4.8MatigScore uit 29 reviews

Contactgegevens

Wat zeggen bezoekers over

Xenofilia V

4.8MatigScore uit 29 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

29 reviews

Vergane glorie
Door Dianjoda op 07-12-2022
Gereisd met vrienden

Diverse jaren deze villa gehuurd te hebben, laatste keer 2019. Door Corona 2 jaren er niet geweest. Dit jaar aangekomen, erg geschrokken van het achterstallig onderhoud en kapotte dingen, schimmel in de badkamers en slaapkamers in de villa. Ze vragen wel de hoofdprijs. Overleg met Chris gehad, wil ons niet tegemoet komen. Ja korting op het volgende verblijf. Er zijn mooiere villa’s te huur en deze zijn ook nog goedkoper. Deze review schrijf ik omdat ik na diverse malen mail verkeer van Chris (verhuurder) niets meer verneem. De foto’s op internet zijn gemaakt toen de Villa nog in goede staat verkeerde. Ik heb foto’s hoe het er nu uitziet. Bijv. tegels zwembad liggen los, waardoor diverse van ons zich hebben open gehaald. Douchekop kapot, zou een nieuwe voor gebracht worden. In de 3 weken dat wij daar gezeten, geen douchekop gezien. Zwembad meneer komt, gooit er korrels in en rijd weer vrolijk weg. Jammer allemaal.

Fijne, zonnige plek !
Door Leo van Riel op 30-01-2019
Gereisd met vrienden

Villa Xenofilia V heeft alles voor een fijne vakantie, goed gelegen, maar voor het strand en boodschappen is een auto nodig. We waren met 12 personen, grootouders, kinderen en kleinkinderen (tussen 7 en 22 jaar). Prima bedden, genoeg handdoeken en keukenspullen voor een grote groep. Ook de de medewerker van het verhuurkantoor heeft alles uitstekend verzorgd.

Fabulous accessable luxury villa
Door Elaine Musgrove op 06-11-2018
Gereisd met oudere kinderen

We have had 2 memorable holidays with all the family at this wonderful villa and will definitely return for more. It really is a luxury villa which is fully equipped with everything you need during your stay. It is fully accessable for wheelchair users and has lots of disability equipment. My disabled partner is able to access everywhere in his wheelchair and there is also a wheelchair for the pool. The villa is the the perfect location for walking into town. We arranged the hire of a minibus with the owner which enabled us to visit beaches and dine out. We also made use of the pizza oven/ BBQ. There are many fabulously stocked supermarkets nearby and plenty of takeaway restaurants for pizzas or paella.

потрясающая вилла, доступная для инвалида
Door Roman Aranin op 27-08-2018
Gereisd met oudere kinderen

очень комфортная современная Вилла где даже в бассейн можно заехать прямо на коляске удобно расположена в тихом месте морайра без шума но в тоже время рядом и пляжем и с ресторанчиками

Prachtige aangepaste villa, fantastische vakantie!
Door Corine van Koppen op 29-05-2018
Gereisd met partner

Fantastische en super goed aangepaste villa met veel mogelijkheden voor aanvullende (individuele) noodzakelijke wensen. Mijn man heeft een hoge dwarslaesie (C6) en is volledig rolstoelafhankelijk. We hebben hier 14 dagen gelogeerd met onze (volwassen) kinderen en hun partners. Eindelijk een plek waar we onbezorgd met zijn allen op vakantie konden. Absoluut een plaats om naar terug te gaan! Wij zijn in de meivakantie geweest en het was heerlijk weer en niet te warm, maar warm genoeg om te zwemmen en de hele dag buiten te zijn. Ook de omgeving is (met wat hulp) prima te verkennen met een rolstoel. De (wandel)paden zijn op grote delen geasfalteerd.

Prachtige aangepaste villa!
Door Fam. Jansen-Michiels op 05-05-2017
Gereisd met oudere kinderen

We hebben al 2 keer mogen genieten van deze prachtige aangepaste villa. Onze zoon heeft een mentale en fysieke beperking en vind het aangepaste zwembad echt de Max! Zeer ruim huis met vele hulpmiddelen ter beschikking. Mooie locatie, goed gelegen, rolstoelvriendelijk huis, luchthavenvervoer met aangepast bus, goede communicatie onderling. Voor ons geen stressvakantie meer sinds we Villa Xenofilia en Villas Imagen leerden kennen. Echt TOP!

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.