een fijne vakantie!

• 9SOFIE13-02-2018

mooie propere kamers, vriendelijk personeel, lekker afwisseld buffet, goede animatie, niet ver van centrum en strand, shuttlebus naar een rustig strand in de buurt,.....

• 3Rita S06-11-2017

wat een teleurstelling

Vertrokken met touroperator. Geboekt de Olympic suites en een upgrade gekregen naar de Palace. Ik heb nog nooit van mijn leven zo een slecht hotel meegemaakt. Begon al bij het inschrijven aan de balie. de kamers waren nog niet klaar en er heerste een totale chaos. We mochten gaan middageten maar we waren met 13 personen. Geen plaats voor de hele groep 2 aan 2 konden we bij wijze van spreken gaan eten. Voor de volgende dagen een grote tafel reserveren kon niet er werden geen tafels gereserveerd. Dus tegen 7 u 's avonds aanschuiven om toch maar een tafel te hebben wat de volgende dagen dan niet meer nodig bleek want van de 13 personen zijn er 5 niet ziek geworden. Overgeven - diarree - koorts enz dit kon niet anders dan van het "lekkere" eten zijn. Aan de receptie een emmer gaan vragen om te kotsen, dat hadden ze niet we moesten er maar voor zorgen dat we tijdig op de pot geraakten. Wat moeilijk gaat als het er langs boven en onder tergelijkertijd uitkomt. De bedden hadden overjaarse matrassen waar de veer zo goed als doorzat en indien je erop ging zitten het net was of je viel op een blok beton. Wij hadden een 3 persoonskamer maar de 3de persoon moest in een zetelbed slapen dat ook nog eens stuk was. De laatste avond zagen we het onderscheid in het restaurant, waar wij geen tafel konden reserveren was nu de tafel waar we ons hele verblijf hadden aangezeten toch gereserveerd voor de heer sammy moor en zijne aanhang. We moesten naar een veel te kleine tafel en ik wou een tafel bij aan schuiven maar dat mocht niet wat voor de heer Sammy nadien van te voor werd gedaan. Uiteindelijk kregen we dan toch de tafel waar we reeds het ganse verlof aanzaten en als dank omdat de heer Sammy een tafel naast die van ons moest nemen kregen we een gratis serenade van hem. Terwijl wij een baby van 6 maanden bij hadden die reeds sliep en wat hij wist. Doet hij nadien net of hij vind dit erg. Ik vind het spijtig dat zo een groot hotel waar zo iets moois van te maken is zo in verval geraakt. Over de garçon in het restaurant kan ik niks slecht zeggen want die deed gewoon wat hem werd opgedragen en heeft nadien nog meermaals zijn excuses aangeboden. We betaalden 20 € voor de WIFI die dus niet marcheerde. Onze 4G op de gsm ging nog beter dan de betalende WIFI. De programma's laadden niet of heel traag. Voor de spa moest dan ook nog schandalig veel geld betaald worden en de kinderen mochten er niet eens mee in. Voor mijn ouders vind ik dit nog het allerergst omdat zij met de kinderen en kleinkinderen op verlof wilden voor hun 50 ste huwelijksverjaardag en dat meer dan de helft ervan dan ziek word en dat het hotel op niks trekt.

• 10Vos Lutgard01-10-2017

Zeker een goed hotel!

Hotel is goed gelegen. Het is aangenaam dat je door de vier hotels kan lopen. Het eten is heel lekker en genoeg keuze. Ruime kamers die heel netjes zijn. Vriendelijk personeel.Het is wel spijtig dat naargelang de bezetting van de hotels sommige restaurants sloten en dat je dan elke keer naar een ander moest uiteindelijk moet je dan naar het grootste restaurant Coral en dat was wel erg luidruchtig. Wij waren hier voor de tweede maal en gaan zeker nog terug!

• 9Spider15-08-2017

Super !

All inclusive was super... Je kon alles bestellen ..ook sterke dranken.. zelfs ijsjes overdag. Leuke animatie elke avond. Het was wel erg massaal en druk. Zwembaden ook goed. Ik vond het super dat de handdoek leggers werden aangepakt. Als de ligstoel 90 min onbemand was kwam er iemand langs en haalde de handdoeken eraf, zodat dat iemand anders een plekje had.

Hotel Evenia Olympic Palace info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne