Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Dit kindvriendelijke viersterrenhotel Best Lloret Splash ligt in de populaire badplaats Lloret de Mar en is een goede keuze voor een vakantie in Spanje met het hele gezin. De stranden zijn breed en het strand loopt rustig af de zee in. Ideaal voor een stranddag met de kids! Blijf je liever een dagje in het hotel? Dan is vervelen zeker geen optie, want er is genoeg te doen. Koel lekker af in de verschillende zwembaden met speelattributen of ga klimmen en klauteren in de speeltuin. Na een gezellige dag vol plezier keer je even terug naar je comfortabele kamer om te ontspannen. En dankzij de all inclusive formule kun je de gehele dag door drankjes bestellen en genieten van heerlijke hapjes. Wat wil je nog meer tijdens je all inclusive vakantie in de Costa Brava?

Een aantal vakantiegangers gingen je al voor en bezochten hotel Best Lloret Splash. Volgens de voorgaande vakantiegangers is deze accommodatie een goede keuze voor een vakantie met de kids. Best Lloret Splash scoort dan ook een hoog op kindvriendelijkheid, met zijn zwembaden en vele glijbanen vermaken de kinderen zich hier heel de dag. Zo zegt een vakantieganger: “De zwembaden en glijbanen zijn ook geweldig. Het was inderdaad wel glad naast het zwembad. Maar de toezichthouders bleven er ook op hameren dat je niet moest rennen.” Let dus op dat de kinderen wel rustig lopen als ze van een van de vele glijbanen afkomen! Ook zijn de vakantiegangers te spreken over de kamers. Het zijn mooie schone kamers, die van alle gemakken zijn voorzien! Wel geven sommige vakantiegangers aan dat niet al het personeel Engels spreekt en dat de animatie voor kinderen in de avond minimaal is, houdt daar dus rekening mee. Gelukkig valt er in de omgeving genoeg te zien en te verkennen!

De ligging

Hotel Best Lloret Splash ligt in de gelijknamige badplaats Lloret de Mar in de Costa Brava. Een geliefde vakantiebestemming voor een zonvakantie naar Spanje, vooral onder de jongvolwassenen, maar ook zeker goed bestemd voor een vakantie met het hele gezin. Vanuit het hotel wandel je in minder dan 10 minuten naar het strand waar ook een gezellige promenade ligt. De strandwachten zijn waakzaam dus je kunt met een gerust hart samen met de kinderen die zandkastelen bouwen. In de directe omgeving vind je verschillende winkelmogelijkheden, bars, restaurants en gaat het nachtleven hier tot in de latere uurtjes door. Als je een beetje ondernemend bent ingesteld en je houdt ervan om op eigen gelegenheid uitstapjes te maken, kun je vanaf het busstation in Lloret de Mar gemakkelijk een dagtrip maken naar de indrukwekkende stad Girona. De luchthaven van Girona ligt op ca. 40 km. Als je de kinderen een onvergetelijke vakantie wilt bezorgen, ga dan bijvoorbeeld een dag naar Water World Parc. Het fijne is dat dit waterpark gewoon in Lloret de Mar ligt. De kinderen zullen de tijd van hun leven hebben in de verschillende attracties zoals golfslagbaden, zwembaden met speelattributen, wildwaterbanen en glijbanen in alle soorten en maten. Sommige attracties zijn zelfs gericht op de wat oudere kinderen en ook volwassenen zullen de ritten van enkele snelle glijbanen niet snel vergeten. Zo beleef je een onvergetelijke dag met het gehele gezin.

Het hotel en faciliteiten

Hotel Best Lloret Splash is gebouwd in 1988 en in 2019 volledig gerenoveerd. Vakantiegangers zijn van harte welkom in het hotel met meer dan 200 comfortabele kamers. Het vriendelijke personeel staat al te wachten aan de in- en uitcheck balie bij de 24-uursreceptie. Elke verdieping is met een lift te bereiken. Als je snel even de leukste foto’s op je social media wilt posten, dan is er gelukkig gratis wifi overal in het hotel aanwezig. Rondom het hotel ligt een mooie tuin met een speelplaats waar de kinderen hun energie in kwijt kunnen. Echte waterratten zijn niet meer uit het zwembad te halen. Er zijn 2 zwembaden en een speciaal waterpark voor de kleinere vakantiegangers met veel glijbanen. Terwijl de kinderen zich kostelijk vermaken in het plonsbad (alleen geopend tijdens de zomermaanden), lig jij ontspannen op een van de ligbedjes en houd je stiekem een oogje in het zeil. Nog steeds energie over? Er staat een geweldig animatieteam klaar. Zij een leuke tijd, jij ook dus ontspan, bestel een drankje en kom even lekker bij op het grote buitenterras. Ook vind je in Best Lloret Splash ook sportmogelijkheden. Als je als sportliefhebber op zoek bent naar wat actie, werk je conditie bij tijdens een potje tafeltennis, speel een volleybaltoernooi met de andere gasten of gooi die pijlen het dartbord in. Maar ook buiten het hotel is er een hoop te beleven. Met waterskiën, windsurfen en kanoën komen de watersporters onder ons de dag wel door. Hou er wel rekening mee dat er voor sommige losse activiteiten, (vooral outdoor, maar ook indoor en ondanks het all inclusive concept), een extra toeslag kan gelden.

De kamers

De tweepersoonskamers hebben allemaal een queensize bed en een gezellige leeshoek met een bureau. Op hele hete dagen biedt de airconditioning verkoeling en kun je de temperatuur zelf regelen door middel van de centrale verwarming. Voor al je kostbare spullen is er een kluis en heb je in alle kamers wifi, een telefoon en een televisie. Hou er rekening mee dat sommige faciliteiten op de kamer, zoals de airconditioning, mogelijk tegen betaling zijn. De kamers hebben een eigen badkamer met bad of douche, toilet en haardroger. Daarnaast hebben de meeste kamers een balkon. Deze kamer is geschikt voor een bezetting vanaf twee personen tot maximaal vier personen.

Het verschil in kamers

Alle kamers in Best Lloret Splash liggen in het hoofdgebouw. Naast een ruime tweepersoonskamer heeft het hotel ook tweepersoonskamers met uitzicht op het zwembad. Het verschil wordt al genoemd, alle faciliteiten zoals hierboven beschreven voor de tweepersoonskamer, gelden ook voor dit type kamer. Alleen heeft dit type kamer zicht op het zwembad. Zijn je kinderen dus al wat ouder en kun je ze met een gerust hart alleen laten, met een verblijf in de tweepersoonskamer met uitzicht op het zwembad kun je stiekem toch nog een beetje in de gaten houden. Ook deze kamer is geschikt voor een bezetting vanaf twee maximaal vier personen. Ga voor jezelf na of je de gezelligheid van andere vakantiegangers bij het zwembad wilt horen of liever wat rust om je heen hebt, zodra je even terugtrekt op de kamer.

Eten en drinken

In Hotel Best Lloret Splash verblijf je op basis van all inclusive verzorging. Dat betekent dat ontbijt, lunch en diner (in buffetvorm) bij de reissom is inbegrepen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over wat je moet koken of waar je gaat lunchen. Het ontbijt is van 08:00 uur tot 10:00 uur en lunch van 13:00 uur tot 14:30 uur. Van al dat spelen en zwemmen krijg je honger en om die lekkere trek gedurende de dag te stillen, mag je tussen 10:00 uur en 23:00 uur (met uitzondering van restaurant uren) onbeperkt, ja je leest het goed, een snack bestellen. En bij dat snacken hoort natuurlijk iets te drinken, vooral op hele warme dagen. Gelukkig mag je zoveel drankjes bestellen als je wilt tussen 10:00 uur en 23:30 uur. Let wel even op dat je voor sommige specifieke drankenmerken een extra toeslag moet betalen, vraag hier eerst even naar voor je bestelt. Zo’n lekker verkoelend ijsje lusten de kids en jij misschien ook wel. IJsjes mag je tussen 10:00 uur en 19:00 uur bestellen, maar ook hier geldt dat je voor sommige ijsjes een toeslag moet betalen. Tussen 10:00 en 23:30 uur mag je onbeperkte huis alcoholische dranken. Sommige specifieke drankenmerken hebben een supplement. Voor het diner in buffetvorm worden er overheerlijke traditionele mediterrane en internationale gerechten geserveerd. Twee keer in de week zijn er themadiners. Aanschuiven kan vanaf 19:00 uur, tot 21:30 uur heb je de tijd om die smakelijke gerechten te proeven.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Hotel Best Lloret Splash is een goede keuze voor wie met het hele gezin wil genieten van een fijne all inclusive vakantie naar Spanje. De faciliteiten liegen er niet om! Dankzij het grote aanbod activiteiten en de heerlijke all inclusive formule zit je hier helemaal goed voor een kindvriendelijke vakantie én all inclusive vakantie.

Goed om te weten

Inchecken: v.a. 12:00 uur. Uitchecken: vóór 12:00 uur. Huisdieren zijn niet toegestaan in Hotel Best Lloret Splash. Tijdens het diner geldt een dresscode: mannen graag in lange broek. Faciliteiten zoals het waterpark en plonsbad zullen niet het gehele jaar open zijn. Ook kunnen deze onverwacht gesloten zijn door bijvoorbeeld weersomstandigheden of onderhoud. Voor de grote glijbanen geldt een minimumleeftijd van 10 jaar of een minimale lengte van 1.20 meter. Voor sommige faciliteiten en losse activiteiten kan er ter plaatse een extra toeslag gelden die betaalt moet worden. Wil je een babybedje op de kamer? Geef dit tijdens of direct na het boeken aan. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Best Lloret Splash

• 4M.10-01-2023

Op zich oké.. maar gaan niet meer terug

Ontbijt was goed. Diner matig, maar het eten bij de zwembadbar was wel lekker.

De tegels bij het zwembad waren veel te glad. Onze dochter heeft op de tweede dag haar oor volledig opengehaald aan de scherpe rand bij de glijbaan. We hadden geluk dat er een arts op vakantie was, die haar eigen hechtpleisters maakte want het hotel zelf had een slechte EHBO koffer. Het heeft best een stempel op onze vakantie gedrukt. Onze dochter kon daardoor niet meer zwemmen. En ze heeft nog steeds een enorm litteken hiervan. De man achter de zwembadbar was wel heel lief. Hij regelde voor haar dat ze toch nog een tosti kon eten, ondanks dat ze dicht waren. We hebben zelf er nog een positieve draai aangegeven

• 1Jara26-09-2022

Heel slecht!

Wij zijn net terug van onze vakantie en wat was het slecht! Wij reisden als gezin van 3 en bij het inchecken begon het al.. we mochten de kamer in vanaf 14:00 uur, wij kwamen om 13:50 bij de receptie en voor ons kregen 2 Spaanse vrouwen hun sleutel voor de kamer maar tegen ons werd gezegd dat we nog 10 minuten moesten wachten. Zaten we daar met een huilend kind die al vanaf 4 uur vannacht op was ivm het reizen, toen ze het uitschreeuwde omdat ze zo moe was kon het toch wel ineens en kregen we een sleutel. De nachten waren verschrikkelijk, het hele hotel is gemaakt van marmeren vloeren dus elke voetstap hoor je want de deuren van de hotel kamer zijn niet gedempt en de onderkant is gewoon open. Om 00:00 uur snacht’s hoorde je nog alle Engelse gasten schreeuwend en gillend met kinderen over de gang lopen.. hier werd door het personeel ook niets aan gedaan. Achter het hotel waren huizen en hier zaten honden die tot diep in de nacht keihard

• 9Janssen02-09-2022

Heerlijke vakantie gehad.

Het was een mooi en schoon hotel. Mooie kamers, onze kinderen vonden het geweldig dat er 2, 2persoons bedden naast elkaar stonden. Eten was super gevarieerd. Met elke avond een thema. Wat ik erg goed vond is dat ook voor niet all-in gasten er onbeperkt water te verkrijgen was. De zwembaden en glijbanen zijn ook geweldig. Het was inderdaad wel glad naast het zwembad. Maar de toezicht houders bleven er ook op hameren dat je niet moest rennen. Animatie was minimaal, maar voor ons goed. Het enigste min puntje was onze transfer erheen. Na landen moesten we 2 uur op transfer wachten om vervolgens nog 3 uur in de bus te zitten. De terug weg hebben wij een taxi besteld. Dit was voor ons geen doen.

• 3Familie01-09-2022

Nooit meer

Hotel is geen 4 sterren waard. Personeel spreek slecht Engels. Animatie dat was er maar alleen zichtbaar bij zwembad. Er werd door hun geen moeite gedaan om mensen op te trommelen om mee te doen. Restaurant smerig en dan bedoel ik vieze borden en grond plakte en andere momenten moest je oppassen dat je niet op je gezicht ging van de gladheid. Zwembad leuke glijbaan maar pas op sommige gaan hard of je krijgt er brand plekken op de huid omdat er niet genoeg water door ging. Om het zwembad was het smerig. Waren bepaalde ijsje die bij het all-in hoorden maar aan het tegen het einde van onze vakantie waren deze op en werden ook niet meer aangevuld. Er is ook maar 1 bar en deze is bij het zwembad. Waar dus alle mensen hun bestelling moest doen.

• 7Robert van der Holst08-08-2022

Voor herhaling vatbaar

Goed verblijf wel wat gedateerd

• 6Ingrid30-07-2022

niet het geld waard

We kwamen 's avonds op de eerste dag aan en kregen geen diner. Het hotel heeft geen restaurant, we hadden chips uit de automaat gekocht voor het avondeten. Het personeel is aardig, maar weinigen spreken Engels. Geen informatie, geen programma-aanbevelingen ... niets. Het avondprogramma voor kinderen is betreurenswaardig.De kamers zijn schoon maar klein. Handdoeken moeten apart worden aangevraagd. De wifi is verschrikkelijk, je kunt niets kijken omdat het niet laadt.Het water in het kinderbad is koud. Er is een vloer rond het zwembad, die altijd nat en glad is. Gevaarlijk alleen voor de kinderen. Er is een ontbijtbuffet, lunch en diner. Het is gevarieerd, maar let op want het brood kan bederven of er kan een stukje spons in de pudding zitten. Over het algemeen is het niet slecht, maar het is het geld zeker niet waard en het is niet de standaard van een viersterrenhotel. Ik had er veel meer van verwacht, wij komen hier zeker niet meer te

Hotel Best Lloret Splash info

• KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteNiet beschikbaar
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadNiet beschikbaar
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)