Géén boekingskosten

Appartement Dosjoimi

SpanjeCosta BravaLloret de Mar

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Dosjoimi voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 79 reviews

Meer appartement info

82 Reviews over Dosjoimi

• 8Fleur30-07-2019

Alles meegevallen!

Wij zijn afgelopen juli met 7 meiden naar Dosjoimi geweest. Vooraf hebben we alle recensies gelezen en waren bang voor wat we aan zouden treffen. Eenmaal aangekomen bleek het alles mee te vallen, personeel was erg aardig, bewaker 0x last van gehad (ookal zijn we aardig luidruchtig) en het appartement was niet gloednieuw maar zeker goed leefbaar! Een airco had fijn geweest, maar we wisten van te voren dat we deze niet zouden hebben, door de balkondeuren open te zetten en een kleine waaier bij je bed neer te zetten was het goed te doen! De ligging is top, supermarkt, strand en de strip zijn allemaal binnen 5 minuten loopafstand.

• 4Dekkers11-07-2019

Kan er mee door

Het is ontzettend benauwd in het appartement. Geen airco en de ramen kunnen maar half open. Ook zijn de kamers niet echt schoon. De badkamer was in ons geval erg klein maar dit verschilt per appartement. De eigenaresse van het appartement weet niet wat klantvriendelijkheid is. De rest van het personeel was eigenlijk best aardig. Af en toe wel een boze nachtbewaker, maar dit was vaak wel terecht. De keuken stonk en de koelkast had een hele smerige rand. Desondanks hebben wij wel een leuke vakantie gehad. Oh en de ligging is wel ideaal, dichtbij het strand, de strip en Een supermarkt.

• 7Ilse24-08-2017

Prima!

In juli 2017 met 6 meiden op vakantie geweest naar Dosjoimi. Ons appartement was prima en veel ruimer dan verwacht! Er waren hier en daar wat gebreken (douche die niet heel schoon was, wc deur die niet dicht ging) maar verder was het eigenlijk prima. In tegenstelling tot de recensies hieronder, hebben wij juist heel veel lol gehad met de nachtbewaker. Toffe gozer, zolang je hem maar te vriend houdt. Hij is erg streng, maar wel rechtvaardig. Wij zaten pal naast de receptie en hielden ook wel van een drankje en een lolletje, dus je kan wel nagaan dat bij ons zo af en toe ook behoorlijk wat lawaai te horen was, maar zelfs wij hebben het "overleefd". De ligging van het appartement is ook top, je loopt zo de strip op. Kortom: wij hebben een top vakantie gehad!

• 4Naomi16-08-2017

Verschrikkelijk

Vies, stinkend appartement. Nachtbewaker doet niks en is verschrikkel harteloos. Bij ons ingebroken terwijl er een bewaker aanwezig was en er wordt niks voor je opgelost. Vieze glazen en borden, tabak op de bedden bij aankomst, veringen van de bedden steken in je rug, geen airco, kapotte dingen. Nachtbewaker is erg onredelijk en asociaal. Wc papier kun aan de receptie kopen voor 50 cent. Afzetters. Wifi moet je kopen maar doet het slecht dus dat heeft geen nut. Er hangen camera's maar worden niet gecontroleerd aangezien en gewoon werd ingebroken bij ons. We verbleven op de 1ste etage terwijl de bewaker aanwezig was werd er ingebroken via het balkon. Bedden liggen verschrikkelijk. Veel te warm en erg smerig. Geen aanrader!

• 1Boy01-08-2017

Vreselijk appartement

Na twee dagen te verbleven te hebben in dit verwchrikkelijke appartent werden we op straat gezet. De reden was een sigaretje uit het raam gooien. Voor zo'n achtelijke reden wordt je om straat gezet bij dosjimo. De eigenaar en de nachtbewaker zijn naren mannen. Het appartemen lijkt op een gevangenis, in de lobby stinkt het net als in de kamers. Bij aankomst was de kast en twee stoelen kapot. Er is geen zwembad toen wij Er waren terwijl dat wel op de site stond. Het appartemenr is zeker niet kindvriendelijk omdat, er bij ons twee kapotte stopcontacten waren, met kinderen is dit levensgevaarlijk. Hier moet je dus nooit naar toe gaan!!!

• 9L. Grob07-01-2017

Super veilig gevoel en overal dichtbij!

Vele reviews schrijven over eens strenge nachtbewaker; Dit is waar, maar hierdoor slaap je als een roos (want het is super stil rondom het appartement) en je voelt je erg veilig. Wanneer je zelf rustig bent in het appartement zullen ze jou niets zeggen. Leuk ook dat er meerdere jongeren in het appartement zitten, hierdoor zijn we 2x met de onderburen uit gegaan. Je loopt nog geen 100 meter naar het begin van de strip of naar het strand. Het zwembadje is niet heel groot maar goed genoeg om je roes uit te slapen op het dak en af en toe af te koelen in het zwembadje. Echt een aanrader!!

• 6Jasper05-01-2017

Chaotische maar leuke vakantie

Mijn vrienden ik waren het hotel uitgezet omdat de buren een asbak naar beneden gooide om 5 uur 's nachts. Toen hij de asbak moest opruimen lachte we vanaf ons balkon een beetje. Vervolgens werden wij eruit gezet en de buren niet. Dag erna dreigde de eigenaar ons weg te sturen naar een camping in Blanes. Na veel gezeik en overleg mochten we toch blijven. Verder een leuke vakantie gehad maar man man man wat waren die bewaker en die eigenaar een stelletje eikels. Over het appartement niks te klagen alleen de wifi erg slecht.

• 8Romy10-11-2016

fantastisch

Schoon appartement, vriendelijk personeel, als je aardig bent tegen de nacht bewaker is hij ook aardig tegen jou. zwembad is goed te doen om even in te relaxen maar is aan de kleine kant. de ligging is ideaal straat na beneden en je staat op het strand of in de uitgaansstraat.

• 7Melvin26-08-2016

Prima voor een jongeren vakantie

Het is een prima appartement voor als je met 3-6 jongeren bent, als je met meer heen gaat word de ruimte wel krap en moet er iemand op de bank slapen. Verder goede bewaking en oplettende maar aardige eigenaren. Als je je gewoon aan de regels houdt zijn ze super chill, volledige borg terug gekregen terwijl we een sleutel kwijt waren geraakt en een plank van een stoel kapot hadden gemaakt. Lokatie is perfect spar ertegen over, een super pizzeria. Er naast is een straat met bijna alle clubs en fastfoodketens. 100 meter lopen naar t strand. Wel is de luxe niet echt aanwezig en geen airco. Maar prima badkamer en keuken. Kort om prima voor een week zuipvakantie!

• 9Richard21-08-2016

perfect voor jongerenvakantie

we zijn hier geweest met touroperator, het ligt in de straat naast de strip, dat is erg fijn want dan heb je niet de drukte ervan maar wel super dichtbij, je zit boven een club maar van de muziek heb je geen last. Wel kan je last hebben van mensen die buiten zitten maar dat is alleen als je je raam open hebt.

het apartement is typish spaans goed ingedeeld met een fatsoenlijke badkamer en keuken, we hebben heerlijk op het balkon gezeten. deze is groot genoeg om lekker op te zitten.

De nachtwaker en de eigenaar waren vriendelijk maar wel op de achtergrond aanwezig

ook zit er op kruipafstand een spar waar je perfect boodschappen kan doen.

dit is zeker een aanrader! wij hebben meer gekregen dan dat we hadden verwacht

Appartement Dosjoimi info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne