Géén boekingskosten

SpanjeCosta BravaBlanes

9FenomenaalScore uit 25 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

25 Reviews over Horitzo

• 8Ali Buisman14-08-2013

Straat oversteken en je bent op het strand!

Geen aanrader voor de alleengaande reiziger: je betaalt in verhouding een absurd hoge toeslag. Echter het eten maakte veel goed :D. Erg genoten van ontbijt en bovenal het avondeten

• 8heer van der Steen17-04-2012

Absoluut een aanrader

Goede bedden, perfect ontbijt, enige minpuntje geen zwembad

• 10Carvalho04-09-2011

Vacances réussies

Superbe Hotel, très bien placé, personnel très accueillant, restauration raffinée, propreté irréprochable. Je conseille pour vacances en famille.

• 9Jose28-08-2011

Volveré.

El trato que hemos recibido por parte del personal del Hotel, tanto en recepción, que en todo momento han sido amables y nos han ayudado con todo, como en el comedor, que han sido excepcionales (un personal maravilloso, no lo pierdan), ha sido maravilloso. Sin ninguna queja. La comida (cenas y desayunos) ha sido excepcional y variada. La habitación muy correcta. El único pero, la televisión que es muy pequeñita había que poner algo negativo). Por lo demás, las vistas maravillosas, el hotel muy bien situado, muy cerca del pueblo (que merece también una mención aparte) y a treinta pasos de la arena. Perfecto. Y mi mujer y yo, que no somos mucho de playa, volveremos en cuanto tengamos ocasión.

• 10Marcel i Mertxe25-08-2011

Lugar excelente para Relax

Hotel 100% recomendable en todos los aspectos: habitación, comidas, limpieza, ambiente, servicio, atención al cliente... Lugar muy apropiado para relajación y descanso.

• 9Jessica21-08-2011

Hotel met SUPER UITZICHT maar slechte schoonmaak.

Ik en mijn vriend zijn net terug van een heerlijke vakantie in Blanes. We verbleven in hotel horitzo en zoals de recensies GOED hotel ! We hadden een kamer met uitzicht op zee en een supergroot balkon. Personeel was aardig en behulpzaam. Doch wat minpuntjes o.a. de schoonmaak. Ik lees recensies dat de kamers superschoon zijn maar toen wij hier waren deden de kamermeisjes niet hun best. Aangekomen roken we een vislucht wat van de tvkast vandaan kwam. Dit was snachts en alleen de nachtmanager was aanwezig. Hij was zo aardig om even mee te komen naar onze kamer en heeft dit even schoongemaakt. Ook vanaf dag 1 zag ik op de bedwant en op de tv kast soort van druppels(alsof er iets is opgesprayed en niet is afgedaan)Dit was gewoon nog te zien tot op de dag dat wij weggingen.

• 10Zuid Holland22-07-2011

Fantastisch hotel

Hotel Horitzo is een heerlijk hotel direct aan zee, personeel is superaardig. Gewoon een lekker, schoon, modern hotel, zeer uitgebreid ontbijt. Wij hebben er 1 keer avond gegeten maar dan is er weinig sfeer, dit is leuker om aan de boulevard te doen of in het dorp zelf. Het hotel heeft geen avondanimatie en voor gezinnen met klein kinderen niet echt een aanrader. Maar als je samen lekker weg wilt, gewoon boeken, toppie!

• 10Maria Jose Pérez Lapiedra11-07-2011

Molt bé

Tranquil i prop de les zones bullicioses. Decoració senzilla i elegant, bon servei. Les habitacions molt amplies i comfortables.

• 10c.c.s.m rueck22-05-2011

ONWIJS!!!!!!! beoordeling een 10!!!!!!!!!!!!

Dit hotel is echt het meest schone en meest gastvriendelijke hotel van alle hotels waar we zijn geweest. Het personeel zo vriendelijk en zo gastvrij hebben we ze nog nooikt ergens gehad!! Zelfs de butler spreekt nederlands, elke morgen vroeg hij of je lekker had geslapen echt super!!!!!!!! De ligging is ook super aan het strand en wat een uitzicht! Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar. Zo schoon en zo ruim de kamers en elke dag schone bedden echt onwijs!! Als je naar spanje wilt is dit een echt aanrader zeker doen!!!!! we geven ze een 10,5!!!!!!!!!!!!!!!!

• 10Pat Brophy03-04-2011

Definitely a first rate hotel

We return for 2011. We loved our stay during August, 2010

Hotel Horitzo info