Géén boekingskosten

Camping Vilanova Park (Glamping)

SpanjeCosta BarcelonaVilanova i la Geltrú

We hebben de beste aanbieders voor Camping Vilanova Park (Glamping) voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 811 reviews
+76/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 811 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping en Vilanova Park ligt aan de kust in de buurt van Barcelona, maar is toch niet te toeristisch. Camping Vilanova Park in Spanje biedt vele mogelijkheden voor het hele gezin. Een potje tennis, van de waterglijbaan, sporten in de fitnessruimte of een potje minigolf. Er stopt bovendien een bus naar Barcelona voor de ingang van de camping.

811 Reviews over Vilanova Park (Glamping)

• 8Edward Willem van Overbeek19-09-2022

Mooi park

Toilet veel te klein Slecht inventaris In mobiel home

• 4Eetgelegenheden
  • 7Eeke27-08-2022

Te massaal

Wij hebben in augustus 22 een week op deze camping verbleven in een huisje van Roan. Dat laatste was prima: prima hosts, nieuw huisje, leuke indeling (3 veldjes met steeds zes huisjes), vrijwel alleen Nederlanders hier. Op de rest van de camping vooral veel Fransen en Spanjaarden. Voor ons was deze camping te massaal, het is echt een compleet dorp, enorm veel mensen. Wij misten een gezellige sfeer. Zwembaden (2x) ok maar niet top, animatie heel matig, restaurant ok. Winkeltje wel prima, niet duur ook. Locatie van de camping is een grote plus: vlakbij Barcelona en je zit ook binnen een kwartier met de auto in Vilanova, waar je een leuk strandje hebt met strandbar en bedjes. Sitges vonden wij ook erg leuk, en ook Tarragona viel in de smaak. Conclusie: als je veel uitstapjes maakt is dit een prima uitvalsbasis, als je veelal op de camping zelf verblijft moet je van massaal en heel veel mensen op een kluitje houden. Voor ons eenmalig.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Yvan11-08-2022

Megacamping: je moet ervan houden.

Mega camping: mensen gingen met auto (te hard)brood halen op camping. Grote staanplaatsen! Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. Toiletten zijn verouderd, niet heel goed schoongemaakt, de muren werden bijvoorbeeld overgeslagen waardoor zeepresten, doodgeslagen muggen op de muren bleven zitten. Verder maakten sommige bezoekers er ook een zooitje van: haren in putje, oorstokjes laten liggen, inlegkruisjes in wasbakken, op wcbril poepen, wcpapier op grond of volgestopte wc’s, roken op wc of in de washokken, afwasbakken vies achterlaten met resten eten. ‘s Nachten dronken jongeren die rotzooi trapten in toiletgebouw. Prima supermarktje op camping; veel producten en vers brood. Restaurant was prima, eten was prima tot goed! Heel vriendelijke, met humor en hardwerkende bediening. Prima zwembaden en heel druk. Dorp is niet te bereiken per fiets of lopend (te steil en geen paden) jammer!

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Isa02-08-2022

Verblijf in Eurocamp sta caravan

Wij hebben voor deze camping gekozen door de ligging t.o.v. Barcelona, Sitges en Tarragona en de beoordelingen. Echter vinden wij dat de camping niet voldoende faciliteiten biedt voor de grootte van de camping. De 2 zwembaden zitten een groot deel van de dag heel erg vol en er is dan amper plek om vrij te zwemmen met de kinderen. Ook het restaurant van de camping is niet ingericht op het hoogseizoen en er staan lange rijen voor een tafel. Verder zijn er veel hoogteverschillen op de camping en kan je als je pech hebt een flinke klim moeten maken voor de supermarkt of het zwembad. Kortom het was een prima verblijf. Maar de faciliteiten zijn niet voldoende voor de grootte van de camping. Onze tips; creëer een extra/groter zwembad, maak een grotere supermarkt, richt het restaurant/bar in op de drukte van het hoogseizoen en zorg ervoor dat de camping zich ook gaat richten op de Nederlanders i.p.v. alleen op de Fransen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Jansen22-06-2022

Leuke verzorgde camping vlakbij Sitges

Mooi onderhouden camping, zeer verzorgd. We zaten in een Safaritent rechtstreeks gehuurd bij deze camping.

De zwembaden waren leuk, wel erg druk. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Er waren wel nl. wat Nederlanders, maar niet heel veel. Viel op dat er erg veel Franse (Algerijnse, Marokkaanse) jongeren (12+ jaar) op de camping aanwezig waren.

Enorm genoten van de stranden van Sitges, heerlijk om hier hele dagen op het strand te verblijven. Sitges is maar een klein stukje met de auto. Ook leuk een dagtrip (met trein) naar Barcelona te maken.

Al met al leuke vakantie gehad op deze camping. Zeker aan te raden, ondanks dat we hier zelf niet nogmaals naartoe zouden gaan,.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Cojodi1519-04-2022

Helaas, niet nog een keer!

Afgelopen zomer 2 weken op deze camping geweest. De ontvangst bij de receptie was prima. Vriendelijke mensen. De hoofdweg van de camping is mooi aangelegd. Mooie beplanting en goed onderhouden. Onze stacaravan bevond zich in deel C van de camping. Op zich een prima deel van de camping. Sommige andere delen van de camping waren écht minder. De zwembaden zijn mooi aangelegd. Ook de tuinen er omheen zijn keurig onderhouden. De glijbanen vielen tegen. De kinderen waren hier zo op uitgekeken. De supermarkt voorziet in de basisbehoefte. Voor je overige boodschappen moet je met de auto er op uit. Ook voor het strand ben je afhankelijk van de auto. Wij vonden het plaatsje Vilanova i la Geltru tegenvallen. De stranden zijn daar wel mooi. Het plaatsje Sitges is zeker een bezoek waard. Barcelona is vanaf de camping goed te doen als dagtrip.

• 10Monique12-03-2022

Geweldig

Ik was agelopen maand februari voor een paar dagen in Tarragona. En via via hoorde ik over deze camping. Dus had ik het kleine bungalow geboekt. Heerlijk. Prachtig. Mooie omgeving. Goed onderhouden. Ik heb dus al geboekt om deze zomer met man en kids lekker twee weken tegenieten van het park. Vooral in de zomer voor gezinnen met kleine kinderen. Aangezien er twee zwembadden zijn. Een spa. Vele activiteiten voor kinderen. Top!!!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Brenda S.12-03-2022

Inolvidable

Un plan ideal para relajarte, ambiente muy agradable y acogedor. El personal es encantador y hace que tu estancia sea muy cómoda y te sientas como en casa. Sin duda repetiremos!!

• 10Juan Climent Miro09-03-2022

Muy bonito y tranquilo

Lugar precioso para descansar y desconectar del trabajo y desestresarte. lugar muy limpio y cuidado, lo recomiendo sin dudar. Volveremos!!

• 9Familie Bos09-03-2022

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Een fantastisch verblijf gehad. Prachtige omgeving en een heerlijk onderkomen. Echt een aanrader voor de levensgenieter. Señor Martin is een perfecte gastheer en geeft je een thuis gevoel. Niets is teveel bij hem. Ons "huisje" was zeer compleet en super schoon. Ook de faciliteiten waren compleet en naar wens. Zomer 2022 is weer geboekt.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar