Géén boekingskosten

SpanjeCosta BravaBlanes

6VoldoendeScore uit 107 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

110 Reviews over Esplendid

• 4Den30-07-2018

Nooit meer

Je moet er niet te veel van verwachten, als je voor n overnachting of paar dagen weggaan is het prima te doen maar niet voor een hele vakantie. Mijn kamer was oke, maar aan hygiëne kunnen ze Nog wel wat doen. De badkamer ... het bad zat vol schimmel en roest en de douchekop lag eraf. De kamer was voor de rest erg stoffig en rook het heel erg muf.

Het eten was niet te eten en er was heel weinig keus voor n groot hotel. Ik heb elke avond ergens anders moeten eten.

Het zwembad was ook erg smerig het water was heel troebel zowel binnen als buiten. Ik heb er niet in gezwommen.

• 2Bart19-07-2018

Smerig

Vlekken in het bad meubels kapot tegels op het balkon zijn kapot muffe geur in kledingkasten ect ect

• 2Jur Walraven23-07-2017

Verwacht niet teveel

Het hotel ligt in El Pins, dus dat is goed, maar verder...

De kamers worden nauwelijks schoongemaakt en erg laat schoongemaakt.

Het eten is smerig! Wat bij het avondeten warm moet zijn is lauw en het vlees is smaakloos en vet. Probeer niet een half uur voor het sluiten te gaan eten, want veel is op of doodverwarmd. Voor het ontbijt geld hetzelfde, na een uur is bijvoorbeeld het fruit al op. Het 'verse' beleg smaakt naar niets en iets fatsoenlijks te drinken is er niet.

Het zwembad ziet er op het eerste gezicht uit, maar kitranden horen, net zoals in de badkamer, niet zwart of weg te zijn. Bij het zwembad kan je beschikken over 10 parasollen, maar dan moet je wel om 10 uur bij de deur gaan liggen. Wel apart, want parasolvoeten zijn er in overvloed. Toezicht is er ook nauwelijks tot niet, want als er wel een 'badmeester' is, dan zit die alleen maar te praten. Er zijn veel ouders met losgeslagen kinderen en in het gareel houden is blijkbaar erg lastig.

• 8Anita18-07-2017

Super miejsce!

Miła obsługa, zadbane pokoje, klimatyzacja. Blisko na plażę polecam :)

• 7Tess04-08-2016

Prima te doen

Hotel Esplendid is ons prima bevallen. De ligging van het hotel is ideaal; zo'n 300 m lopen naar het strand en 100 m lopen naar het uitgaansgebied. Het personeel was vriendelijk. . Nu maakte wij ons zorgen om het eten in het hotel na het lezen van de recensies, Het is niet fantastisch, maar wel eetbaar. De kamers zijn redelijk. Het hotel is zo slim om alle jongeren om de eerst verdieping te plaatsen, zodat niet iedereen overlast heeft van het geluid. Door de dunne muren was slapenbijna niet omdat je alles kon horen wat de buren deden. Dit werd op een gegeven moment zo vervelend, dat we van kamer gewisseld zijn naar de tweede verdieping(geen problemen mee gehad). De kamers op de eerste en tweede verdieping werden overigens beide goed schoongemaakt en elke dag kregen we schone handdoeken. Kindvriendelijkheid is bij ons n.v.t. geweest.Het zwembad mooi. Omdat je zo dicht bij zee bent, is het relatief rustig bij het zwembad waardoor je vaak een bedje kan krijgen.

• 6rianne31-07-2016

Je kan het hier treffen of niet

Wij zijn 10 dagen in dit hotel geweest en hebben van alles meegemaakt. We boekten dit hotel, omdat het dicht bij het strand lag en bij de uitgaansstraat. Op het eerste gezicht was er niks mis met onze hotel kamer. We waren er zelfs ontzettend blij mee. Er mankeerde wel wat dingen aan de kamer, maar achja dat heb je bij ieder hotel wel. Op een dag kwamen we s'avonds laat terug van het uitgaan en zagen we een groot zwart beest onder het bed vandaan komen. Dit was een reuze kakkerlak. De kakkerlak ging achter een muurtje in de badkamer zitten die niet dichtgemaakt was. Hier zat waarschijnlijk een hol met deze vieze beesten. We zijn direct naar de bali gelopen en hebben meteen een nieuwe kamer aangeboden gekregen. Dit vonden we wel een ontzettend goede service van het hotel. Je moet bij dit hotel er dus goed op letten of het muurtje dichtgemaakt is in de badkamer. zo niet dan is er kans op kakkerlakken. Op de kakkerlakken na hebben we een prima verblijf in dit hotel gehad.

• 6Aydin25-07-2016

Niet slecht

Prima hotel op een aantal dingen na. De muren zijn erg dun, dus je hoort je buren soms snurken. Daarnaast wacht iedereen met verhuizen en verbouwen, totdat het 5 uur 's nachts is.

ls je van spaanse reggaeton houd, ga je dit hotel geweldig vinden. Om 9 uur 's ochtends is het heerlijk om met een lekkere spaanse reg eruit gebrand te worden.

Als de muziek het niet doet, dan doet de schoonmaakster het wel. Zij is zo dedicated aan haar baan, dat zij zal schreeuwen om een schoonmaak te mogen doen. Dit zal ze rond half 10 doen. Niet terugschreeuwen, want ze loopt er zo met je toiletpapier vandoor.

Geen uitslaaphotel, maar de voorzieningen waren prima.

• 6Patty04-07-2016

Zeer matig

Hotel ziet er leuk uit, eten is zeer slecht, koude en taaie patat, en als er overblijft worden de restjes een dag later in een ander menu weggewerkt.. Zwembad was leuk en gezellig. Vriendelijk personeel, en de kamerschoonmaak was fantastisch! Er wordt geen alcohol geschonken in het hele hotel en er is ook geen koelkast op de kamer aanwezig. Wel oké , maar de volgende keer toch liever wat anders

• 10Sandra03-10-2015

Fantastico!

El meu marit i jo vam estar allà al setembre de 2015 i hi arriben per 15 anys. Prima hotel. Deliciosa menjar variat. Bonica habitació. Un gran servei i un personal amable sempre tractant de fer que sigui del seu grat. Super satisfet pel que. Un cop més l'any que ve !!

• 10Mitchel Winters 05-07-2015

Fanatastische plek

Ben er verbleven met teamgenoten van de voetbal voor 2 weken en het beviel heel goed. De locatie was vlakbij winkels en het strand en ook in het hotel was de service top.

Hotel Esplendid info

• Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar