Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Subur Maritim

• 7Claudine22-07-2017

rustig gelegen hotel aan mooi strand

rustig hotel gelegen in sjiek gedeelte van Sitges. behulpzaam personeel, lekker uitgebreid ontbijt en zeer proper. maar inrichting kamers héél basic. badkamers ook heel simpel. geen 4 sterren waard door inrichting kamers. doch ideaal voor rustig verblijf.

• 7Wim02-06-2017

Niet gezellig

Hotel op mooie locatie. Het is een niet zo groot schoon hotel. Helaas erg ongezellig. De receptionist tijdens het ontvangst was erg kortaf: naam, hoe laat we in de kamer konden en waar we de koffers konden laten, was het enige wat hij zei. Geen enkele uitleg over het hotel (waar ontbijtzaal was bijv.) Je had niet het idee dat je welkom was. Het bedienend personeel deed hun werk, maar er kon geen lachje af. Het leek wel of ze totaal geen plezier in hun werk hadden. Af en toe een vriendelijk woord en een glimlach zou het een stuk gezelliger maken. De receptionist bij het uitchecken en de kamermeisjes waren gelukkig wel vriendelijk. Zoals je verwachten mag.

• 9peter12-08-2016

Prachtige locatie!

Hotel Subur maritim ligt op een prachtige locatie pal aan het strand. Wij hadden een 2 persoons kamer geboekt met extra bedden voor de kinderen. Bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar de Xaloc suite. Nog nooit zo'n mooie kamer gehad!! Een complete villa waar het hotel later tegebaan gebouwd is. Gelijk een extra nacht bijgeboekt. De kamer kost normaal 250 per nacht, prijzig maar zeer de moeite waard!! We komen er zeker weer

• 9Sander27-05-2015

Lekker voor een weekje in Mei

Met mijn zoon van 11 1 week in dit hotel verbleven. Prima hotel, schoon, kamers prima, bedden ruim en mooi balkon evt. met zeezicht. Ontbijt is uitgebreid en voor iedereen geschikt. Schoon zwembad met prima bedjes. Buitenbar leuk aangekleed. Ligging perfect, aan het strand maar toch uit de drukte. Je kunt prima met de leenfietsjes heen en weer naar het stadje rijden over de brede boulevard. "s Nachts is het rustig en kun je prima slapen. Prima keuze

• 9De Munk21-07-2014

Fijn hotel, goede kamer/balkon met goede bedden

Eind mei, 11 dagen in dit hotel met 2 volwassenen en kind van 16 jaar. Goede bedden. 2x 1.40 breed. Niet hard en niet zacht. Gelukkig hadden we geen meerprijs betaald voor uitzicht op zee want wij hadden een kamer aan de zijkant en hadden daarvan dan ook prachtig zicht op de mooie boulevard met zee. Beneden in de hal/lounge kan je 24 uur gratis koffie of thee pakken. Wij hadden alleen de kamer genomen en geen maaltijden. In het dorp 1 km wandelend over de boulevard zijn verschillende bakkertjes waren je heel erg lekker kan ontbijten, voor heel weinig. Plus-/minpunt is dat de fietsen gratis waren. Alleen de fietsen waren slecht onderhouden en stelt niet veel voor. Handig om naar het dorp te fietsen maar meer ook niet. Ze hebben er maar 5 beschikbaar. Zwembad en ligweide - heerlijk/perfect, niet zo massaal Hotel aan zee Op loopafstand 15 minuten van het centrum. Goed te doen. Hotel kunnen we zeker aanbevelen.

• 10S van Seventer13-07-2014

Mooi hotel, vriendelijk personeel.

Mooie verzorgde accommodatie. Kamers waren goed met groot balkon en grote goede bedden. Daarnaast was de locatie top, direct aan het strand en op loopafstand van het centrum.

• 901320-08-2013

Prima hotel, rustige ligging

Goede kamers, vriendelijk personeel. Prima tuin met zwenbad, voldoende parkeerplaatsen. Strand op loopafstand. Promenade leuk voor wandelingen. Goed te combineren met bezoek Barcelona.

• 10Hans17-05-2013

Supper lokatie, suite top zelfs honden welkom

Alles naar wens klein vriendelijk ook voor kinderen de oude berichten zijn echt gedateerd

• 8Esrima07-05-2012

Prima

Het is een prima hotel met ruime kamers en een ruime badkamer. Wij hadden een kamer met balkon, prima. Als je een "echte" stedentrip Barcelona wil is dit misschien niet een handige keuze. Wil je Barcelona combineren met wat meer rust en ook nog lekker aan het strand zitten....ideaal. Met 30 min. zit je met de trein in Barcelona. Ook qua prijs is dit een goede optie. Zelfs met de kosten van het openbaar vervoer is dit, in vergelijking met de hotels in Barcelona zelf, voordeliger. Voor € 11,- pp kan je ontbijten in het hotel, maar dit hebben wij niet gedaan. Je kan voor de helft van dat bedrag heerlijk ontbijten bij een bakkertje in het winkelstraatje. Enig nadeeltje misschien....vanaf het hotel is het ongeveer 15 a 20 minuten lopen tot het treinstation. Wij vonden het geen probleem. Eventueel kan je de bus nemen. Die stopt voor het hotel.

• 9evy18-07-2011

Rustige oase op wandelafstand van centrum Sitges

De mooie rustige tuin met gezellige poolbar en terras ,direct aan het zandstrand gelegen is de grootste troef van dit kleinschalig hotel.Gelukkig hier géén kinderdisco of luide animatoren.Ideaal voor koppels. Ontbijt is zeer uitgebreid,heerlijk verse jus d'O.De kamers zijn wel een beetje verouderd,maar zijn netjes en bieden alle comfort.Hotel heeft een eigen gratis parking.Wij gaan zeker terug !

Hotel Subur Maritim info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KapperNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar