Géén boekingskosten

Appartement AR Niu D'or

SpanjeCosta BravaLloret de Mar

We hebben de beste aanbieders voor Appartement AR Niu D'or voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 11 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 11 reviews
  • 6.7Inrichting
  • 7.7Ruimte

Appartement info

11 Reviews over AR Niu D'or

• 6Peter12-10-2019

basis appartement maar wel op een ideale locatie

Ideaal gelegen appartement, het strand ligt op een paar minuten lopen, een goede supermarkt Bon Preu op 300 meter,vele discotheken aan de hoofdstraat nabij het appartement. Hou er wel rekening er borg betaald moet worden voor het appartement, de kluis, handdoeken en bedlinnen. De aanwezige meubels zijn van matige kwaliteit, er is rekening gehouden met de vele jeugd die in het hoogseizoen hier verblijven Afval moet je zelf wegbrengen, schoonmaken moet je zelf doen, geen kamermeisje gezien in de hele vakantie, wc papier moet je zelf kopen. Het appartement is inderdaad gehorig, late terugkomers zijn duidelijk te horen.

• 9Nancy21-01-2018

Een echte aanrader voor een korte vakantie.

Ik vond de appartement gewoon ruim zat voor 2 personen. Ik had in het begin even problemen met de douche maar gelijk werd het zonder problemen verholpen in het appartement. De ligging was ook erg goed vlakbij het busstation, het centrum en het strand was ook op een mooie loop afstand. Alleen ik zou er niet met het hoog seizoen willen zijn. Want het appartement is wel gehorig en als er mensen buiten lopen is het wel erg lastig en te gehorig. Vooral in de nacht was het minder want bij het appartement is ook een disco dichtbij en nee echt als je wat rust wil hebben is het geen aanrader om in het appartement te zijn vooral niet in het hoogseizoen. Maar voor de rest een nette keuken, goede bedden, een fijne badkamer met een bad en douchesysteem erin. Aardige behulpzame eigenaren en personeel in het appartement gewoon perfect. Vooral de ligging dat het heerlijk vlakbij het strand is en het centrum is. Om eerlijk te zeggen ik ga er nog graag een keertje naar toe maar niet in het hoog seizoen.

• 8Liv Jakobs07-12-2017

Afgelopen zomer met 12 vriendinnen hier heen geweest. Hadden 2 grote appartementen tegen over elkaar, ideaal! De appartementen worden enorm, en waren vooral verrast dat het appartement elk twee verdiepingen had. De airco deed het goed en ook het grote balkon was erg handig. Als je je een beetje aan de regels hield, had je nergens last van. De bewaker en het personeel waren erg vriendelijk. Leuke eettentjes in de buurt, en vanaf de strip kon je naar huis kruipen! Kortom een top vakantie gehad!

• 7Britte25-09-2017

Prima te doen!

Afgelopen zomer heb ik samen met mijn 3 andere vriendinnetjes 10 overnachtingen in dit appartement gehad. Zoals eerder in een andere recensie is gezegd is dit prima voor een jongeren vakantie. Niet super schoon, vooral de muren waren ronduit vies. We hadden ook een 'airco' die geen koude lucht blies. Verder was alles netjes, goede ligging en vriendelijk personeel waarbij je 24/7 terecht kon. Ook de borg hebben we netjes nadat we ons appartement hadden schoongemaakt terug gekregen. Ondanks wat kleine dingetjes die tegen vielen hebben we een super tijd gehad!

• 9Nienke08-09-2016

Prima!

afgelopen zomer een week verbleven in Niu d´or. Prima appartement voor een jongerenvakantie. Niet super schoon, maar goed te doen. Voor de rest een heel ruim appartement, met een goede keuken en badkamer. het enige minpuntje was het kleine balkon. De ligging is ook heel goed, het strand was redelijk dichtbij en vanaf discotheek Bumpers kon je bijna kruipend terug naar het appartement, ideaal!

• 5Emmy30-07-2016

Onvriendelijk personeel

Ons verblijf was oké totdat er in de één na laatste nacht tijd 12 (!!!!) groepen uit hun apartement gezet werden zonder enige reden. Het personeel gaf geen onderbouwde beargumentatie en de beheerder van het gebouw was nie te bereiken en wilde ons niet spreken. Geen van allen heeft de €50 pp borg terug gekregen.

• 9Sidney25-05-2016

Beste apartement voor jongeren

Het is een goed mooi en schoon apartement , nergens problemen mee gehad. Personeel is zeer vriendelijk en helpen je graag. Tot plek voor jongen qwa ligging enzovoort. Zeker een aanrader !

• 4Ruud30-12-2013

Afschruwlijk

Vorig jaar hier met een groep vrienden geweest, nog nooit zo´n ranzig appartement gezien. Ik zat kwam op deze site om mijn volgende vakantie bestemming te controleren. Er lagen overal haren, tv was kapot we hadden geen balkon, er zat een soort van schimmel in het douche putje. daarbij had klagen geen zin ze deden er niks aan. Ten slotte kregen we onze borg niet terug omdat er dingen kapot waren die al kapot waren voordat wij erin kwamen

• 9Gaizka24-08-2011

Una estancia muy entretenida

Bajo mi humilde opinión los apartamentos estan muy bien ubicados y bastante nuevos, es cierto que hay ruido por las noches pero es que estan en lloret (es inevitable). El trato por el personal fue quizas lo que mas valoramos, por que muy agradable. nosotros fuimos un grupo de 4 personas estuvimos alojados en un apart 4-6 y de espacio genial, lo unico que echamos un poco de menos fue un microondas. eskerrik asko.

• 4est04-08-2011

Nunca mas!

Fuimos yo y mi pareja a este apartamento a pasar un fin de semana. Para empezar la atencion al cliente es nefasta. La señora que nos atendió nos hablo con prepotencia, sin ningun respeto e incluso se rio de nosotros. Seguidamente tuvimos que pagar 100 euros de fianza. El apartamento esta bien pero no hay ni papel de water, no hay absolutamente nada! Por la noche salimos y cuando volvimos la purta para entrar a los apartamentos estuvo cerrada y nos tuvimos que esparar 20 minutos a que nos abriesen. Por la noche no pudimos dormir a causa del escandalo que hacian los jovenes de las habitaciones contiguas. Mala organizacio, nos perdieron en DNI. No lo recomiendo para nada. Pusimos una denuncia.

Appartement AR Niu D'or info