Géén boekingskosten

SpanjeCosta BarcelonaPineda de Mar

8FantastischScore uit 358 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Golden Taurus Park Resort is een luxe hotel waar veel te doen is voor de kinderen. Het hotel heeft drie zwembaden, een snackbar en een goed restaurant. Als je vanaf Hotel Golden Taurus Park Resort in Pineda de Mar de straat oversteekt, sta je op het strand. Het is leuk om eens naar Santa Susanna te lopen, maar er gaat ook een treintje heen.

Bekijk de beschikbaarheid

385 Reviews over Golden Taurus Park

• 9Michelle09-08-2022

Toppers allemaal!

Ik kan alleen maar plussen bedenken. Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest en komen zeker terug! T is druk vanwege hoogseizoen maar de sfeer erg goed! Veel variatie in het eten. Animatie team doet veel en is aanwezig de hele dag. Voor jong en oud! Kortom complimentaz! Tikki tikki mauw mauw en till next year!

• 9Christel08-08-2022

Heerlijk rustig hotel met mooie omgeving

Mooi hotel, schone kamers. Prachtige zwembaden. Helaas was het glijbanenpark nog niet open in mei, dat zou beter gecommuniceerd kunnen worden. Rustige ligging maar wel op loopafstand van callela en het treinstation. Binnen een uur sta je in Barcelona. Vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijtbuffet.

• 6P. Bodegom03-08-2022

Veel te druk, overal héél lang wachten

Mooi hotel, maar veel te veel mensen waardoor je nooit een bedje aan t zwembad hebt tenzij je je wekker zet, aso volk wat 4/5 bedden vasthoudt en dan amper naar t zwembad komt of kleine kindjes die geen bed nodig hebben. Receptie zegt daarop: niet ons probleem. All inclusive: overal rijen om iets te drinken of eten tussen de maaltijden door waardoor je al niks meer gaat halen. Tijdens de maaltijden vaak geen tafel beschikbaar of moet nog afgeruimd en gedekt worden. Rijen bij het eten. Het goeie horecapersoneel werkt echt keihard maar dit aantal gasten is niet bij te benen. Het eten is goed, gevarieerd en volop keuze. Animatie alleen aan 1 vd zwembaden waar de bedjes altijd vol liggen, het andere bad wordt er niet bij betrokken. Het waterpark aan de achterzijde ligt echt afgelegen. Als je op de 8e etage zit moet je iedere dag lang wachten op een langzame lift en deze stopt op elke verdieping. Leuk als je van massatoerisme houdt.

• 8Helmut Vaneeckhout05-09-2021

Liften zijn een ramp.

Druk hotel met sterk verouderde liften. Als je op de 7e of 8e verdieping zit, wil je graag gebruik maken van de lift. Maar dan moet je vaak wel geduld hebben. Soms tot 12 min staan wachten op een lift. Op wisseldagen (Zat/Zon) is het nog erger. Liften zijn klein (ook al staat er op dat je er met 7 in mag) en dateren nog uit 1975. Restaurant was over-bevolkt, doordat ze het 2e restaurant gesloten hadden als Corona-maatregel (zoek de logica). De vloer was vaak heel vuil met resten eten en stukken glas. Handdoekwissel is betalend. Oei, lijkt wel heel negatief ... Positieve zaken; kamer zijn net en modern. Niet al te groot, maar groot genoeg. Drankjes en ijsjes die inbegrepen zijn in de all-in, zijn van de bekende merken en geen lokale namaak. Al was het heel druk in de periode dat we geweest zijn, het was niet nodig om bedjes te reserveren. Je had na een beetje zoeken steeds plaats voor 2. Het station is dichtbij, dus Barcelona ook!

• 9Fam. van Wensen06-09-2020

Super vakantie .

Ondanks Covid-19, een compliment aan het hotelpersoneel voor het handhaven van de hychiene in en rondom het hotel en de zwembaden. Meerdere keren per dag werd alles ontsmet.

• 10NVS19-08-2019

Heerlijke vakantie gehad! TOP personeel!

Mooi hotel met diverse zwembaden en een aquapark met lifeguards, een superactief recreatieteam voor jong en oud, goed eten, buitenterrassen, perfecte service, airco op kamers, personeel allen zeer vriendelijk en vlot. Misschien wat druk (hoogseizoen), maar we hebben altijd een leuk plekje op het terras van het restaurant of snackbar kunnen vinden (tafels werden snel afgeruimd en opnieuw gedekt), net als aan het zwembad, altijd was er wel een fijne plek te vinden. Ook hadden we een geweldige schoonmaakster voor onze kamer. Bediening (Sergio, Marcal, Aneke, Nubia en alle anderen, bedankt!) in restaurant, (zwembad)bar, snackbar etc was super, echt alle lof voor hun harde werk, altijd met een glimlach, ondanks de enorme lange dagen die ze maakten. Gezellige boulevard, leuke dorpjes. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. We waren met 2 kids (11 & 15 jaar). (Tja het was druk en ja er werden handdoeken gelegd, maar het was hoogseizoen) TOP!

• 6Stef03-08-2019

Niet meer voor ons!

Bij aankomst vriendelijk te woord gestaan. Personeel is over t algemeen erg aardig. Kamer oud erg gehorig en bedden hard en voelde je de spiraal. Douche klein straaltje en niet proper meer. In de eetzaal erg druk, positief is dat er veel keuze is vlees, vis vegetarisch. Maar 't is geen cullinair hoogstandje. All in is all in maar er waren nog veel etenswaren die betaald moesten worden. Dit is verwarrend en niet handig. De stad Calella is erg leuk om een dagje rond te lopen. Pineda de Mar zelf is wat klein en hier zijn weinig winkeltjes en barretjes. Dagje strand is top, loopt wel steil af. Al met al is het leuk voor een week maar voor ons geen tweede keer meer.

• 6Renata31-07-2019

Meer verwacht, dus niet meer naar toe

All inclusive geboekt. Wat is goed aan t hotel: het eten veel variatie en goed te doen, personeel is over t algemeen behulpzaam en vriendelijk. Mooie zwembaden. Paar leuke glijbanen, animatie doet erg hun best en maakt het gezellig. Er word ook goed overal schoongemaakt. Minpunten: glijbanen liggen apart je moet buitenom om er heen te gaan. 2 ervan zijn niet zo veilig. Onze zoon had bij de kamikaze wave erg zijn rug bezeerd. All inclusive formule is bij mij all inclusive maar hier zijn heel veel drankjes, snacks of ijs waar je moet bijbetalen. Kamers zijn erg gehorig en bedden en kussens kunnen beter. Kamer die wij hadden was gedateerd. Stadje Pineda de Mar: rustig paar souvenirs winkeltjes. Callela erg leuke winkelstad. Strand is mooi maar voor hele kleine kindjes niet geschikt. Er is veel stroming en loopt niet geleidelijk af. Maar voor tieners top veel golven mooie heldere zee. Omgeving is rustig. Al met al prima vakantie gehad

• 8natalie29-07-2019

zeer goed en rustig!

tof hotel, heel rustig , vooral 's avonds geen last van nachtlawaai. We sliepen op de 5 de verdieping en deden alles met de trap want de liften lieten wel lang op zich wachten.Maar dat was wat extra beweging na de lekkere buffetten waar niks op aan te merken valt.In dit hotel waren veel Belgen. De omgeving is ook tof. Je kan een wandeling maken langs het strand tot in La Calela. Een leuk stadje met toffe winkels.In Pineda zelf is het rustig. Op vrijdag( of donderdag?) was er markt.De kamers bij familiekamers zijn gescheiden door een deur en mijn zonen ( 15 en 17 ) hadden een eigen badkamer.De Wifi was er ook goed.Wij hadden All-in genomen waardoor we elke dag gratis naar het aquapark konden, maar daar viel weinig te beleven. Enkel de glijbanen met matten vonden we leuk maar dat is dan ook goed voor één keer. 2 van die glijbanen waren levensgevaarlijk. We hebben een meneer er bijna zien uitvallen. Dus dat was een minpuntje.

• 9Jacqueline Goddijn20-07-2019

Heerlijke vakantie

Wat een leuke vakantie, top animatie, gastvrij personeel, plaatsje is heel relaxed en authentiek. Strand is kiezel, en veel steentjes als je de zee inloopt (waterschoentjes mee), geen bedjes of horeca dus dat is wel jammer. Dagje Barcelona aan te bevelen, en met het treintje naar Calella ook een leuke break. Ondanks dat het volgeboekt was, was er voldoende plek voor iedereen om te zitten. We hebben een topvakantie gehad.

Hotel Golden Taurus Park info

• KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (5)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)