Géén boekingskosten

SpanjeCosta BarcelonaMalgrat de Mar / Santa Susanna

6.7VoldoendeScore uit 303 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

310 Reviews over H·TOP Royal Sun

• 9Tanja08-08-2022

Was erg leuk

Hotel was wat gedateerd maar prima. Bedden waren oke maar niet super comfortabel. Kamer was schoon mooi uitzicht. Eten was prima. Borden niet altijd even schoon. Strandbar wat arrogant personeel hotel zegt geen verschil te maken in de strandbar tussen hotel gasten en andere gasten. Het voelde voor ons wel zo !. Zwembad is erg leuk. Ook een klein speeltuintje voor de kinderen. Gamehal beetje vergane glorie . Ik denk als het hotel een beetje opgeknapt word desnoods alleen nieuw tapijt op de gang en een modernere kleur verf op de muren dat het al een stuk beter eruit ziet. Animatie was ook leuk

• 3Ann28-07-2022

Slecht hotel nooit meer

Het eten koud geen variatie verouderde kamers geen animatie op de dag klein zwembad slecht all in geen snacks gezien drinken met een pasje wat vaak weigert nog geen 2 sterren waard

• 8Els goes12-07-2022

Goede prijs kwaliteit, achterstallig onderhoud

Gedateerd hotel, aan renovatie toe. Kamers erg oud, matrassen voel je de vering in. Niet goed als je last van je rug hebt. Kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Bed werd in 2 weken tijd netjes 1 keer verschoond en ook als het tussendoor vuil was. Handdoeken en zeepjes werden dagelijks aangevuld. Kamer was dus oudf maar schoon door de slechte bedden komen we waarschijnlijk niet meer terug. Restaurant... erg vriendelijk behulpzaam personeel. Eten is gevarieerd maar niet altijd onze smaak en kwaliteit soms minder. Maar ja dat heb je met all inclusief al gauw. Eten werd steeds aangevuld. Grote ruimte met voldoende plaatsen. 1ste week in juni was het vrij rustig. De 2de week was het juli en al drukker maar geen rij om naar binnen te gaan. Receptie vriendelijk personeel. Spreken alle veel talen. Teras .. groot , zelfbediening voor all inn. Scanner Werkt niet altijd, vaak pasje gebruiken Animatie matig, veel te doen

• 7Marieke29-09-2019

Helemaal zen

Het strand is met kiezelsteentjes, dus neem iets mee waardoor de onderkant van je voeten niet kapot gaat. De kamers werden elke dag goed schoon gemaakt, dit was erg fijn. Wij hadden met ontbijt, gelukkig alleen ontbijt, want wij vonden het niks helaas. Het zwembad was ijskoud, echt niet fijn. De zee daarin tegen heerlijk. Verder voor de prijs waar wij het voor geboekt hebben een paar heerlijke dagen gehad!

• 3Rob en mary11-09-2019

Heel slecht

Heel erg slecht eten was bedroevend slecht animatie voor hele jonge kinderen gevraagd aan de manager waarom er niets werd gedaan voor de oudere kinderen antwoord was ze kunnen een boek lezen.s,avonds muziek maar dat was binnen terwijl iedereen buiten zat dus gevraagd waarom dat niet buiten kon. Antwoord mag niet hier in malgrat terwijl aan de overkant het wel was dus daar gevraagd dat het in ons hotel niet mocht.HIj moest hier erg om lachen en zei dat het hotel niets wil doen voor de gasten alom bekend was.Het eten dat s,avonds over bleef werd s,middags als lunch geserveerd .Het zwembad was ook niet leuk voor de kids mochten niets geen bommetje niet springen veel drankjes niet gratis buitenstaanders die wat wilden drinken werden eerst geholpen soms lang wachten op je drankje personeel zeer onaardig. Locatie perfect mooi strand maar 1 ster is teveel nooit meer hierheen

• 4Regina02-07-2019

Nigdy wiecej

klopot z kartami - niebieska kazdorazowo trzeba pokazywac w porze posilkow i chcac korzystac z drinkow (do godz. 23.00), a zielona sluzy jako zastaw za szklanki, w lazience na szale zamontowany tandetny prysznc, wada zardzewiala, i jakas niewiadomego koloru zaslonka, a zamiast lozka sa na stelazu dwa ( w pok. dla 2 osob) materace sprezynowe wrzynajace sie metalem w cialo. Tragedia. Baseny male 2, bez jakichkolwiek udogodnien dla dzieci. Trzy windy w sumie mieszczace 18 osob, (czasami juz przy 6 osobie piszczala, wiec trzeba bylo wychodzic z windy), czesto trzeba bylo albo czekac 20-30 min. na winde, lub schodzic schodami. Na plazy platne lezaki i parasole. To nie jest zaden hotel 4-gwiazdkowy. Nigdy wiecej !!!!!Mam za swoje - powinnam kierowac sie opiniami innych. Hotel blisko plazy, mily pertsonel

• 9Martien & Renate29-04-2019

Wij hebben vorig jaar weer geboekt voor mei 2019

We waren in Hotel "Top Royal Sun" in een opmerking een super geweldig hotel, Slapen, eten en hygiëne was ver boven verwachting !

• 10Wilma27-04-2019

Zeker boeken een top hotel goed verzorgd met heel vriendelijk personeel

• 9Mario Kampen17-04-2019

De kamers waren goed en de bedden waren echt top .Er was ruimte genoeg in de badkamer met toilet.de eetzaal was fantastisch en het eten en de bediening was echt .'S avond was er genoeg entertainment voor de jeugd en volwassenen

• 8Leon Van Roozendaal08-04-2019

Super! We kijken uit naar onze volgende reis!

We hebben in Santa Suzanna verbleven in HTop Royal Sun, een hotel waar we al vaker geweest waren. Het is een aan het strand gelegen hotel, dus erg mooi gelegen. Kwa eten en drinken is er niets op- of aan te merken. Een prima hotel en een prima prijs- kwaliteit verhouding! Kamers en sanitair worden erg goed bijgehouden en het personeel is erg vriendelijk in het contact en in de omgang. Jij als klant staat centraal en samen met het animatieteam zorgen zij er voor dat het je aan niets ontbreekt en dat je een geweldig verblijf en een fijne vakantie hebt om op terug te kijken. Wij reizen naar deze en vele andere bestemmingen in Spanje steevast met touroperator, DE Spanje specialist. Een erg fijne organisatie die er voor zorg draagt dat de klanten een onvergetelijk verblijf hebben aan de Spaanse Costa's. Ook hebben zij contactpersonen/ reisbegeleiding voor handen op locatie bij eventuele problemen. Super!! Wij willen niets anders ....

Hotel H·TOP Royal Sun info

• WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne