Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Wil je genieten van een ontspannen vakantie met het strand op een steenworp afstand? Dan is Hotel ALEGRIA Plaza Paris de perfecte plek voor jou. Je loopt eenvoudig door de winkelstraten naar het strand en het bruisende centrum van Lloret de Mar. Doordat het hotel iets van de bedrijvigheid af zit, ervaar je een heerlijke nachtrust om de volgende dag weer fris op stap te gaan. Maak van jouw vakantie echt een feestje door te ontspannen in de spa of je helemaal te laten ontzorgen dankzij de all inclusive formule. Heb jij al zin in een vakantie naar Lloret de Mar bij Hotel ALEGRIA Plaza Paris?

Vakantiegangers die eerder verbleven in ALEGRIA Plaza Paris zijn vooral enthousiast over het lekkere eten. Zo beschrijft gast Manja: “Erg lekker eten, redelijk gevarieerd en uitgebreid. Ontbijt en lunch idem dito. Wij hadden all-in, en die was prima”. Hieraan voegt Erno toe: “Buffet is ruim en gevarieerd. De kwaliteit van het eten is heel behoorlijk en de bediening erg aardig en vlot”. Gasten zijn verder enthousiast over de rustige ligging van het hotel ten opzichte van Lloret de Mar. Annemarie stelt bijvoorbeeld: “De ligging is prima, een stuk van het strand af (5-10 min lopen), maar je komt langs allemaal leuke winkels’’. Dit is ideaal, omdat er in het hotel zelf wat minder vertier is. Zo geeft Samantha aan: ‘’Jammer dat er weinig animatie is”.

De ligging

Het hotel ALEGRIA Plaza Paris ligt op steenworp afstand van het strand (450 meter lopen). Tijdens deze wandeling kom je langs allerlei leuke winkeltjes en uitgaansgelegenheden in het bruisende centrum van Lloret de Mar. Naast shoppen en uitgaan is er in Lloret de Mar ook voldoende mogelijkheid om cultuur te snuiven. Bezoek bijvoorbeeld de twee prachtige kastelen van Lloret de Mar die je terugbrengen naar het verleden: Castell de San Joan en Castell d’en Plaja. Op 700 meter van het hotel vind je het centrale busstation vanaf waar je diverse plekken in de buurt kunt bezoeken. Denk bijvoorbeeld aan het waterpark ‘Water World Parc’, waar je veel spannende glijbanen, een golfslagbad en heerlijke lounge plekken vindt. Ook steden in de buurt zijn met de bus eenvoudig te bereiken. Denk aan het pittoreske Blanes of het indrukwekkende Barcelona. Liever met de auto op stap? Dan ligt op slechts 12 kilometer van het hotel snelweg AP7.

Het hotel en faciliteiten

ALEGRA Plaza Paris beschikt over zowel een binnen- als buitenzwembad zodat jij de nodige baantjes kunt trekken. Naast het buitenzwembad vind je een jacuzzi waarin je kunt relaxen. Verder ontspannen kan in het wellnesscentrum van het hotel. In dit centrum geniet je van de sauna, de spa of het stoombad. Ook is het mogelijk om een massage te boeken of een bezoekje te brengen aan de schoonheidsspecialiste. Niet alleen voor spa-liefhebbers, maar ook voor sportfanaten is dit hotel heel geschikt. Zo is er een fitnesscentrum in het hotel om ook tijdens je vakantie de nodige calorieën te verbranden. Liever een spelletje spelen dan uitgebreid sporten? Probeer dan eens een van de biljarttafels voor een potje biljart.

De kamers

De kamers in ALEGRIA Plaza Paris zijn met liefde ingericht, hebben moderne meubels en staan garant voor comfort en ontspanning. Zo ervaar je een heerlijk verblijf. Bovendien beschikken de kamers allemaal over airconditioning zodat het ook op warme zomerdagen fijn is om op de kamer te vertoeven. Liever relaxen op het balkon? Geen probleem, alle kamers beschikken namelijk over een balkon met zitje.

Het verschil in kamers

In ALEGRIA Plaza Paris berust het verschil in kamers voornamelijk op het aantal personen dat er kan verblijven. Zo zijn er kamers voor 1 tot en met 4 personen. Ook kun je kiezen voor een kamer met uitzicht op het zwembad. Heerlijk voor wanneer je wat vaker op je eigen balkon wilt relaxen. Een ruimere kamer is de superior kamer voor meer comfort tijdens je vakantie. Deze kamers hebben uitzicht over het zwembad of een terras met hangmatten. De mooiste en nog ruimere kamers zijn de junior suites. Hier vind je afhankelijk van de junior suite een jacuzzi, loungebank of terras met hangmatten. Je kunt na het boeken contact opnemen met het hotel om jouw gewenste junior suite te kiezen.

Eten en drinken

Je kunt verblijven in ALEGRIA Plaza Paris op basis van all inclusive, volpension, halfpension, logies en ontbijt en logies. Het gevarieerde ontbijtbuffet wordt geserveerd tussen 07.30 en 11.00 waarna je tussen 13.00 en 15.00 aan kunt schuiven voor een overheerlijke lunch. Om 19.00 begint het smakelijke diner buffet dat eindigt om 21.00. Heb je tussen de buffetten door zin gekregen in een snack of verkoelend drankje? Dan kun je tussen 11.00 en 23.00 jezelf hierop trakteren in de bar. In de avond vind je bovendien regelmatig live-muziek bij deze bar.

All inclusive vakantie in Lloret de Mar

Geniet van zon, zee en strand en laat je volledig ontzorgen tijdens een all inclusive vakantie naar Lloret de Mar. Schuif eenvoudig aan voor alle maaltijden na een drukke vakantiedag en maak je nergens meer druk om. Het moment om te ontspannen is nu!

Goed om te weten

Het is goed om rekening te houden met de volgende zaken tijdens je vakantie bij ALEGRIA Plaza Paris: ALEGRIA Plaza Paris biedt gratis wifi aan in de openbare ruimtes van het hotel. Check-in is standaard vanaf 14.00, de check-out is uiterlijk om 11.00 uur. Kinderen van alle leeftijden zijn welkom en worden vanaf 12 jaar als volwassenen meegerekend. Het wellnesscentrum mag alleen bezocht worden door gasten ouder dan 18 jaar. Vanwege de smalle straat van het hotel word je op 300 meter van het hotel afgezet. Huisdieren tot een maximaal gewicht van 8 kilo zijn toegestaan. De kosten voor een huisdier zijn 10 euro per dag. Huisdieren moeten aan de lijn worden gehouden in de openbare ruimtes van het hotel en worden niet toegelaten in het restaurant, de bar en bij het zwembad. De toeristenbelasting is niet bij de prijs inbegrepen en dient ter plekke te worden betaald.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

56 Reviews over ALEGRIA Plaza Paris

• 7Manja30-08-2019

Lekker eten

Ik begin even met info die niet klopt in de beschrijving van de touroperators: het strand ligt niet op 200 m, maar minimaal op 450 m. Je moet door de winkelstraten naar het strand (ligbed 7 euro, parasol 7 euro). Er zijn geen parasols in het zwembad. Als de zon eenmaal de ligplaatsen bereikt (vanaf 'n uur of 10) dan is er geen enkele schaduw. Er is geen animatie/activiteitenprogramma. Kom je met de auto, reserveer dan vooraf een parkeerplaats! (wij betaalden 10 euro per dag). Parkeren op straat is onmogelijk. Het is best een prima hotel. Erg lekker eten, redelijk gevarieerd en uitgebreid. Ontbijt en lunch idem dito. Wij hadden all-in, en die was prima. Jammer genoeg maar 3 cocktails inbegrepen in de all-in. Eenvoudige kamer met muffig aroma, maar wel airco en nette badkamer (douchen in bad). De wifi was overal gratis en werkelijk top. Geen last gehad van feestende jongeren, wel wat van luidruchtige Engelsen. Veel winkels in de buurt.

• 8Jos Oostveen07-08-2019

Prima hotel in centrum lloret.

Wij vonden het een fijn hotel. Redelijke kamers, badkamer heeft een ligbad waar je in kan douchen. Bedden groot. Balkon ok. Airco. Vriendelijk personeel. Zwembad niet heel groot maar echt ok. Ook een whirlpool ed. Veel families, ook jongelui maar die zijn niet talrijk en niet hinderlijk. Mooi in t oude centrum. Pakeergarage voor €10 per dag, dat is netjes, wel krap parkeren. Slecht 1 hinderlijk ding, duiven die bijna op je bord zitten bij ontbijt.... Mooie bar goede faciliteiten...

• 4Heleen31-07-2019

Alleen geschikt voor stappers

Helaas valt dit hotel tegen op veel fronten. Er was op de website beloofd alle plezier van Lloret maar wel heerlijk slapen. Zelfs met oordopjes in, de airco op z'n hardst was er nog geen ontkomen aan het lawaai. We hadden er rekening mee gehouden dat we wat van de stappers zouden horen maar dat je vele nachten in je bed ligt te schudden van het lawaai hadden we niet verwacht. Het is meer een hostel dan een hotel. De kamers zijn netjes en schoon, het eten heel gewoon. Het zwembad behoorlijk klein en is omringd aan twee zijden door het hotel en aan twee zijden door flatgebouwen........

• 3Gerwin30-07-2019

Gillend naar huis..!)

2 weken in dit hotel verbleven op HP. Ligt centraal in stad aan een zeer drukke weg (lijkt wel een soort sluiproute door de stad). Hotel zat voor 90% vol het grotere groepen jongeren van ca 17-20jaar. We zagen groepen tot 20personen aankomen..!) Absoluut geen familiehotel...!!!!! Obers in hotel die all-in verblijvende groepen jongeren aanzetten tot drinkspelletjes (??) Zelfs een vechtpartij in het hotel incl politie. S avonds veel overlast van zeer harde muziek en geschreeuw vanaf balkons naar straat en andere appartementen. S Nachts vanaf 0500u komen de jongeren terug en begint de muziek en herrie opnieuw..! Totaal geen rust dus. Management deed er weinig tot niets mee of beter tegen.

Kamers zelf ook erg gehorig door laminaat en dunne wanden. Alleen de handdoeken werden dagelijks verschoond en bedden opgemaakt. Eten van het buffer was wel gewoon goed. Zee op 400mtr.

• 5Delano14-07-2019

Nooit meer. Allen de ligging valt mee.

Wij waren er van 7 juli tm 14 juli 2019. De service was heel slecht. Onze kamer is geen dag schoongemaakt, alleen de handdoeken werden dagelijks verwisseld. Op de 4e dag moeste wij bij de receptie vragen voor badzeep en toiletpapier . Waar wij ons ook aan stoorden, was dat wij elke dag in een rij moesten staan om je kamer nummer door te geven. Je had soms gasten die uitgehongerd de eetzaal in liepen, die werden terug geroepen om zich achter in de rij aan te sluiten. Wij gaan gemiddeld 2keer per jaar op vakantie, maar dit hebben wij voor het eerst meegemaakt. Dit gebeurde alleen op de eerste dag en voor de rest van de vakantie niet. Wij hadden WIFI allen in de buurt van de receptie. Dus s’nachts als ik iets moest opzoeken moest ik helemaal naar beneden. Wij hebben dit tevergeefs doorgegeven. Dat hotel heeft een goede ligging, maar is erg saai. Ons was belooft dat er in het weekend entertainment zou zijn. Dat was er ook niet.

• 9EJK11-08-2018

Een goed, gastvrij hotel ****

Mooi hotel, ons ontvangst bij de receptie was zeer klantvriendelijk. Auto onder het hotel geparkeerd.(€10,- per dag) De kamers zijn schoon,mooi en strak ingericht, bedden liggen heerlijk. De kinderen (16 en 19) sliepen op de 4e verd. aan straatzijde.). Wij op de 2e verd. zwembadzijde. De voordeuren hoor je wel dichtslaan. Onbijt is zeer goed, veel keuze. Eitje werd ter plaatse op de bakplaat gebakken. Avondeten is goed, ook veel keuze, elke dag iets anders vers op de bakplaat. Wij waren hier 10 dagen, waarvan 4 dagen halfpension. Aanrader restaurants : La Pampa, en La Campana (alleen kip). Het hotel ligt aan een leuk Spaans pleintje (Placa Paris). Restaurant/terras Paris is echt gezellig. Het strand ligt op ca. 500 meter, het is een leuke wandeling door de winkelstraatjes. Aan het strand diverse eettentjes, Subway en supermarkt. Hotel ligt in het rustige gedeelte van het stadje. Vriendelijk personeel, motto: klant is koning.

• 8Aerts Paul, Vanhoey Daisy en Lars Aerts24-08-2017

Zeer goed!

Wij hadden all in ,was een zeer goed restaurant lekker eten,iedereen deed zijn best ,vooral de Italiaanse man was zeer vriendelijk niets was hem te veel ,deed in alle drukte toch even de moeite je vriendelijk aan te spreken. In de bar waren Emilio en Sarah zeer vriendelijk ,ze namen ook altijd even de tijd voor een praatje, top!! Wij hadden last van nachtlawaai ,dit werd na twee dagen opgelost!! Vriendelijke Brassiliaanse man aan de receptie:) Het enige minpuntje was ,dat voor de mensen met all in de bar sluit om 23u voor de andere betalende klanten om 24u dit zou voor iedereen gelijk moeten zijn, onze drank is betaald bij reservering? Er was regelmatig een dj aanwezig maar deze stopte tss 22u-23u veel te vroeg wanneer de mensen zich amuseren!! De flamengo avond stopte om 21u30 ik vond dat dit langer had mogen duren ,daarna was er niets meer ook geen muziek meer toch spijtig!

Bedankt voor de fijne vakantie! Mvg, Daisy

• 7Simpelweg13-11-2015

waarschijnlijk niet meer

De kamers zijn netjes en gerenoveerd. Jammer dat op de dubbelkamers slechts een kleine kleerkast staat waardoor je de meeste kleren in de valies moet laten. Het restaurant is chaotisch lawaaierig. Wij hadden all-in formule en raden half-pension aan zodat je in de knusse eetgelegenheden van Lloret zelf kan gaan eten. Het eten was dikwijls koud en zagen hun eigen personeel naar de microgolfoven gaan. Wat de kok zelf voor je bakte o.a vlees en s'morgens spiegelei was gelukkig wel warm en af en toe kon je verwarmde borden vinden. Maar koude scrumbled eggs of spaghetti smaakt toch niet. Afwisseling was er wel en zeker verschillende lekkere koeken en broodjes s'morgens. Het ontbijt was super! De all-in formule zorgt er wel voor dat het s'avonds aan de bar één zatte bende Belgen is door de verschillende autocarbedrijven die daar neerstrijken. Tot in de late uurtjes op de gang luidruchtige medioren en senioren. Vriendelijk en behulpzaam hotelpersoneel. Er was ook een Nederlandstalige hostess.

• 4DD08-06-2015

zeer en zeer slecht !

4.5 sterren hotel ?? Heel ver te zoeken !! Zeker geen aanrader ! Eten is zeer slecht en niet gaar . drinken krijg je niet bij je eten maar moet je zelf betalen en is duur . waardoor we dus buiten het hotel gingen eten !! Kamers zijn zeer gehorig en soms geen eens schoon . Matrassen zijn slecht veren voel je in je rug . Strand geen 200 meter van het hotel maar 2 km. Oude liften die kraken en half op een verdieping stopt . geen Nederlandse TV zenders personeel kent geen Engels of Duits .

absoluut geen aanrader !!

Lloret de mar verder is super !!

• 4Mel08-06-2015

Nooit meer

Ons vakantie begon met een transfer van 4,15 uur vanaf de luchthaven. Na 200 meter lopen met de koffers kwamen om 1 uur aan. Niets te eten en te drinken. De eerste kamer was tegenover een vreselijk piepende lift waar max 3 man in kunnen anders doet deze het niet (ipv 6 man). Hier doen ze niets aan. Na overplaatsing kwamen we in een kamer terrecht die naar een doordringende rioollucht ging ruiken. Het blijkt dat de bidet niet schoongemaakt / doorgespoeld wordt. Het personeel is stug en verstaat amper engels. We hadden discussies over wat All-inclusive was en moesten bij betalen ook al stond op hun kaart dat dit bij inbegrepen was. De kamers zijn gedateerd en gehorig. De gastendouche deed het niet waardoor we na het zwemmen en voor vertrek niet konden douchen. Op de terugweg: 200 meter bergopwaarts met de koffer, werden we om 16.15 uur al opgehaald terwijl onze vlucht om 21.45 uur was... Nooit meer!

Hotel ALEGRIA Plaza Paris info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)