Géén boekingskosten

SpanjeCosta BravaBlanes

6.9VoldoendeScore uit 30 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Aan zee

Bekijk de beschikbaarheid

30 Reviews over Petit Palau

• 9teun_van_osta02-08-2014

Super mooi gerenoveerd hotel !

Dit is een super hotel met heerlijk ontbijt. De rest van het eten kun je bij hun Italiaans restaurant naast het hotel eten of op de boulevard! Prijs kwaliteit is overal goed. kopje koffie € 1,50 waar heb je dat nog in Nederland?

• 9natasja08-09-2013

Mooi gerestoreerd hotel

Het hotel is afgelopen jaar gerenoveerd, mooie kamers strak ingericht. Ligging van het hotel net na het uitgaansgebied. Wel dicht bij het strand Het ontbijt was erg goed verzorgd, elke dag weer andere varriaties. het personeel was erg vriendelijk en sprak engels. Elke dag werd je bed verschoond en de kamer opgeruimd. Top hotel

• 3Daan22-07-2012

never again

chagrijnige receptiemedewerkers, lampen in de hallen kapot waardoor pikdonker in het halve hotel. kleine kamer zonder raam, wel een deur met kapotte luifel waardoor altijd pikdonker in de kamer. geen lakens aanwezig. ijskoud zwembad in de schaduw, oudere mensen verblijven hier nauwelijks jongeren

• 7saskia09-02-2012

Voor jongeren prima hotel.

Ik zat hier twee jaar geleden met een vriendin. Wij hadden geen hoge verwachtingen dus wij waren erg blij met onze kamer. We kwamen vooral voor het zonnen en uitgaan dus waren amper in onze kamer. Het enigste wat wij minder vonden was onze wasbak die los zat, maar daar konden we alleen maar om lachen.. hij deed het voor de rest prima en er kwam water uit:) Wij zaten gunstig met onze kamer, op de hoek dus groot balkon en niet aan de drukke straat(geen last van geluidsoverlast). Het hotel zelf lag heeeel erg gelegen!! Naast een supermarkt, snackbar en een kroeg. Je zat binnen no time op het strand, en savonds zat je binnen no time in de kroegen/discotheken. Heerlijk!! Beneden bij de receptie kon je een kluisje huren waar 24/7 zicht op was, netjes dus.

• 7Mei11-09-2011

BLANES -gezellig

leuk hotel, alleen jammer van het geluidsoverlast van jongeren. maar dat heb je eenmaal in blanes. Boulevard is leuk!

• 10dkdkkd21-08-2011

Super hotel !

Ik ben hier met mijn vriendin heen geweest en het was echt een super hotel .. elke dag nieuwe handdoeken , schone kamers , balkon , zwembad ook lekker personeel vriendelijk en behulpzaam , wel echt een hotel voor jongere mensen niets op aan te merken super hotel zeker een aanrader voor jonge mensen de ligging is perfect tegenover een soort van supermarkt vlakbij hotel europa ( de straat oversteken ) een super markt om de hoek discotheek Arena en de Gotcha en friettent en eettenten het strand is 1 min lopen super !

• 5N.17-07-2011

Nooit meer! afrader

Nina (18 jaar) Ben hier met een vriendin heengeweest en dit hebben wij ervaren: personeel gebrekkig tot geen engels, geen licht in de kamers zonder balkon, vogelpoep bij zwembad, alle ligbedjes kapot, slecht eten, stank in het hotel, hele kleine lift, schoonmakers kloppen om 8 a 9 uur aan je kamerdeur enzovoort. Het is wel gunstig gelegen voor het uitgaan en je bed word elke dag verschoond als je vroeg opstaat maar ik ga er nooit meer heen. Ik denk dat dit hotel voor oudere al helemaal een ramp is..

• 3petra14-07-2011

Nooit meer dit hotel.

Hotel Montserat is een zeer slecht hotel zeker voor oudere mensen. De reis organisatie zou echt moeten vertellen dat dit een hotel is voor zeer jonge mensen. Wij werden in de nacht wakker door zeer harde muziek en praten op de kamers naast de onze. De nacht portier moet alles gehoord hebben, maar reageerde pas nadat andere mensen geklaagt hadden. Er zaten jongens en meiden in het zwembad die vreselijk veel herrie maakten. Op hun balkon stond een waterpijp dus daar werd goed geblowd. Ik raad iedereen dit hotel af. En ik laat dit ook weten aan de touroperator Dit hotel moet uit hun brochure.

• 7Mirjam en Arie15-09-2010

ja joh .. wat wil je voor die centen

Claustrofobisch kleine kamers met minibalkon, maar wel elke dag schoongemaakt en schone handdoeken,en zowaar een douche waar je ook nat onder wordt. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt niet overdreven gevarieerd maar voldoende. De lift heeft een de afmeting van een wat groot uitgevallen doodskist dus de trap maar zoveel mogelijk genomen. Lekker zwembadje op dakterras maar ligstoelen zijn hard aan vervanging toe. Dicht op het strand te bereiken via gezellig pleintje met terassen. Leuke pub met vriendelijk personeel aan de overkant van de straat In het gezellige Blanes is de dag voor de toerist maar de nacht voor de spanjaard , ongelooflijk wat een herrie die weten te maken 'nachts. De glasbakken voor het hotel worden 'nachs geleegd dus dan zit je rechtop in je bed. Maar voor die belachelijk lage prijs die wij betaald hebben zijn wij zeer tevreden en hebben wij een leuk weekje gehad in het leuke Blanes.

• 8Lolita & Blondie 18-08-2010

Lekker gezellig

Het eten was niet super, maar het viel wel mee. Elke dag was er wel iets lekkers bij. De kamers waren goed in orde en proper. Het terras was ook super. Heerlijk om 's avonds gezellig nog een mojitje te drinken met uitzicht op de haan van Blanes aan de overkant. De ligging was ook goed, niet te ver van het strand en vlakbij het uitgaansleven van Blanes. Btw, zeker gaan naar de Arena! Feestje gegarandeerd hoor. ;) Wij hadden een geslaagde vakantie!

Hotel Petit Palau info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden