Géén boekingskosten

La Siesta (Calella de Palafrugell)

SpanjeCosta BravaCalella de Palafrugell

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Siesta (Calella de Palafrugell) voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 238 reviews
+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 238 reviews
  • 5.2Eetgelegenheden
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Siesta is een grote camping gelegen in Calella de Palafrugell. Dagelijks trekt het zwembad vele kinderen waar streng toezicht op is. Het sanitair op de camping is echt subliem. Camping La Siesta ligt dichtbij het mooie plaatsje Palafrugell en vele stranden. Op de fiets of met de auto is alles goed te bereiken.

238 Reviews over La Siesta (Calella de Palafrugell)

• 9Frans K23-09-2022

Prima, en nog beter geworden sinds aanpassingen.

Sinds 2 jaar is de naam La siesta gewijzigd in Camping calella, tezamen met diverse aanpassingen. Onbegrijpelijk die negatieve beoordelingen hierover! De nieuwe opzet is een win-win situatie voor kampeerders! De camping ingang is nu direct aan het kampeer gedeelte van de camping, waardoor caravans en campers niet meer via een lange hindernis baan door het nagenoeg ongebruikt deel van de camping hoeven te rijden om bij het campeergedeelte te komen.. De receptie is eveneens verplaatst naar de nieuwe ingang, super! Die naam verandering: wat maakt dat uit? Overigens is in 2020 de internet site aangepast: naam en nieuwe situatie toegang poort waren daarin duidelijk aangegeven. Het is en blijft een prima camping. Als het restaurant menu wat meer keuze zou hebben en als de camping wat langer open zouden blijven in het naseizoen zou het helemaal top zijn!

• 10Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8evaluna07-09-2022

Middelgrote nett camping bij leuk dorp en baaitjes

De camping is de helft van de camping een paar jaar geleden. Voor ons was dat geen bezwaar. Het is een camping met een lekker zwembad en net sanitair. Restaurant is niet gezellig, maar wij gingen liever eten in het leuke dorpje waar je zo naar toe loopt. Vooral de ligging vinden wij top. Onze pubers hebben zich goed vermaakt. Ze gingen s avonds naar een strandje of bleven op de camping bij de picknicktafels met andere jongeren. Leuk dat er verschillende nationaliteiten waren. Voor 18+ is er een club op 1 km van de camping. Leuk om een keer naar toe te gaan. De stacarvans van Lifecamp varieerden sterk. Aan de zijkant stonden hele gedateerde caravans die niet meer verhuurd mogen worden. Op het middengedeelte waren de caravans keurig. Voetbal veld bestaat uit zand, als dit van gras zou zijn zou het veel meer een trekpleister zijn. Voor ons al met al een lekkere camping, voor herhaling vatbaar

• 6Eetgelegenheden
  • 8Gloudemans12-08-2022

Fijne camping op een top locatie

Fijne camping, genoeg vermaak voor de kinderen en op loopafstand van stadje/strand. Die onvoldoende die uitgedeeld werd is zeker niet kloppend, volgens ons.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Margot Hendrikx03-04-2022

Subliem

Ook wij stonden verrast te kijken bij aankomst aan de hoofdingang...maar na een telefoontje werd ons de situatie keurig uitgelegd en toonden wij alle begrip. Begrip, wat helaas voor enkele Nederlanders een moeilijk woord blijkt te zijn, lees ik in de reviews.

Een camping waar je vriendelijk wordt ontvangen, wordt begeleid naar je plaats, waar het terrein netjes verzorgd is. Dat door omstandigheden aanpassingen zijn genomen, maar al het trouwe personeel is kunnen blijven werken, alles super fris en fruitig is.

Graag, heeel graag komen wij nog jaren terug naar deze camping en genieten wij van de gastvrijheid van al deze lieve mensen. Voor ons schijnt het zonnetje al wanneer we de naam van de camping horen of lezen. Hopelijk kunnen ook andere fijne mensen dit ervaren. Lieve groet uit Etten-Leur van Harry en Margot 😎

• 10Staat v/h sanitair
  • 6Fam Wad24-08-2021

Nooit meer LA SIËSTA !!!!!!!!!!

Bij aankomst was de ons bekende en vertrouwde ingang afgesloten en alles zag er verwaarloosd en verlaten uit.Een bordje verwees ons naar de ons nog bekende achteruitgang.Inmiddels hadden wij al geconstateerd dat de halve camping was afgesloten en alleen het achterste gedeelte nog in gebruik was voor caravans en tenten.Bij de achteruitgang, ons nog bekend van alle jaren daarvoor waren wat houten tuinhuizen neergezet die functieoneerden als receptie ?Wij hadden vanuit Frankrijk gebeld dat we de volgende dag in de namiddag zouden arriveren er waren maar twee dagen beschikbaar werdt er gezegd.Bij aankomst was dit inmiddels vergeven wat natuurlijk heel vervelend is , ook de naam LA SIËSTA was overal verwijderd ??????Op mijn vraag wat er allemaal aan de hand was met de camping en waarom de halve camping was afgesloten werd geen antwoord gegeven ?????Mijnsinziens maar dat is gissen is alles al verkocht aan een park !!

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Kris19-08-2020

Topvakantie

Geweldige vakantie gehad, omgeving is prachtig, camping bruist en is schoon

• 7Staat v/h sanitair
  • 9de Jong24-08-2019

Heerlijke camping

Prima camping. Hier en daar voor caravans lastige stoepranden om de plek op en af te komen. Totaal geen last gehad van de discotheek verderop. Ook in het zwembad niets gemerkt van strenge regels, wel dat er bedjes gereserveerd worden dmv handdoeken. Restaurant zijn we niet geweest. Medewerkers camping zijn behulpzaam. Minpuntje is dat er erg hard gereden met auto's wordt gereden.

• 8Maurice en Simone12-08-2019

Gezellige gezinscamping

Leuke en nette camping met veel Nederlandse gasten.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Marktmisa12-08-2019

Camping goed gelegen, kleine plaatsen en rumoerig

Camping super gelegen tov leuke dorp en baaitjes. Sanitair super schoon en goed. Camping winkel en bakkertje super goed. Zwembaden prima. Staplaatsen klein en dus weinig privacy en lastig te berijden met de auto (rottige randjes, stoepjes en keien, menig auto liep schade op). Veel nederlanders die hier al jaren komen, maar ook genoeg spanjaarden en fransen. Op zich goede sfeer maar s nachts erg rumoerig door jeugd net buiten de camping en op de camping. En niet te vergeten de disco om de hoek. Pubers vermaken zich met elkaar goed en gaan s nachts naar het strandje. Er wordt wel al heel jong alcohol genuttigd bij drink spelletjes, kinderen van 12/13/14 die al aan de drank zitten. Dit gebeurt bij de picknick tafels vlakbij de sportvelden. Jammer dat het voetbalveld alleen een zandvlakte is die al om 21.00 dicht gaat. Als dit beter zou zijn zouden de jongeren zich meer met voetballen bezighouden dan met drankspelletjes en rondhangen.

• 5Eetgelegenheden
  • 6J. Bos29-07-2019

Vergane glorie

Dit was een heel gezellige camping waar veel te doen was. Bij het kleine zwembad een barretje wat gokkasten en terras. Daar waren in de avonden films. Ook was er een babybadje. Bij grote zwembad divers animatie en optredens van goochelaar of dansers. Mooie fontein ging dan aan. Het restaurant was gezellig met uitgebreide afhaalmogelijkheden. De gezinnen waren jong en de kinderen speelde vrij. Er was een disco voor de jeugd. Nu heb je schreeuwende NL die hier al jaren komen. Te oude jeugd die dat voorbeeld krijgen en 's nachts in grote (!) groepen over de camping lopen te drinken en te schreeuwen. Geen respect voor de overige kampeerders hebben en de boel verzieken. In het restaurant de boel overschreeuwen en bij het grote zwembad de sfeer bepalen.
    Heel erg jammer, want de omgeving is zo mooi! Ook voor mensen die er staan en nog wel weten wat kamperen inhoudt. De camping doet weinig tot niets om de boel leuk te houden voor iedereen

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar