Géén boekingskosten

SpanjeCosta BarcelonaPineda de Mar

7.1GoedScore uit 279 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+174/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 279 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

SUMUS Stella & Spa ligt in Pineda de Mar en is een heerlijke zonbestemming aan de Spaanse Costa Barcelona. Dit viersterrenhotel heeft een riant zwembad met kinderbad, een speeltuintje, zonneterras en een wellnesscentrum. Het zandstrand en het gezellige centrum liggen op loopafstand. Het hotel biedt bovendien de mogelijkheid tot all inclusive verzorging. Ideaal voor een romantisch verblijf voor twee of quality-time met je gezin.

Tal van vakantiegangers genoten van een ontspannen verblijf bij SUMUS Stella & Spa en dat lees je terug in de reviews. Drie dingen springen er vanwege de hoge score meteen met kop en schouders bovenuit en dat zijn de mooie kamers, de schoonmaak en de overheerlijke buffetten. De hartelijke ontvangst van het vriendelijke personeel zorgt meteen voor een heerlijk welkomstgevoel. Ben je benieuwd wat er nog meer over het viersterrenhotel verteld wordt? Lees dan even verder. Sonja kijkt met grote voldoening terug op haar vakantie bij SUMUS Stella & Spa, zij schrijft: “Hier 8 dagen met veel plezier verbleven. Hotelkamer aan zwembadzijde met als extra’s koelkastje, badjassen en water of wijn bij het diner. Fijn zwembad en bar met terras voor drankjes en hapjes. Het eten was erg lekker en gevarieerd, vriendelijk personeel. Loopafstand van de zee en handig supermarktje dicht bij hotel. We hebben genoten van alles en kijken er met plezier op terug. Laatste dag konden we tegen een kleine vergoeding de kamer aanhouden tot vertrek, erg fijn”. SUMUS Stella & Spa heeft ruim ingerichte en zeer propere kamers. Sommige vakantiegangers vonden de kamers wat gehorig, maar zijn wel erg tevreden over de comfortabele bedden. De ligging is een pluspunt en het hotel wordt dan ook gezien als een fijne uitvalsbasis voor excursies en dagtochten. Jan heeft ontzettend genoten van zijn vakantie in Spanje en is erg enthousiast over het viersterrenhotel. Hij schrijft: “Mooi gerenoveerd en zeer schoon hotel. Vriendelijk personeel dat tevens bereid is om net even dat extra stukje service te verlenen. All inclusive concept is zeer aantrekkelijk en met de uitgebreide buffetten volop keuze en van prima kwaliteit. Tegen een zeer schappelijk bedrag kan je gebruik maken van de heerlijke Spa, aanrader om even helemaal tot rust te komen. Hotel ligt op 5 minuten lopen vanaf het strand en station en je bent met 1,5 uur in Barcelona na mooie rit langs de kust. Kortom dit hotel is een echte aanrader voor een heerlijke relaxte vakantie.”

De ligging

SUMUS Stella & Spa ligt in de levendige badplaats Pineda de Mar aan de Spaanse Costa Barcelona. Deze badplaats is een populaire bestemming voor een all inclusive en kindvriendelijke vakantie naar Spanje. Watersportliefhebbers en zonaanbidders kunnen hier hun hart ophalen. Het viersterrenhotel ligt op slechts enkele minuten wandelen van het zandstrand en ook winkels, terrasjes en tavernes liggen op een steenworp afstand. Pineda de Mar is een gemoedelijke vakantiebestemming voor gezinnen. Er zijn dan ook niet veel discotheken te vinden, maar wel leuke restaurants, terrasjes en uitgestrekte stranden. Wil je je een avondje onderdompelen in het bruisende uitgaansleven? Dan vind je in kustplaatsen als Lloret de Mar en Blanes tal van trendy bars en discotheken waar je tot in de vroege uurtjes kunt dansen. Bovendien kun je vanuit SUMUS Stella & Spa via het openbaar vervoer prachtige steden bezoeken zoals Barcelona en Girona. Ook de schilderachtige badplaats Calella is ontzettend leuk om met kinderen te bezoeken. Het strand loopt er geleidelijk af en er is een prachtig stadspark met een speeltuin waar de kids lekker kunnen ravotten.

Het hotel en faciliteiten

SUMUS Stella & Spa in Pineda is een fijne bestemming voor een all inclusive vakantie voor twee, maar ook voor gezinnen. Het viersterrenhotel heeft tal van faciliteiten en biedt vertier voor alle leeftijden. Het zonneterras en zwembadcomplex met mooie watervallen vormen samen het middelpunt van het hotel. In de mooie hoteltuin met palmbomen vind je een jacuzzi, solarium en een klein zwembad met speeltuintje waar kinderen lekker kunnen spelen. In het hoogseizoen worden er leuke activiteiten georganiseerd in de vorm van sport en spel. Voor de kleintjes is er een miniclub waar ze de tijd van hun leven hebben met het enthousiaste animatieteam. In het wellnesscentrum van SUMUS Stella & Spa kun je tegen betaling gebruik maken van de sauna en whirlpool. Of boek tegen betaling een heerlijke massage en laat alle spanning van je afglijden. Probeer ook zeker de ijsfontein of Turkse baden en geniet van een ultiem spa-gevoel. Vind je het leuk om actief bezig te zijn? Ook dan kun je tijdens je vakantie in Spanje je hart ophalen. De fitnessruimte is beschikbaar tegen betaling voor je dagelijkse workout en biedt bovendien een prachtig uitzicht op Pineda de Mar.

De kamers

SUMUS Stella & Spa heeft 195 kamers die zijn onderverdeeld in zeven verschillende kamertypes. Alle kamers zijn voorzien van airco en hebben een balkon, een ruime badkamer, een minikoelkast en gratis wifi. Tegen een meerprijs zijn er ook kamers beschikbaar met uitzicht op zee of met een riant terras.

Het verschil in kamers

De standaardkamers van SUMUS Stella & Spa beschikken over de bovenstaande faciliteiten. Wil je graag verblijven in een luxere kamer? Dan biedt SUMUS Stella & Spa verschillende mogelijkheden. Zo kun je kiezen voor superior kamers, premium kamers, comfortkamers en exclusive kamers. De accommodaties zijn modern ingericht en allemaal voorzien van gratis wifi. De comfort, superior en premium kamers hebben een gratis badlakenservice, een minibar en koffie- en theefaciliteiten. Bij aankomst liggen er gratis toiletartikelen voor je klaar voor een ultiem welkomstgevoel. Wil je helemaal uitpakken tijdens je all inclusive vakantie in Pineda de Mar? Ga dan voor de exclusive kamer gelegen aan de tuin- of zwembadzijde van het hotel met een groot zonneterras en comfortabele ligbedden.

Eten en drinken

Het restaurant van SUMUS Stella & Spa is sfeervol ingericht en ligt op de eerste verdieping van het hotel. Verblijf je op basis van all inclusive? Dan kun je hier elke dag onbeperkt genieten van een lekker ontbijt, een uitgebreide lunch en een heerlijk diner. Ook zijn er een aantal drankjes bij de all in prijs inbegrepen. Alle maaltijden worden in buffetvorm geserveerd, waarbij je kunt kiezen uit lokale en internationale gerechten. In het hoogseizoen worden er gezellige thema-avonden georganiseerd en tonen chef-koks hun talenten tijdens een avondje showcooking. Overdag kun je terecht in de snackbar voor verkoelende drankjes en tussendoortjes. Het restaurant van SUMUS Stella & Spa heeft vaste openings- en sluitingstijden. Zo wordt het ontbijt geserveerd van 8:00 uur tot 10:00 uur en vanaf 13:00 tot 14.00 uur is het lunchtijd. Voor het dinerbuffet ben je van harte welkom vanaf 19:15 uur.

Goed om te weten

Bij SUMUS Stella & Spa in Pineda de Mar verblijf je op basis van logies en ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging. Het hotel biedt tal van gratis en betaalde faciliteiten zoals het wellnesscentrum en de fitnessruimte. Honden zijn niet toegestaan in het hotel. De minimale leeftijd om gebruik te maken van de wellnessfaciliteiten is 15 jaar. Toeristenbelasting is niet inbegrepen en dient ter plaatse te worden voldaan.

Bekijk de beschikbaarheid

285 Reviews over SUMUS Stella & Spa

• 7Dries05-08-2022

Neutrale ervaring

We vonden het hotel best wel ok. Er was een mooi zwembad aanwezig, men voorzag activiteiten en de drank vonden we opvallend goedkoop. Het hotel ansicht heeft een moderne uitstraling gezien de renovatie. Onze kamer was echter slecht gelegen: naast de 'utility' waar men kuisgerief opborg. Hierdoor trilde onze kamer meermaals per dag mee terwijl men binnen en buiten ging. De kamer was ook wat verouderd en de ligging van het terras was alles behalve ideaal. Niettemin begrijpen we uiteraard dat niet elke uithoek van het hotel een prachtig zicht kan hebben.

Het eten was lekker en uitgebreid. Weliswaar voelden we ons na 9 nachten verzadigd wat het buffet betreft.

De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel varieerde van onvriendelijk tot vriendelijk. Op zich stoorde ons dit niet.

Het hotel ligt dicht bij het strand en treinstation. We hadden best wel een leuke tijd met onze zoon van 1,5 jaar.

• 7Lis06-07-2022

Modern en schoon hotel, maar niet 'all inclusive'

Modern en heel schoon hotel, vooral aan te raden voor volwassenen. De ligging is niet super. Er is niet veel te doen in de plaats zelf, maar er is wel een treinstation waarmee Barcelona en andere grotere plaatsen makkelijk en goedkoop bereikbaar zijn. Elke maaltijd bestaat uit een buffet. Er was voldoende variatie, maar wel vaak lauw. Wij hebben gekozen voor de 'all inclusive' verzorging, maar we bleken maar uit een selectie van dranken te kunnen kiezen en bij de bar ook maar een selectie van gerechten. De rest moest bijbetaald worden. De bar ging daarnaast voor iedereen met 'all inclusive' dicht om 23.00 uur. Daarna moest er betaald worden. Bij het zwembad mogen ligbedjes niet gereserveerd worden en deze waren voldoende aanwezig. Het zwembad is schoon, maar niet erg groot.

• 6Lars Tanésy25-05-2022

Niet voor kinderen

Heel lekker eten maar kinderen mochten niet in binnenzwembad

• 8Judith11-05-2022

Modern, schoon en ideaal gelegen hotel!

Modern en heel schoon hotel, vooral gericht op volwassenen. In 5 minuten bij strand, treinstation en centrum. Vriendelijk personeel. Dagelijkse schoonmaak. Uitgebreid buffet bij ontbijt (diverse broodjes en beleg, yoghurt, vers fruit, ei, pannenkoeken, churro's) en ook diner uitgebreid. Sommige gerechten wat aan de flauwe en lauwe kant. Ontbijt vonden wij uitstekend, diner wat middelmatig. Standaard kamer iets aan de krappe kant en wat gehorig. Wij hadden een paar dagen helaas last van erg hard pratende buren.
    Bij zwembad mogen ligbedjes niet gereserveerd worden. In mei waren er altijd voldoende ligbedjes beschikbaar. Regelmatig animatie in hotel. Ligging ideaal: vlakbij zandstrand, het centrum met leuke winkelstraat en restaurantjes en vlakbij treinstation Pineda de Mar (in 70 minuten sta je middenin Barcelona. Tip: koop op station een combikaart voor treinretour en 'bus touristik' (hop on hop off bus) voor Barcelona, ca. 30 euro).

• 8Sonja S11-01-2020

Fijne vakantie gehad bij Stella en Spa

Hier 8 dagen met veel plezier verbleven. Hotelkamer aan zwembadzijde met als extra,s koelkastje,badjassen en water of wijn bij het diner. Fijn zwembad en bar met terras voor drankjes en hapjes. Het eten was erg lekker en gevarieerd,vriendelijk personeel. Loopafstand van de zee en handig supermarktje dicht bij hotel. We hebben genoten van alles en kijken er met plezier op terug. Laatste dag konden we tegen een kleine vergoeding de kamer aanhouden tot vertrek, erg fijn.

SUMUS-Hotel , Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 15-01-2020

Hallo Sonja Bedankt voor het herinneren van je vakantie in het SUMUS Hotel. Sinds je bezoek in 2018 hebben we verschillende wijzigingen aangebracht, ik weet zeker dat je ze graag wilt ... Bedankt voor je review op Zoover. We hopen je snel weer te zien in Sumus Hotel. Met vriendelijke groeten

• 8Nele11-11-2019

Rustgevend

Ik was op vakantie met mijn moeder. Het hotel is echt een aanrader! Overal proper, suuuuuuper vriendelijk personeel, lekker eten. Het hotel is rustig gelegen, dichtbij een station waarbij je in geen tijd naar Balens of Barcelona kan reizen. Vanuit Balens kan je makkelijk de bus nemen naar bv Lloret de mar. We hebben echt een aangenaam verblijf gehad, komen zeker terug!

SUMUS-Hotel , Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 12-11-2019

Hi Nele We zijn verheugd om te lezen dat je ons volgend jaar weer zou willen bezoeken. Bedankt voor je feedback en bedankt voor je bezoek Met vriendelijke groet, het Sumus Team 

• 9Esther06-11-2019

Top vakantie

Het is een mooi hotel voor jong en oud. Goed ontbijt, veel variatie. Vriendelijk personeel.

SUMUS-Hotel , Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 12-11-2019

Bedankt Esther voor je tijd en voor het beoordelen van je recente verblijf. Dit hotel is voor alle mensen die een rustige vakantie in een goede sfeer willen doorbrengen. Bedankt voor je bezoek en we hopen dat je ons volgend seizoen weer bezoekt. Groeten het Sumus Team

• 10Hendrik Vandevelde26-10-2019

Fantastisch genoten

Terug fantastisch van onze vakantie genoten,super goed ontvangen,vriendelijk personeel,perfect onderhouden kamer en het eten is zoals altijd super.Het was reeds de 7de keer dat we er verbleven en kijken uit naar volgend jaar.

SUMUS-Hotel , Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 02-11-2019

Beste Hendrik Heel erg bedankt voor je fantastische beoordeling!We zijn erg blij dat je een ontspannen vakantie bij ons hebt doorgebracht, waar je je helemaal op je gemak voelde.Heel erg bedankt voor je loyaliteit, we kijken ernaar uit je volgend jaar weer te mogen begroeten voor de 8e keer.Met vriendelijke groeten, Linda P, en het SUMUS TEAM Nos vemos en 2020!!

• 10G.P.A.M Onderwater22-10-2019

Grandioos.

Bij aankomst werden we spontaan geholpen en op een goede manier aan onze kamer voorzien met zicht op het zwembad . de kamer was mooi en zeer schoon .wij hadden gevraagd op de eerste etage en ook gekregen. de dames van de huishoudelijke dienst maken alles zeer goed schoon. in het restaurant was het zeer goed vertoeven voor iedereen was er wel een keuzen en je werd er op je wenken bediend . stel een vraag en hij werd duidelijk beantwoord. wij waren hier voor de 5 de keer. bedankt voor alles en tot ziens.

SUMUS-Hotel Stella &Spa Linda P, Guest Experienc, comercial , 26-10-2019

Beste Mr.Mrs Onderwater

Een ontzettende leuke positieve review van een tevreden gast! Hier doen wij het voor! Het is goed om te zien dat u een goede tijd heeft meegemaakt bij ons en dat nze medewerkerszo’n goede indruk hebben heeft kunnen maken op u. Heel erg bedankt voor uw verblijf en voor deze review. We verwelkomen je graag volgend jaar weer.

Vriendelijke groeten, The SUMUS Hotel Staff, Pineda de Mar

• 9W. Keijzer21-10-2019

Heel erg goed !!!

Hotel geboekt op referenties die we hier hadden gelezen , en hieronder onze bevindingen. * ontvangst receptie geweldig , super vriendelijke medewerker achter de balie. We hadden geen all inn maar of we bog wat broodjes wilden na onze reis. * kamer in één woord geweldig super nieuwe nette kamer met alles erop en eraan. * restaurant wij hadden ontbijt en diner , en ben veel in spanje geweest maar zo uitgebreid nog niet meegemaakt. * wij hebben een aantal héérlijke dagen gehad met mooi weer , en daarom lekker aan het zwembad kunnen zitten. Als er één ding is zou ik als hotel proberen om het zwembad een beetje te verwarmen , want het water was zo koud .

Al met al een fantastisch hotel. Pineda niet veel te doen , maar andere plaatsen goed bereikbaar zowel lopend als met de trein.

SUMUS-Hotel Stella &Spa Linda P, Guest Experienc, comercial , 26-10-2019

Beste W.Keijzer Hartelijke dank voor uw review. Ontzettend leuk om te lezen dat wij uzo hebben kunnen verrassen. Bedankt dat u bij ons bent verbleven en dat u uw ervaring hebt gedeeld op Zoover. We verwelkomen u graag weer terug. Vriendelijke groeten, The SUMUS TEAM, Pineda de Mar

Hotel SUMUS Stella & Spa info

• WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (2)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden