Géén boekingskosten

SpanjeCosta BarcelonaMalgrat de Mar / Santa Susanna

7.8GoedScore uit 630 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Vier vakantie aan de zonovergoten Costa Barcelona en geniet van een heerlijk verblijf bij Tahiti Playa. Het viersterrenhotel ligt pal aan het strand en dichtbij het centrum van Santa Susanna. Met een uitgebreid animatieprogramma en een groot zwembadcomplex heb je hier alles wat je nodig hebt voor een kindvriendelijke vakantie in Spanje. Wil je de omgeving verkennen? Huur dan een auto of reis met het openbaar vervoer naar bruisende steden als Girona en Barcelona.

Ben je benieuwd wat andere vakantiegangers van Tahiti Playa vinden? In de verschillende reviews lees je de ervaringen van hotelgasten en ontdek je waarom het viersterren hotel in Santa Susanna zo populair is. De ligging scoort hoog in de reviews. De buffetten mogen voor sommige hotelgasten wat warmer zijn, maar vakantieganger R. is supertevreden over zijn verblijf in Tahiti Playa. Hij schrijft: “Mooi hotel, vriendelijk personeel en schone kamers. De kamers zijn ruim en elke dag maken ze schoon. Het eten is er geweldig lekker en je hebt ontzettend veel keus. Ik heb eerder gelezen in de recensies dat mensen het eten lauw vonden, en dat klopt, maar dat is normaal voor de Spaanse begrippen. Ze eten nooit heel warm (ivm het klimaat). Dus het eten wat ze hebben, is super lekker! Verder ontvangt Tahiti Playa veel complimenten over het zwembad en de uitstekende service. Vera heeft genoten van haar vakantie in Santa Susanna en schrijft: “Het was echt een top verblijf en we hebben echt genoten. Bij aankomst te horen gekregen dat alleen de suites open waren. Wij kregen dus zonder extra kosten een suite aangeboden. Het restaurant in het suite gebouw (Restaurant Taahaa) was niet heel groot. Wij vonden dit fijn omdat de kwaliteit van het eten prima was en het had een goede sfeer. Het eten was echt luxe. Het zwembad is PRACHTIG. Alles was heel schoon en de kamer werd ook dagelijks grondig schoongemaakt. De prijzen aan de bar waren normaal en ze hadden heerlijk eten en een uitgebreide menu kaart. Wij hebben het grootste deel van de vakantie aan het zwembad gelegen en we hebben ons nooit verveeld. De animatie was ook heel leuk ondanks de corona! Meerdere avonden live muziek en iedere dag mini disco! Het personeel was echt top, zij hebben ook echt bijgedragen aan deze top vakantie.”

De ligging

Tahiti Playa vind je in de badplaats Santa Susanna en heeft een heerlijke ligging pal aan het zandstrand. Hier kun je onbezorgd zonnebaden op je strandlaken onder de Spaanse zon. Wil je iets meer comfort? Huur dan een ligbedje en trakteer jezelf op een heerlijke cocktail van de strandbar. Dat is pas genieten! Het kleine, maar gezellige centrum van Santa Susanna bevindt zich op ca. 500 meter afstand van het viersterrenhotel. Hier vind je leuke souvenirwinkels, gezellige bars en tal van terrasjes. Ook de boulevard die doorloopt tot de bruisende badplaats Malgrat de Mar ligt op loopafstand. Wil je tijdens je verblijf bij Tahiti Playa mooie steden bezoeken? Breng dan een bezoek aan Barcelona en ontdek de pareltjes van deze stad. Flaneer over Las Ramblas, wandel door Park Güell en scoor een nieuwe zomeroutfit in de populaire winkelstraat Passeig de Gràcia. Uitgebreid lunchen doe je op een terras bij Plaça Reial; een van de mooiste pleinen van Barcelona. Ook Girona is een stad die je met het openbaar vervoer makkelijk kunt bezoeken tijdens je vakantie aan de Costa Barcelona. Met tal van historische gebouwen, kerken en musea ideaal voor een dagje cultuur.

Het hotel en de faciliteiten

Tahiti Playa ligt in het bruisende Santa Susanna en heeft tal van faciliteiten voor jong en oud. In het viersterrenhotel is gratis wifi aanwezig, zowel in de openbare ruimtes als op de kamer. Het hotel heeft een 24-uurs receptie en de mogelijkheid voor het tijdelijk opbergen van bagage. Ook is er een wasservice en kapper, waarvan je gebruik kunt maken tegen betaling. Tahiti Playa heeft een ruim opgezet zwemparadijs en een fijn zonneterras met comfortabele ligbedden. Het animatieteam organiseert leuke activiteiten in de vorm van sport en spel voor alle leeftijden. Zo kun je gezellig meedoen met aquagym, aerobics en voetbal. ’s Avonds geniet je van sfeervolle live-shows met dans en muziek. De kinderen amuseren zich in het kinderbadje en in de speeltuin. In de miniclub maken ze vriendjes met leeftijdsgenoten en zorgt het animatieteam ervoor dat ze zich geen moment vervelen. Vooral de minidisco is superpopulair!

De kamers

Tahiti Playa heeft 530 kamers met een eigen balkon of terras. De standaardkamers hebben allemaal airco en zijn voorzien van een comfortabel tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden, een televisie, föhn, badkamer met douche of bad en een eigen toilet. Ook heeft elke kamer gratis wifi. Het gebruik van de minibar, telefoon en het huurkluisje is mogelijk tegen betaling. Wil je graag extra comfort en uitzicht op zee? Boek dan een VIP kamer of suite tegen een meerprijs en geniet van een luxe vakantie in Spanje.

Het verschil in kamers

De bovenstaande faciliteiten zijn van een standaardkamer, maar bij Tahiti Playa kun je tegen een meerprijs kiezen uit verschillende andere kamertypes. De VIP kamers zijn voorzien van twee queensize bedden en een balkon met uitzicht op zee. Boek je een VIP kamer? Dan heb je tevens gratis toegang tot het privé solarium. De suites zijn ideaal voor gezinnen en hebben een aparte slaapkamer, een woonkamer met een slaapbank en een balkon. Wil je genieten van een super-de-luxe vakantie aan de Costa Barcelona? Dan is een VIP suite echt iets voor jou. Deze suite heeft uitzicht op zee en een aparte slaapkamer, een woonkamer met een slaapbank en een groot zonneterras met ligbedden. Ideaal voor een familievakantie bij Tahiti Playa!

Eten en drinken

Tijdens je vakantie in Santa Susanna verblijf je bij Tahiti Playa op basis van logies, logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging. Bij logies zijn geen maaltijden inbegrepen. Bij logies met ontbijt is alleen het ontbijtbuffet inbegrepen en bij halfpension ook het dinerbuffet. Bij all inclusive verzorging zijn de drie hoofdmaaltijden in buffetvorm inbegrepen, net als een selectie aan hapjes en drankjes. Het viersterren hotel heeft naast een buffetrestaurant een groot horecagedeelte met een ruime keuze aan restaurants, waar je tegen betaling en op basis van reservering kan dineren. Zo kun je culinair genieten bij restaurant Moorea, Bora Bora en Tahaa. Ideaal om met familie en vrienden in een ontspannen sfeer te proeven van lokale lekkernijen. In het buffetrestaurant van Tahiti Playa wordt elke dag een dagvers ontbijtbuffet bereid met voldoende variatie. Tijdens de lunch en het diner geniet je van internationale buffetten, maar ook van Catalaanse en Spaanse specialiteiten. Ook voor een avondje showcooking zit je hier helemaal goed. Kers op de taart is dat de restaurants een prachtig uitzicht hebben op de Middellandse Zee. Bij Tahiti Playa worden de maaltijden op vaste tijden geserveerd. Het ontbijt vindt plaats van 07:30 tot 10:30 uur, de lunch van 12:30 tot 15:30 uur en het dinerbuffet wordt geopend van 18:30 tot 22:00 uur. Bij de loungebar heerst een relaxte sfeer, zowel op het terras als aan de bar. De bar is in het hoogseizoen geopend van 08.00 uur tot 01.00 uur en is the place to be voor liefhebbers van hamburgers, pizza’s, belegde broodjes en fruitige cocktails.

Kindvriendelijke vakantie naar Costa Barcelona

Ben je zoek naar een leuk hotel voor een kindvriendelijke vakantie naar Costa Barcelona in Spanje? Zoek niet verder dan Tahiti Playa! Het hotel ligt in de levendige badplaats Santa Susanna en biedt leuke animatie voor alle leeftijden. Het kinderbad en speeltuintje zorgen voor urenlang speelplezier. Ook in de miniclub waar er leuke spelletjes worden georganiseerd door het animatieteam is het altijd feest bij Tahiti Playa.

Goed om te weten

Inchecken is mogelijk vanaf 14:00 tot 00:00. Uitchecken kan tot 10:00. Honden zijn niet toegestaan. Dineren in een à la carte restaurant is altijd op basis van reservering en tegen betaling, ongeacht de verzorging waar je voor kiest. De luchthaven van Girona ligt op 35 kilometer van Tahiti Playa. Toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen.

Bekijk de beschikbaarheid

630 Reviews over Tahiti Playa

• 10Marja van Amson28-09-2022

Fantastisch hotel

We zijn hier 12 dagen geweest...en het was een heerlijke vakantie .. een mooi hotel met een fantastische ligging aan het strand..we verbleven in een suite en hadden ook een apart restaurant wat veel rustiger was dan het restaurant vd hotel gedeelte. heerlijk eten en heel leuk personeel..mooie ruime kamer met een aparte slaapkamer..het enige minpuntje van het verblijf in een suite is de harde muziek vd straat die je hoort maar om 12 uur is dat afgelopen...wij komen hier zeker weer terug!

• 7I dhaeze20-09-2022

Goed mooi hotel .prachtig uitzicht als je zeezicht

Heel net hotel.prachtige locatie.Ontbijt was goed.avond eten minder was vaak koud.ik zou dit wel nog eens boeken maar zonder avond eten.

• 5Kaizer05-07-2022

Valt erg tegen voor een 4-sterrenhotel.

De locatie van dit hotel is geweldig, een mooi zwembad, direct aan het strand. Maar dit is het slechtste 4-sterrenhotel waar wij ooit zijn geweest.

De schoonmaak in onze familie VIP kamer was heel slecht. Heel stoffig, vies beddengoed waar schimmel in heeft gezeten en die ook twee weken lang niet verschoond werd. Alleen het laken werd eenmalig verschoond en toen heeft de schoonmaakster ook nog eens de knuffel van onze zoon uit het kinderbed(!) weggegooid.

Bij het zwembad lig je dicht op elkaar en constant in de rooklucht, ook bij het kinderbad. Ook bij kinderactiviteiten, zoals de minidisco. Ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt.

Het eten was prima, maar regelmatig koud. En ook hier ontzettend druk en dicht op elkaar, als je niet op tijd bent sta je lang in de rij. Wij aten daarom buiten het hotel.

Dus qua locatie een prachtig hotel, maar verder (in het hoogseizoen) niet bijzonder of zelfs slecht te noemen.

• 10R30-05-2022

Geweldig hotel en heerlijk genoten

Mooi hotel, vriendelijk personeel en schone kamers. De kamers zijn ruim en elke dag maken ze schoon. Het eten is er geweldig lekker en je hebt ontzettend veel keus. Ik heb eerder gelezen in de recensies dat mensen het eten lauw vonden, en dat klopt, maar dat is normaal voor de Spaanse begrippen. Ze eten nooit heel warm (ivm het klimaat). Dus het eten wat ze hebben, is super lekker! Heel groot zwembad en mensen met kleine kinderen kunnen zich hier ook prima vermaken. Het hotel ligt aan het strand en in het centrum. Trein station op 10 min lopen hier vandaan zodat je gemakkelijk van en naar het vliegveld kunt reizen of de stad Barcelona zelf. Het zwembad wordt elke dag uitgebreid schoongemaakt en je stinkt niet vreselijk naar chloor. Kortom: een top hotel!

• 7Elisa11-08-2021

Het is het net niet.

Vanwege de Corona is het hoofdgebouw gesloten.

Nu worden alle mensen ik het zij gebouw gepropt. Ongelooflijke rijen voor de ingang van het restaurant. Hutje om hutje in het restaurant. Dit kan echt niet, wordt tijd dat ze het restaurant weer gaan uitbreiden in verband de afstand.

Lokatie top! Kamers ruim en prima. Bedden ook goed! Het eten is okey, vaak wel lauw.

• 10Vera P02-08-2020

Heel erg genoten!

• 10Mick29-07-2020

Geweldig complex

Dit is en blijft een topcomplex. Ben hier meerdere keren geweest. Dit jaar zijn alleen de suites open, waardoor het in het restaurant en zwembad redelijk rustig was. In het restaurant wel buffetvorm maar je eigen lepel en plastic handschoenen hebben ze goed over nagedacht. Aan het einde van je rondje handschoenen weggooien en je lepel in een bak deponeren. Volgende ronde pak je alles weer schoon/ nieuw. Personeel is gewoon top altijd vriendelijk. Zelfs nu werd er elke dag animatie verzorgd voor de kinderen zowel ochtend als middag.3 x per week avond entertainment. Alleen voor volwassenen geen animatie dit jaar, wat mijn inziens logisch is. Tot volgend jaar.

• 9Rene'30-10-2019

Top........

Super Hotel, perfecte ligging behulpzaam personeel en alles zeer netjes

• 10Natasja17-10-2019

Super hotel . Was volgeboekt en kreeg gratis upgrade suite, fantastisch. Enorm veel keus qua eten

• 9Jdv24-08-2019

Waar voor je geld!

Heerlijk hotel! Fijn personeel! Zwemmen in de zee of in het zwembad. Ontbijt is prima en erg vel keuze. Wij aten verder in de plaatselijke restaurants. Mensen die te lang hun handdoek hadden liggen werden verwijderd. Een echte aanrader voor een lekkere en relaxte vakantie.

Hotel Tahiti Playa info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden