Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

La Masia is een gezellige camping aan de Costa Brava. Zowel kinderen als tieners vermaken zich op La Masia (Blanes). Je zult ook jongeren tegenkomen, zeker in het hoogseizoen. Binnen een paar minuten ben je op het strand, maar er is ook een zwembad. Badplaats Blanes is slechts een kwartiertje lopen. Aan de boulevard zitten goede restaurantjes.

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Masia voor je op een rij gezet:

372 Reviews over La Masia

• 9Suzanne26-08-2022

Top camping!

Nette onderhouden camping. 2 grote zwemdelen verspreid over de camping. Super dichtbij het strand. Vriendelijk personeel. Wij zaten in stacaravans van Roan, die zijn echt top en van alle gemakken voorzien Leuke animatie voor de kids. Tot uiterlijk 12u snachts geluid van buiten de camping. Daarna verplicht stil. Maar dit was echt niet alle avonden en ik had er niet echt last van moet ik zeggen. Wij zijn vorig jaar ook geweest, dit jaar dus weer en mogelijk volgend jaar ook weer. In de buurt gezellige boulevard. Leuk centrum. Boottochtje is leuk om naar Tossa de Mar te gaan, gezellig stadje. Voor ons echt top met de kids!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9GH10-08-2022

Geweldige super nette camping op loopafstand stran

Vergeet de negatieve berichten eerder getoond, super camping pal aan het strand en van alle gemakken voorzien . Na 12 uur is het er rustig en hier wordt echt op gecontroleerd . In Blanes is genoeg te doen en alles op loopafstand . Was super warm maar de zee en strand geven echt verkoeling door de lichte bries die er is. Eten is voortreffelijk en nog betaalbaar

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Van Gestel31-07-2022

Prachtige camping met 2 kleine puntjes

In juli genoten van deze zeer nette onderhouden camping op 5 minuten afstand lopen van het strand en 10 minuten lopen van de zeer ruime supermarkt met geweldige lage prijzen tov NL. Wij zaten in een Vision Lounge mobilehome van touroperator Roan. Prachtige 3 jaar jonge mobilehome met veranda over volle lengte, incl loungeset, tv met digitale ontvanger (NL) en vaatwasser. Ruime bedden en badcel. 2 minpuntjes vonden wij het Duitse animatieteam van een andere camping achter ons verblijf. Zeer luide Duitse hysterische dame die vanalles door de microfoon schreeuwt. Gelukkig niet iedere avond maar elke keer was teveel. 2de minpunt was dat je de airco niet aan kon laten als je je deur op slot wil doen. Terug bij aankomst in je mobilehome was deze weer erg warm/klammig en duurde het erg lang voordat deze overal weer koel aanvoelde. Natuurlijk milieu issues maar doordat het snel warm wordt in je verblijf blijft de koelkast continu aanspringen.

• 9Marlon18-07-2022

Gezellige camping dicht bij het strand.

Prima camping net buiten het centrum. 2 zwembaden waar de kids van 7 en 12 zich prima kunnen vermaken. Wij staan met onze eigen caravan tegen de speeltuin aan waar het s'avonds erg druk is met kids. Om 24.00 gaan de lichten uit en moet het stil zijn. Elke dag is er wel wat te doen voor de kinderen en in de avond is er ook vermaak. S'nachts loopt er wel wat jeugd voorbij die terug komen van het stappen, maar ach dat deed ik vroeger ook. Het grootste gedeelte is vaste gasten en verhuur accommodaties. Maar onze caravan van een totaal lengte van bijna 7 meter past prima op de plek met de auto erbij. Kom je echt voor je rust moet je hier niet zijn. Maar wij 36, 38, 7 en 12 jaar vinden het hier prima. Het sanitair wordt opgeknapt. Het 1e gebouw is al klaar. Loop je de camping voor af kom je in een winkelstraatjes met genoeg te shoppen en eten. Het strand is 5 minuten lopen en het oude centrum 15min.

• 8Eetgelegenheden
  • 3Hans v Rooijen12-03-2022

Teleurstellend, laatste keer.

Alles gesloten behalve overdekte zwembad, wel betalen 15 euro p.p. 😱 internet betalen zelfs geen toiletpapier. Schandalig, was de laatste keer.

• 3Staat v/h sanitair
  • 3Sonja06-12-2021

Vreselijk

Het is dat we ergens moesten overnachten, maar wat een vreselijke camping. Duur, internet extra betalen, overdekt zwembad extra betalen, geen wc papier. Luidruchtige mensen.Nog nooit zoveel lawaai mee gemaakt en dat in de winter, kan je na gaan hoe het in de zomer is!

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 7Judith24-08-2021

Camping Masia is gezellig maar erg rumoerig...

Pluspunten zijn: de ligging, vanaf de camping loop je gelijk een straat in met gezellige winkeltjes en restaurantjes. In 5 minuten ben je op de leuke boulevard en het strand. Naar het centrum van Blanes (waar je prima kunt winkelen) is het ongeveer 15 minuutjes lopen. Twee grote supermarkten (Mercadona en Consum) liggen op loopafstand van de camping. Goede prijzen en uitstekend assortiment. Minpunten vonden wij de plek die wij hadden op de camping. Wij hadden geboekt via go 4 holidays. Onze caravan was van Homair, de staat daarvan was redelijk. Prima ruimte voor een gezin van vier. Deze lag direct aan het centrale zwembad en aan een straat waar zo'n beetje iedereen die op de camping zat langsliep. De hele dag ( van 10:00 tot 20:00) staat hier keiharde muziek. Er staan borden dat het na 12 uur in avond stil moet zijn. Waarschijnlijk komt het door onze plek maar het was tot diep in de nacht heel rumoerig. Hierop werd niet gehandhaaft.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Inge 7911-08-2021

Leuke vakantie!

Grote camping, alles dicht op elkaar. je moet het dus wel een beetje treffen met je straatgenoten.

Alles op loop afstand. supermarkten, speeltuinen, restaurants en strand.

Met kleine kids een aanrader. Leuke zwembaden voor jong en oud. Animatie is goed.

• 7Eetgelegenheden
  • 2Mitchell04-08-2021

Nooit meer naar deze camping.

Ik zou nooit meer naar deze camping toe gaan. De zwembaden zijn veel te klein, het voetbalveld is de hele avond verhuurd en er is voorderest niks te doen op de camping. Het huisje van roan waar we in zaten was wel top. Het strand zelf is ook niet fijn. Er liggen alleen maar steentjes in plaats van zand en de prijzen om bijvoorbeeld met de jetski te gaan zijn veel te duur. De ligging was wel top je kon zo blanes inlopen. En als je dan even naar de Spa toe wilt ben je 15 euro kwijt voor 2 uurtjes en dat geldt ook voor de sportschool

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Rob11-09-2019

Top zeker voor herhaling vatbaar

Mooi georganiseerde camping, fijn mobilehome's vanuit de touroperator (met arico). Fijne bakkerij met lekkere broodjes. overdag bij het zwembad iets minder lekkere snacks maar het kan ermee door! Centrum Blanes op 20 min lopen voor de lekkere restaurantjes!

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar