Géén boekingskosten

Appartement Amapola

SpanjeCosta BarcelonaSitges

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Amapola voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 9 reviews

Meer appartement info

9 Reviews over Amapola

• 7Tonnie12-01-2010

prima en goedkope accomodatie

Voor iedereen die geen luxe zoekt en toch goedkoop wil verblijven in Sitges is dit zeker aan te raden. Ben hier zelf nu al een paar keer geweest en nooit problemen ondervonden, oke.....het ziet er enigzins gedateerd uit, maar over het algemeen ben je toch meer buiten dan binnen, locatie kan voor sommigen ver van het centrum af zijn maar daarentegen dan toch ook weer heerlijk rustig, zonder overlast. Sleutel afgifte had wel anders gekund aangezien je deze in een verderop gelegen hotel moet afhalen, maar gelukkig is dit op te lossen met een taxi vanaf het station. Vind het een leuk complex blijven,eenvoudig maar daar betaal je ook naar. Vind het belangrijk dat het schoon is en heb daar absoluut geen klachten over.

• 8Marcela09-02-2009

Als je 100% je eigen gang wilt gaan

Een vriendin en ik zijn er vorige zomer 1 week geweest en het was echt geweldig. We zaten in een 3 persoons appartement met zijn 2en en ik vind het voor 3 personen ook wat aan de kleine kant. De ligging had wel iets dichter bij het cetrum mogen zijn omdat wij geen vervoer hadden. De service was 0,0 en het in/uitchecken was ook niet helemaal duidelijk. Bij incheck MOET je eerst naar hotel sunway playa golf om daar de sleuten op te halen en bij de uitcheck hebben we de sleutels aan de poetsters gegeven. En bij uitcheck konden we ook nergens een taxtie bestellen, we zijn maar lopent gegaan met al onze bagage. De inrichting was prima, een woonkamer met 2persoonsbank, tafel met 4 stoelen en een kastje met glazen en borden en bestek erin. Alles was schoon en de keuken was prima voor 1 week. badkamer met bad en wc en wastafel, allemaal schoon en een heerlijk terras aan de achterkant

• 4Herbert Visser17-10-2007

erg gedateerd, slechts 2 keer per week een klein handdoekje, pannen helemaal kapot, armmoedig interieur.

• 7J. Harzevoort23-07-2007

We hebben opzich een leuke vakantie gehad. De bedden (of matrassen) waren niet goed. Het appartement was ons net wat te ver van het centrum. En er hing op de één of andere manier een nare lucht als je weer binnen kwam. Geen idee wat het was. Verder het complex opzich zag er heel mooi uit. De entree, de tuin enz.! Dat zag er prima verzorgt uit.

• 7Jeannette10-05-2007

Waar voor je geld. Sleuteladres wel ver weg als je geen auto hebt.... Eenvoudig maar doeltreffend. Prima balkons. Iets gehorig (bovenburen..), rustige wijk, prima t.o.v. strand. 10 minuten lopen naar het station vanwaaruit prima verbindingen met Barcelona

• 5Gina, Susan & miguel19-11-2006

carnaval 2006 hier doorgebracht, in appartement Angel van Apartamentos Amapola. Niet goed bevallen. Wel een leuke vakantie gehad, maar 0,0 service, hygiene of onderhoud in dit oude, onderkomen appartement. Het zag eruit alsof het 20 jaar geleden gerenoveerd is en er sindsdien niets meer aan gedaan is geworden. Roestbak als ijskast, ongedefinieerde attributen in de kastjes (ja hoor, pannen!). Gelukkig hadden we eigen bestek (de ervaring leert natuurlijk) en bekers bij ons.

• 8Henk Nees26-09-2006

Mooi appartement, mooie accomodatie, 2 aardige vrienden Jan en Jan beheren de bar, maar wat erg tegenviel, was de mannenliefde. Een beetje teveel van het goede. Wij zijn met 2 tienerdochters(16 en 18 jaar) geweest, en deze meiden hadden niet echt veel moeite om de mannen van zich af te slaan. Integendeel. Al met al wel genoten van alles wat Spanje te bieden heeft, maar volgende jaren toch zeker weer Italie.

• 9Alwy en Ria Gras27-09-2005

Het was er echt geweldig. We zijn er geweest van 7 tot 16 september 2005. Prachtig schoon luxe hotel met vriendelijk personeel, leuke animatie. Geweldig eten, heel afwisselend, de verse vis en het vlees werd ter plekke bereid.(All incl.)Wel weinig Nederlanders. De ligging van het hotel is super, rustige omgeving en toch dicht bij winkeltjes en restaurantjes, geen drukke uitgaansomgeving. Het strand is op 500 meter afstand. Het is een schitterend wit zandstrand met mooi helder water, waar ze de ananas, watermeloen en cocosnoten aan je strandbedden komen brengen (tegen betaling natuurlijk). Een aanrader !

• 8Vanderstede Emiel14-09-2005

Vakantie doorgebracht van 1 tot 8 september 2005. Hotel is dit jaar opgenomen als Grupotel. Meestal Duitse families. Goed bereikbaar op 400 m van de lijnbussen en de vele winkels en 100 m verder is het mooie strand. De 4 hoekkamers van elke verdieping zijn inderdaad klein voor 2 personen, maar ik was er alleen. Het eten en de service waren prima. Een bemerking voor de all in : in de bar moest men per beker, glas of kopje een waarborg betalen van 50 cent; dit werd vlug als een soort fooi aangezien! Het artistiek peil van de avondanimatie laat ik in het midden.

• 8Tjeu en Lianne Keijsers17-09-2004

Wij zijn een week in Amapola geweest van 6 t/m 13 september 2004.Prima hotel keurige en schone kamers iedere dag schone handdoeken. Het eten (HP)was uitstekend.Voor het merendeel Duitse en Engelse gasten.

Appartement Amapola info

• OvenBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)