Géén boekingskosten

SpanjeCosta BravaLloret de Mar

8.6FantastischScore uit 27 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

27 Reviews over Els Llorers

• 9Mariëlle28-07-2022

Een aanrader

De 6,4 die wordt gegeven op Zoover zijn wij het zeker niet mee eens! Wij hebben ons verblijf bij Els Llorers als zeer prettig ervaren. Het personeel is erg vriendelijk en meedenkend. Het shuttlebusje gaat stipt elk uur naar het strand wat ook erg prettig is, wandelend is dit namelijk nog een aardig stuk. Het hotel ligt hierom ook wat buiten het centrum, maar voor wie niet steeds in de drukte van Lloret wilt zitten is dit ideaal!

De kamers waren brandschoon en van de basis voorzieningen voorzien. Alleen een airco was fijn geweest. De zwembaden zijn schoon en bij het restaurant kan voor een leuke prijs snacks en drinken worden gehaald. Wij hebben driemaal gegeten bij het restaurant, het eten was heerlijk en goedkoop!

Het hotel richt zich op gezinnen, en dus zijn er meer kinderen hier te vinden. Er was live muziek 's avonds wat ook erg gezellig was. Wij raden dit hotel zeker aan!

• 9Natuur
  • 3Grean07-08-2018

Zooo teleurstellend.

Wat een teleurstelling!!! In onze zoek opdracht geven we altijd aan: zwembad en wifi i.v.m werk en jeugd die zo het zwembad in moet kunnen springen. We zagen de prachtigste plaatjes voorbij komen van 'vakantiehuizen' 100 meter van het gemeenschappelijk zwembad. Vooruit dan maar dan maar een stukje lopen, maarrr.. we komen hier op de aangegeven lokatie (onder de indruk, leuke locatie mooi zwembad) PAKT DIE GAST VAN HET VERHUURBURO Z'N SCOOTER!! of we achter hem aan willen komen. We draaien de grote weg weer op en na 5 minuten in de auto komen we aan bij ons vakantie huis... meh.. appartementje.. deze foto's heb ik niet gezien!!! Compleet verwaarloosde tuin (zonder bbq en tuinset) wel een balkon waar de zon de hele dag op staat te fikken.. en.. een prachtig uitzicht..geen wifi en afgebeeld zwembad, wel een zwembad wat bij deze appartementjes hoort. Gewoon niet wat je boekt! We zaten naast els llorers i.p.v villenpark playa arena, check!!!

• 9johanna15-06-2015

Waar voor je geld

Begin mei 2015 10 dagen in Els Llorers verbleven met twee personen en zeer tevreden. We hadden een hoek appartement, fris geschilderd en schoon, goede bedden en ruim voldoende kasten. Groot balkon met uitzicht op de heuvels en de zee in de verte. Rustige omgeving, kwartiertje lopen van het centrum, wel een aardig hoogteverschil maar goed te doen. In de bar is wifi, in de appartementen niet. Klein buurtwinkeltje vlakbij, wordt gerund door een Engelse dame die ook goede tips geeft voor restaurants in de omgeving. Menukaart van de bar is eenvoudig, voornamelijk pizza en pasta. Vriendelijk personeel. Parkeren is geen probleem, als het parkeerterrein vol is kun je in de straat parkeren.

• 8Viola21-08-2012

Prima plek

Fijn appartement, fijne medewerksters en een leuk zwembad.

• 6jochemvd04-07-2012

Veel te ver lopen

De afstand naar de stad is te ver. De appartementen zijn verouderd en de service was niet goed. Diverse malen gewekt door de schoonmaakster. Geen aanrader.

• 7ramon25-05-2012

goed te doen

goed app aardige mensen alleen jammer dat de badkamer deur stuk was en dus niet van de binnekant open kon

• 6Jord07-03-2012

Viel een beetje tegen

In de beschrijving stond dat er een balkon aanwezig zou zijn, dit balkon is zo klein dat de schuifdeur niet meer dicht kan als je er op staat, er past amper een schoen op. De beschrijving had het ook over een "licht glooiende helling". Dit is gewoon een flinke helling waar de bus niet op kon komen. Lopend is het een kwartier naar het centrum, we zijn dus vaak met de taxi gegaan die ongeveer 7,50 per ritje kost. Op de badkamerdeur zat geen slot en in het hele appartement was geen prullenbak te vinden. Het eten bij het restaurantje is daarentegen lekker en het zwembad ruim. Lloret de mar zelf is een grotere aanrader dan dit hotel.

• 6alain_feld10-10-2011

Men krijgt wat je betaald

Hier krijgt men wat men betaald, geen luxe en dringend toe aan een upgrade. Al is het personeel en leiding erg vriendelijk. Wel een goed zwembad en kantine met vriendelijk personeel. Tegen valler, stijl de heuvel op dus voor mensen met rolstoelen rollators slecht te been enz is dit geen aanrader tenzij men een taxi neemt. De afstand tot aan het strand en Lloret is echt mininmaal 30 tot 45 min lopen dus niet zoals enige reisorganisaties zeggen 5 min lopen of zelfs op 50 meter. Let u niet op inrichting en luxe maar wel een goed bed dan zou dit wat voor u kunnen zijn. Wij blijven hier alleen nog voor een daagje op doorreis.

• 7Paul22-08-2011

Wat een afstand.

Appartementen Els Llorers liggen zelfs net buiten Lloret de Mar. Het is een dikke 20 minuten lopen(8 jongens die redelijk doorlopen) wil je ergens in de buurt komen. Voor de prijs die we betaalden was het prima te doen. Taxi was 6 euro enkele reis dus geen probleem. Zwembad is groot genoeg en appartementen zelf ook vrij groot. Engels ontbijt is een aanrader.

• 5Mara18-08-2011

geen aanrader!!!

Wij waren met 5 personen in els Llorers. Personeel is erg vriendelijk. We hadden een balkon waar we net op konden staan. Terwijl we wel een redelijk balkon verwacht hadden. We hadden veel last van mieren. Er zat geen slot op de badkamer.Er zat zelfs geen klink op onze slaapkamer deur. Ook geen prullenbak + afwasspullen. Kortom hadden wij meer verwacht van dit appartement. Er waren 2 zwembaden wel zout water maar dat is geen punt. Bij het restaurantje bij het zwembad kun je lekker eten voor een goedkope prijs alleen de pizza''s zou ik daar echt niet nemen. Naar het strand zeker kwartier/20 minuten lopen. En als je midden in het centrum wilt staan dan loop je er al snel een half uur op. taxi''s tussen de 8 en 10 euro. Het was een leuke vakantie maar nooit meer naar els Llorers!!!

Appartement Els Llorers info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)