Géén boekingskosten

Camping Cala Canyelles

SpanjeCosta BravaLloret de Mar

We hebben de beste aanbieders voor Camping Cala Canyelles voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 35 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 35 reviews
  • 6.2Staat v/h sanitair
  • 8.6Eetgelegenheden
  • 7Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Lloret de Mar vind je Camping Cala Canyelles. Deze camping ligt tussen het groen en biedt ruime plaatsen met privacy en een aantal met zeezicht. Er is een sportveld, speeltuin, animatieteam en zwembad aanwezig voor de kinderen. Laat je gratis naar het strand vervoeren. Het centrum van Lloret de Mar is nabij en Barcelona is een uurtje rijden.

35 Reviews over Cala Canyelles

• 7Natascha24-08-2021

Prima accomodatie camping en vriendelijk personeel

Het is een terrassencamping met steile hellingen voornamelijk gericht op gezinnen met jonge kinderen. Er zijn diverse accommodaties te boeken die prima zijn. Centraal gelegen ligt het zwembad met bar/restaurant. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam! In het hoogseizoen rijdt er een treintje en het personeel (indien beneden) is ook niet te beroerd om je met golfkarretje naar boven te rijden. Wij waren zelf met een vouwwagen en dan heb je een probleem, de plaatsen beneden aan de camping (overkant van de weg) zijn niet geschikt voor lang verblijf. Te veel lawaai van de naastgelegen weg en je maakt geen deel uit van de camping. Het sanitair is gedateerd maar schoon. Dit geldt ook voor de bovengelegen sanitaire voorzieningen. Het personeel heeft onze vouwwagen uiteindelijk met een Jeep naar boven gesleept waardoor we een hele mooie plek op de camping hadden met een mooi uitzicht! Het personeel heeft onze vakantie goed gemaakt!

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Familie18-09-2019

Leuk voor 1 keer

Mooie omgeving, zeer steile terassencamping, daardoor mooi uitzicht maar ook veel klimmen. Geboekt bij touroperator, mooie stacaravan en vriendelijk contactpersoon. Voor oudere jeugd niets te doen. Niet op loopafstand van winkels, alleen campingwinkeltje. Dicht bij het strand waar treintje beperkt naar toe rijdt.

• 7Natalie31-08-2019

Voor een keer was het leuk

NIET geschikt voor minder validen!! 1 wasmachine op de camping €5,- per was. Belachelijk veel steile hellingen! Als je slecht ter been bent, zou ik hier niet heen gaan. Entertainment bij zwembad alleen voor de aller kleinsten. Verder wel erg mooie omgeving en prima zwembad. Sigaretten uitsluitend bij receptie te koop, supermarkt relatief goedkoop met iedere dag vers stokbrood en zoete broodjes, biertjes €0,80 welke bij het zwembad restaurant €3,00 zijn. Eigen beddengoed en vuilniszakken meenemen. Sanitaire voorzieningen in onze touroperator stacaravan waren uitstekend. Bedden liggen ook prima, airconditioning was Super!!! Voor ons eenmalig, maar was zeker een mooie plek om tot rust te komen . Voor tieners is er weinig tot niks te doen. Zorg ook voor water schoenen voor het strand, anders verbrand je je voeten! Parasolletje is geen overbodige luxe. Kosten circa €20. Tossa de Mar en Lloret op 15 minuten rijden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Zuidema25-08-2019

Om nooit meer te vergeten

Wij hebben genoten op deze fantastische, kleine camping. Wij zaten in een safaritent met prachtig uitzicht. Perfecte ligging voor zwembad, speeltuin en voetbalveld. De mensen die op de camping werken zijn ontzettend aardig, vooral de badmeester. Het eten in het restaurant echt ontzettend lekker. De kinderen vermaakten zich prima op de camping met de andere kinderen. Het strand bij de camping was mooi, met een heerlijk strandtent waar je met je voeten in het zand lekker wat kan drinken en eten. Een dag Barcelona is echt de moeite waard. Fietsen huren is dan echt een aanrader. Je kan dan veel zin en de fietspaden zijn daar goed aangelegd. En natuurlijk die prachtige baaien bezoeken richting en na Tossa del Mar. De één is nog mooier als de ander. Snorkels van de decathlon mee en heerlijk genieten. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Mark05-08-2019

Stacaravan prima, steile ligging, strand dichtbij

Maar 3 nachten hier. We zaten in een hybridlodge clever. Alleen de krappe slaapkamers en badkamer hebben airco. De keuken/leefruimte als onderdeel van het terras heeft dit niet. In de volle zon, wordt het hier dan ook vrij warm. Ze zijn wel redelijk nieuw, maar staan aan de overkant van de straat op een richel langs de bergwand. De auto kan er niet bij dus je moet telkens een klim maken. De richel is ook zeer smal waardoor het allemaal een beetje opgesloten voelt. Precies onder ons bevond zich openbare parkeerplaats waar ook in de ochtend boten worden verplaats. Geen rustige plek. Met de camping zelf heb je weinig contact, omdat je daar ook niet zomaar even tegen de steile paden omhoog loopt. Het strand is wel dichtbij, ca 5 min lopen. Met de auto ben je binnen 10 min in Lloret.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Fam. van Lieshout31-07-2019

Fantastische plek

Fijne kleine camping en van alle gemakken voorzien. Het is wel een terrassen camping, dus omhoog klimmen hoort erbij. Personeel is zeer vriendelijk en zwembad is perfect voor kleine kinderen (overzichtelijk en variatie). Het is aan te raden om een centrale plek (bij zwembad/winkel/restaurant) te vragen indien je met kleine kinderen gaat, dan is het voor hen ook prima te belopen. Het strand ligt op 300m lopen maar er rijdt ook een treintje.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Rick18-09-2018

Geweldige vakantie!

Een paar weken geleden terug gekomen van een geweldige vakantie in Lloret de Mar. We hadden een stacaravan Prestige Lounge mét zeezicht geboekt en wat hebben we genoten van het uitzicht! Door de hoogteverschillen is het soms even klimmen maar gelukkig rijdt er een treintje vanaf het zwembad :) Onze dochter heeft zich prima vermaakt in het zwembad, leuk met die glijbanen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Joost17-08-2018

Well organized camping close to the beach

The rating of this campsite on Zoover I think still suffers from the past before the new owners came in. Now the campsite is part of the Senia group, and you notice that everything is tightly organized. We were in a Eurocamp mobile home. High up in the campsite, but you can park near the caravan opposite to comments on Zoover. Camping restaurant offers a lot of choice and excellent quality. Eeven breakfast is possible, from 8 am. The washer and dryer in the toilet building did not work (and were not repaired), which is not acceptable for a 4 star of this level. The Eurocamp mobile homes are new and spacious, but one problem: the cheap Chinese-made fuse box cannot handle the 'voltage dips' of the Spanish grid (summer overloaded due to all air conditioning units) and therefore goes on and off at night and in the morning, making clicking sounds which was disturbing, it woke us up regularly. Campsite is beautiful, beach a 10 m walk.

• 7Stefanie10-08-2017

Erg mooie plek! Fijne camping

Wij zitten nu op camping Canyelles en hebben het erg naar ons zin hier. We zitten in een nieuwe cocosweet tent/caravan super gelegen met uitzicht over zee en niet ver lopen van de supermarkt zwembad en het sanitair. De camping ligt hoog maar daardoor heb je ook prachtig uitzicht. Wij gaan altijd naar grote campings dit keer wilde we eens een wat kleinere camping uitproberen en dat bevalt hier erg goed. Er rijd een treintje die je de berg op en af brengt tot aan het strand. Geen handdoeken leggen aan het zwembad is helemaal niet nodig lekker rustig. Het sanitair is wat gedateerd maar wel schoon. Je merkt wel dat de camping een nieuwe eigenaar heeft gekregen er zijn veel nieuwe tenten en mobile homes geplaatst. Kortom een prima camping!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Danielle12-06-2017

Heerlijk genoten!

Deze camping heeft een nieuwe eigenaar en dat merk je. Allemaal nieuwe accommodaties en bezig met de laatste details. Wij zaten in een spiksplinternieuwe mobile-home met alles erop en eraan. Beste was nog wel het mooie terras met uitzicht op zee. De camping is steil maar daartegenover staat een prachtig uitzicht vanaf bijna elke plek. We hadden heerlijk weer en dus lekker van het strand en zwembad genoten. De camping ligt officieel in Lloret maar dan (gelukkig) wel iets erboven in een heerlijk rustige baai. Al met al een heerlijk lang pinkster weekend gehad; zon, zee, strand, heerlijk eten en drinken en een bezoekje aan Barcelona wat op een uur rijden ligt.

Voor herhaling vatbaar!

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar