Géén boekingskosten

• 8.4Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kleinschalig kamperen op Camping Estartit in het gelijknamige L'Estartit. De sfeer op deze camping is gemoedelijk dankzij de gezellige bar. Geschikt voor mensen die op zoek zijn naar een camping zonder animatie en er graag op uit willen trekken in de omgeving. Camping Estartit (Spanje) ligt op loopafstand van het gezellige centrum en het strand.

261 Reviews over Estartit

• 7Bloemetje15-08-2022

Heerlijk

Dit is een heerlijke camping op een prima plek. Je zit vlakbij (je kunt gratis parkeren bij het strand, fietsen of lopen) het strand van L'estartit. Daarnaast goede plek om de rest van de Costa Brava te verkennen. De eigenaren zijn heel vriendelijk. Hun zoon staat achter de bar bij het zwembad. Daar zijn weinig ijsjes te koop. Gelukkig is de Lidll om de hoek. Wat ook een groot pluspunt is. De plekken op de camping mag je bij aankomst zelf uitzoeken en zijn ruim van opzet. De camping is nooit helemaal complet, waardoor er niet moeilijk gedaan wordt als je iets grotere ruimte nodig hebt of de auto bij de tent wilt parkeren. Er is geen animatie aanwezig. Een keer per week is er een schuimparty, maar dat klinkt groter dan het is. Helaas voor deze camping zit je wel (afhankelijk van de windrichting) in de herrie van de camping aan de overkant of van de camping ernaast (emporda). Gelukkig is dit geluid tot 00:00.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Enith Rijzebol02-07-2022

Warm bad gevoel

Als kind ging ik hier vroeger altijd al op vakantie met mijn ouders. Nu terug geweest en wat is het nog steeds geweldig en gastvrij. Zeer leuk en vriendelijk personeel

• 8Caatje20-09-2019

Eén en al gezelligheid, en heerlijk eten.

Gezellige Nederlandse/Belgische camping, met vriendelijk personeel.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Toon17-09-2019

Als je hier komt wil je nooit meer naar huis. Het eten van André is absoluut geweldig ,buiten de menukaart maakt hij op verzoek de lekkerste entre cote. Ook in september is er nog animatie zoals bingo ,karaoke of optreden van artiesten of de bbq met dansavond. De bediening staat altijd met een glimlach voor u klaar, Bij aankomst word je door Olaf naar uw plaats gebracht . Wij hopen hier nog vele jaren terug te komen.

• 10Brecht Snoeks12-09-2019

Zeker en vast een aanrader!

Heel gezellige camping vlakbij het mooie strand en het gezellige centrum van Estartit. Het sanitaire complex op de camping was elke dag steeds erg netjes en proper, het personeel super gastvrij en vriendelijk en het eten erg lekker. Zeker en vast een aanrader deze camping!

• 10Roel12-09-2019

Heerlijk genieten.

Leuke, goed onderhouden en erg hygiënische camping. Attent personeel. Over het algemeen een zeer leuke sfeer. Doe zo voort!!! Ik kom zeker terug!

• 10Stijn11-09-2019

Hier komen we terug!

Super gezellige camping! Zeer proper en een geweldig personeel! Een echte aanrader!

• 8Jeroen10-09-2019

Écht vakantie!!

Knusse terrassencamping met een gezellig terras, waar je lekker kan eten. De mensen die op de camping werken spreken (bijna) allemaal Nederlands, en zijn enthousiast. Maria en Michel in het bijzonder..,geweldig zoals Michel de wekelijkse bingo avond presenteerde, met als hoogtepunt de “frikandellenronde” ..énorm gelachen!, ook de karaoke was erg gezellig! Volgend jaar willen de kinderen (9, 15, 16)graag weer komen, dus hopen we weer een plekje op de camping te kunnen reserveren.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9r w sauer10-09-2019

fantastisch

Op de gok camping Estartit opgereden .We wisten nog niet of ze er een plekje vrij hadden voor onze camper ,maar alleen al de poort binnen rijden voelde of we in een warm bad kwamen .Dit was voor ons de eerst keer op deze camping . Top personeel en een hele gezellige ploeg van het restaurant . Niet een nummer maar gewoon je naam vragen en als je daarna op het terras kwam zo ook aangesproken worden .Dus interesse in je tonen .Heb ik nog weinig mee gemaakt op een camping .Mooi zwembad met whirlpool dicht bij centrum en strand dus een ideaal plekje .Nederlands gesproken en voor ieder wat wils .Verse broodjes van Wilma .Animatie voor groot en klein en hele goede kok die weet hoe hij eten moet maken . En dan Mies en zijn vrouw met Kevin en de ander dames in de bediening wat een super team zijn jullie . We hebben genoten en hebben met plezier bij jullie op de camping gestaan .Voor herhaling vatbaar in ieder geval . fam Sauer

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Monique Leijten06-09-2019

Helemaal top!

Sinds mijn 4de jaar kom ik op camping Estartit, toen nog samen met mijn ouders en zussen. Een aantal jaren ben ik hier niet geweest, want mijn man was niet zo'n campeerder. Gelukkig heb ik hem zover weten te krijgen om hier eens mee naar toe te gaan en sindsdien voelt het voor ons allebei als thuiskomen.. Wat wil je nog meer! Je voelt je hier welkom en relaxed, kortom alles voor een geslaagde vakantie!

Camping Estartit info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar