Géén boekingskosten
SpanjeCosta BravaL'EstartitCampings L'EstartitCamping Castell Montgri (Glamping)

Camping Castell Montgri (Glamping)

SpanjeCosta BravaL'Estartit

We hebben de beste aanbieders voor Camping Castell Montgri (Glamping) voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 798 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.7VoldoendeScore uit 798 reviews
  • 4.6Staat v/h sanitair
  • 4.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Castell Montgri is een gezellige familiecamping gelegen in Noord-Spanje in de groene heuvels van L’Estartit. De Spaanse Costa Brava met een prachtig zandstrand ligt op wandelafstand van de camping. Ook biedt Camping Castell Montgri tal van mogelijkheden voor het bezoeken van authentieke dorpjes en bruisende steden. Wil je meer weten over deze veelzijdige vakantiebestemming? Lees dan snel verder.

Castell Montgri is een gemoedelijke terrassencamping die prachtig is aangelegd met veel groen en schaduwrijke bomen. De campingeigenaren zijn ontzettend vriendelijk en ontvangen je met open armen. Bij Camping Castell Montgri is van alles te beleven zodat zowel volwassenen als kinderen genieten van een heerlijke vakantie onder de Spaanse zon.Qua schoonmaak en hygiëne zit het bij Castell Montgri wel goed. Vakantiegangers die eerder bij Castell Montgri (glamping) verbleven geven aan dat de sanitairgebouwen goed worden schoongemaakt. De toiletten zijn netjes en ook de douches zijn prima in orde.Bij de gezellige supermarkt op de camping kun je terecht voor vers brood en je dagelijkse boodschappen. Wil je graag uit eten met het gezin? Camping Castell Montgri heeft een Grill restaurant en een Spaans restaurant waar je kunt proeven van lokale gerechten. Ook is er een snackbar waar je pizza’s, pannenkoeken en belegde broodjes kunt afhalen. Sommige vakantiegangers geven aan dat ze de kwaliteit van de afhaalmaaltijden beter vinden dan het eten in de restaurants.

Zwemfaciliteiten en animatie

Wie dol is op zwemmen en sporten, zit hier helemaal op zijn plek. Camping Castell Montgri beschikt over drie ruime zwembaden, die verspreid liggen over de camping. Voor de kids is er een kinderzwembad met glijbaan en de volwassenen hebben de keuze uit twee grote zwembaden. Een zwembad grenst direct aan een groot sportveld en een minigolfbaan. De camping heeft ook een eigen kinderboerderij waar de kinderen een ritje kunnen maken op een pony.Nieuwe vriendjes leren de kinderen snel kennen bij de kidsclub van Castell Montgri (glamping). De animatoren bieden elke dag een gevarieerd programma aan met spelletjes en sportieve activiteiten zoals basketbal- en voetbaltoernooien. Ook ’s avonds biedt Castell Montgri een afwisselend programma met avondshows en live-muziek.

Accommodaties

Als vakantieverblijf kun je zowel een glampingtent als een stacaravan boeken bij Castell Montgri. De comfortabel ingerichte stacaravans zijn voorzien van een overdekt terras, een praktisch ingerichte keuken, twee of drie slaapkamers, een badkamer met douche en een separate toilet. Maar je kunt ook kiezen voor een verblijf in een compleet ingerichte glampingtent. Deze luxe tent bestaat uit twee ruime slaapcabines, een zitgedeelte en een badkamer met toilet.

Ligging van Castell Montgri, L’Estartit

Camping Castell Montgri ligt bovenop een heuvel in het gemoedelijke vissersdorp L’Estartit. Het is een typische bergcamping en vanwege de hoogteverschillen niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het prachtige zandstrand ligt op 15 minuten loopafstand en bereik je via een mooie wandeling door de heuvels.L’Estartit is een gezellig dorp met een sfeervolle markt, tal van winkels, restaurants en een schilderachtige haven. Ook is het dorpje een fijne uitvalsbasis voor het maken van dagtochten naar omliggende plaatsen als Torroella de Montgri. Dit typisch Spaanse dorp is nog niet overspoeld door toeristen waardoor je hier heerlijk kunt struinen langs kleine steegjes en pleintjes.Ook Gerona is zeker een bezoek waard en ligt op slechts 40 minuten autoafstand van L’Estartit. Deze bruisende stad heeft een historische stadskern met een indrukwekkende kathedraal. In de talrijke restaurants die deze stad rijk is, kun je proeven van Spaanse specialiteiten met een koel glas cerveza op een zonovergoten terras.Geniet samen van een heerlijke zonvakantie en boek je verblijf naar Castell Montgri.

798 Reviews over Castell Montgri (Glamping)

• 5John10-09-2022

Geen aanrader, nooit meer.

De camping is stijl. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. We hadden een stacaravan premium airco gehuurd voor twee weken. Niet de goedkoopste dus. Raam ging niet open, kapotte wc. Raam werd door een jongen geforceerd opengemaakt wat daarna kapot ging. WC liep door of kon niet worden doorgetrokken. Werd niet gemaakt dus zelf maar gemaakt belachelijk voor woorden. Caravan was matig schoongemaakt vooral was er chloor gebruikt. De camping zelf kwam over als "glorie in verval". Leuk voor jongeren die van house muziek en disco houden. Voor kinderen tot twaalf jaar minder leuk. Er zijn geen speeltoestellen wel een soort klein kinderboerderijtje. Verder was de winkel half leeg of half vol met basis artikelen. We kochten er melk die bij thuiskomst bedorven was. Teruggegaan natuurlijk en nooit meer iets gekocht. Pluspunt is dat de Lidl en een andere supermarkt bereikbaar zijn op steenworp afstand. Zwembad Ok en strand is heerlijk.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 3Caravan stel09-09-2022

Nooit meer… helaas.

Voor de 6e en voor ons de laatste keer. We zijn hier terug gekomen omdat het sanitair, de camping, zwembaden etc altijd brandschoon waren. Daar is niks meer van over helaas. Rond uit smerig sanitair, schoonmaaksters nooit zien schoonmaken alleen de vloer dweilen… oké natmaken. Tegels waren goor, vloeren in de douche beschimmeld en vies. Laatste drie dagen toiletten niets aan gedaan, toiletpapier leeg… Voorheen liepen er op het terras verschillende obers, nu niemand meer. Bar etc bezet door jong personeel welke alleen Spaans spreken… althans doen als of ze alleen Spaans spreken. En dan vragen ze voor een cappuccino etc. veel meer dan op een lokaal terras, en hij is ook nog eens veel slechter.Je mist op alle vlakken “de leiding” en daar door gaat er veel fout. Jammer want de camping heeft mooie grote plaatsen, met elektra en water aansluiting. En oja, publiek erg achteruit gegaan. Voor ons, helaas, nooit meer Castell Montgri.

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Oostie02-09-2022

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar.

De camping zelf was fijn. Panorama zwembad was verrassend. Geen handdoekleggers, je huurt een bedje of je ligt op je handdoek. Altijd ruimte, niet te druk. Echt heel fijn.
    Horeca vond ik echt minder, mensen lijken overwerkt, 2 avonden in de rij gestaan en je bent aan de beurt, is bijna alles op. Onder is ook een mogelijkheid om pizza te halen, nooit druk maar daar wijzen ze je niet op. Ik versta wat spaans een ze zijn echt niet aardig over de gasten. Ze wisselen geen geld voor sigaretten. Mijn dochter van 9 besteld een pizza en de kok attendeerde haar op het feit dat haar tanden niet recht staan en ze krijgt een duim naar beneden. (9 jr) Onze auto is beschadigd door dronken Engelsen en de securityman vind(s'nachts) dat er niets aan de hand was. gelukkig waren er aardige mensen die ons de dag later hebben gewaarschuwd wie het waren. Camping is best ok maar einde seizoen niet veel verwachten. Animatie was enkel spaans. Jammer!

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Sonja van der Veen29-08-2022

Grote, maar prima camping voor vertier

Hele grote camping gelegen in het bos tegen een berg aan. Ligging is prima. Je kunt naar het strand lopen, met de bus van de camping of met je auto, aangezien je gratis op het strand kan parkeren. 3 zwembaden, maar het meest rustige zwembad ligt bovenaan dus wel een hele klim! Het grote zwembad is druk bezocht maar genoeg ruimte om te zitten of liggen. Gelukkig geen ‘handdoekje leggen’ aangezien de bedjes €4,00 per dag kosten. Veel vertier rondom het zwembad met bar tot middernacht. Dit kan voor sommige stacaravans geluidsoverlast geven, maar wij zaten in een glamping tent en geen geluidsoverlast gehad. Als je rust zoekt op een camping is dit niet wat je zoekt. Als je van gezelligheid houdt is dit een goede keuze. Onze jongens zijn 13 en 17. Zij hebben zich uitstekend vermaakt. Poolparty en schuimparty waren top.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Verstappen25-08-2022

veel te doen, wel druk

Wij vonden het een leuke camping. Stipt 00.00 was het rustig op de camping. Wij hoorden wel de muziek maar hadden er niet zo'n last van. Wifi bij dat zwembad en bij receptie was best goed en gratis. Bus naar strand was prima. Helaas ging de laatste naar onze mening iets te vroeg terug ( 17.45). Eigenlijk altijd buiten de camping gegeten. Unic ( bij het strand) en old ambient ( kwartiertje lopen van de camping) zijn aanraders. Voor de ingang van de camping was een midgetgolf met een leuk tentje waar je lekker wat kon drinken en biljarten. Zwembaden waren heel leuk. La ombra met glijbaantjes, Panorama met entertainment was het grootste zwembad en La Basa kon je na een stevige klim bereiken. Bij La Basa erg relaxed en gezellig zitten met Live bandjes. Echt een aanrader. Wij vonden het vaak wel stinken naar rioollucht bij het terras van het Panoramazwembad. Broodjes halen voor 9.00 anders op. Strandje Platja Fonda ( 25 min rijden) erg mooi

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Annie12-08-2022

Grote teleurstelling

Wij zijn een gezin met jonge kinderen (5-9). Allcamps/ Homair hebben ons onbegrijpelijk in een huisje naast het panoramabad/ entertainmentcenter geplaatst. Tot 00.00 is daar elke avond keiharde muziek waardoor de kinderen niet konden slapen en wij geen normaal gesprek konden voeren. Toen wij vroegen of we een andere plek konden krijgen, werden we van het kastje naar de muur gestuurd en kregen we geen gehoor. Mobilehome is basic, geen afwasmachine, nauwelijks warm water en hele slechte matrassen (plastic). De camping zelf is vergane glorie, wifi en 4g geen bereik, het eten is zeer matig en er is een hoog tokkiegehalte. Niet voor herhaling vatbaar dus!

• 3Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 3Anoniem12-08-2022

Nooit meer

Hele slechte camping. Eten in het restaurant bij Ombre zwembad niet gaar, rauwe stukken vlees. Slechte bediening waar je soms wel is 30 minuten staat te wachten op je drinken terwijl ze met 5 (!!!!) mensen staan. Glas bij het zwembad over de vloer. Personeel onvriendelijk en chagrijnig. Zou hier niet meer heen gaan.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8D.11-08-2022

Top vakantie

Geweldige camping voor pubers. Zwembaden tot 23:45 uur open met toezicht. Schuimparty, disco en dj in de avond. Een grote camping waar de hele dag iets te doen is. Terrassencamping wij zaten onder op de camping dus weinig overlast. Vanaf het tweede deel erg levendig tot ‘S avonds laat. Wij vonden dit niet erg. Ligbedden betalen. Dit voorkomt wel handdoeken leggen. Mooie uitval basis voor uitstapjes naar Estartit. Ook gezellig in de avond. Pals een mooi oud stadje. Wijn proeverij Mas Oller echt een aanrader. Wij verbleven in een mobile home.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 3Michel10-08-2022

Never again bleh

Wat een verschrikkelijke camping. Veel te groot, verouderd en laten we ons verder onthouden can overig commentaar. Nooit heen gaan. Zoek een kleinere gemoedelijker camping met vriendelijke personeel en wat fijnere campinggasten.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 4Pamela09-08-2022

Een leuke camping als je van tokkie gehalte houdt

Veel ons kent ons op deze camping. Dat maakt het zeker niet leuker. Animatie is heel leuk zeker de schuimparty. Wc bij zwembad is 2 weken vies geweest. En de horeca is belaberd voor 1 biertje sta je 30 min in de rij. Wij komen er niet meer terug.

• 2Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar