Géén boekingskosten

SpanjeCosta BarcelonaMalgrat de Mar / Santa Susanna

7.8GoedScore uit 449 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Zoek je een modern hotel met een geweldige ligging? Dan zit je helemaal goed bij het Aqua Hotel Onabrava. Dit stijlvolle hotel is van alle gemakken voorzien. Neem een verkoelende duik in het zwembad, ontspan in de spa en geniet van een lekker drankje bij de bar. Je krijgt hier meteen het vakantiegevoel!

De ligging

Dit hotel heeft een prachtige ligging direct aan de boulevard van Santa Susanna. Je staat dus zo op het lange zandstrand. Vanaf hier loop je ook gemakkelijk naar de nabijgelegen badplaatsen zoals Pineda de Mar en Malgrat de Mar. Ook het centrum van Santa Susanna ligt op loopafstand vanaf het hotel. De luchthaven van Girona ligt op ongeveer 40 kilometer vanaf het hotel.

Het hotel en faciliteiten

Dit prachtige 4-sterrenhotel is een ideale uitvalsbasis voor een vakantie naar Santa Susanna. Het hotel bestaat uit maar liefst 350 kamers/appartementen. Het hoofdgebouw heeft 6 liften zodat mensen die minder goed ter been zijn, de kamers gemakkelijk kunnen bereiken. Het personeel bij de receptie heet je van harte welkom en staat 24 uur per dag voor de gasten klaar. Tegen betaling kunnen gasten gebruik maken van de kledingwasservice en winkeltje. Je kan gemakkelijk in contact blijven met het thuisfront dankzij gratis WiFi in de openbare ruimtes en op de kamers. Voor een verkoelende duik kan je gebruik maken van het mooie buitenbad. Rondom het zwembad staan ligbedden en parasols voor de gasten klaar. Aan de kleinste vakantiegangers is ook gedacht, zo is er een speciaal kinderbad.

De kamers

De standaard 2-persoonskamer is voorzien van een airconditioning, telefoon, televisie en een koelkastje. Je kunt op de kamers gratis gebruik maken van de WiFi. Tegen betaling is het mogelijk om het kluisje te gebruiken. De kamer is verder voorzien van een badkamer met bad, föhn en toilet. In dit kamertype is er een tweepersoonsbed en tweepersoonssofabed aanwezig. Hierdoor kunnen er 2-4 personen verblijven. Ook beschikken de kamers over een balkon met zitje. De nette kamers zorgen voor een comfortabel verblijf voor het hele reisgezelschap. Verschil in de kamers Alle kamers beschikken over de bovengenoemde faciliteiten. De premiumkamers zijn ruimer dan de standaard 2-persoonskamers. Dit kamertype beschikt over een tweepersoonsbed en eenpersoonssofabed. Hierdoor is de premium kamer geschikt voor 2-3 personen.

Sport en entertainment

In dit hotel kan je tegen betaling gebruik maken van verschillende sportfaciliteiten. Zo is er een mooie fitness met goede voorzieningen. Ook kan je gezellig een potje biljarten en tafeltennissen. Wil je omgeving op een sportieve manier verkennen? Dan kan je tegen betaling een fiets huren bij het hotel. Ideaal om naar de nabijgelegen badplaatsen te fietsen. Dit hotel beschikt over uitgebreide wellnessfaciliteiten (tegen betaling). Zo is er een sauna, schoonheidssalon, stoombad en jacuzzi aanwezig. Tegen betaling kan je jezelf ook trakteren op een ontspannende massage. Voor de kinderen is er ook genoeg te doen. Zo zorgt de miniclub (4 t/m 10 jaar) en de maxiclub (11 t/m 15 jaar) voor genoeg vermaak. In de avond is er ook een leuke minidisco.

Eten en drinken

In het Aqua Hotel Onabrava kan je verblijven op basis van logies & ontbijt, halfpension en volpension. Het hotel beschikt over een buffetrestaurants, een snackbar en maar liefst 3 bars. Ook in de omgeving van het hotel zijn er goede opties voor een lekker hapje en drankje. De centrale ligging maakt dit hotel zo'n aantrekkelijke keuze.

Goed om te weten

De miniclub en maxiclub is geopend vanaf 01-05 t/m 30-09. De fitness en het binnenzwembad zijn tegen betaling, de kosten bedragen 8,00 per dag. Het hotel organiseert dansavonden en live muziek. Honden zijn niet toegestaan.

Bekijk de beschikbaarheid

471 Reviews over AQUA Hotel Onabrava & Spa

• 8Gerda Petri12-07-2022

Geweldig hotel

Geweldig hotel. Kamer (premium) was perfect. Eten was prima zeer gevarieerd. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam (wij liepen met rollators) zowel in het restaurant als in de lounge en buiten op het terras. Niets was te veel. Zwembad was schoon en ruim voldoende ligbedden. We hebben het dan ook prima naar onze zin gehad.

Eduard, Eigenaar, 18-07-2022

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve opinie over ons hotel in het algemeen.

Met vriendelijke groeten en zij hopen u snel terug te zien bij ons.

Guest Experience Agent.

• 4Frank22-10-2021

de eerste, maar nu ook de laatste keer

Van 5 tot 10 oktober 2021 in dit hotel. Wat een deceptie. Kamer was netjes, maar klein en warm. Met de airco was het niet koel te krijgen en daarnaast was de geur die in de kamer hing niet echt aangenaam. De tegelvloer was in de badkamer niet schoon. Wellicht door het vele betreden niet goed meer schoon te maken. Minpunt was het eten. Frites die we 2x lauw of zelfs koud hebben opgeschept. Sla plakte aan de witte bakken. Ook zaten er veel rotte stukken bij. Vind het minachting naar je gasten toe. Bij diverse schalen waarin vlees werd gepresenteerd waren deze niet warm en soms tegen het koude aan. Daarnaast zat er aan het vlees vaak rijkelijk veel vet. Tijdens het ontbijt heb ik 3x taaie en lauwe soms koude gebakken eieren gehad. Volgens mij lagen sommige er zo lang dat de dooier gewoon uitgehard was i.p.v. zacht. Vriendelijk vond ik de bediening niet. De meest negatieve uitzondering was dhr Alfonso. Daar kon geen vriendelijk woord vanaf

Alex, Eigenaar, 29-07-2022

Geachte Frank, Bedankt voor het kiezen van AQUA Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna. Ons belangrijkste doel is de tevredenheid van onze klanten en ons team doet er alles aan om aan alle wensen van onze gasten te voldoen. Wij betreuren het ten zeerste dat wij deze informatie niet tijdens uw verblijf tot onze beschikking hebben gehad, daar wij een oplossing hadden kunnen vinden. Wij hopen echter dat u opnieuw AQUA Hotel Onabrava & Spa kiest op uw volgende vakantie om de gelegenheid te krijgen uw ervaring te veranderen Vriendelijke groeten, Guest Experience Agent

• 9Frieda19-10-2021

Heerlijke vakantie

Het hotel is een aanrader, ligging ideaal, schoon, eten fantastisch. Complimenten voor alle hardwerkenden mensen in dit hotel, de vriendelijkheid, kunnen wij hollanders een voorbeeld aan nemen.

Alex, Eigenaar, 29-07-2022

Geachte Frieda, Het hele team waardeert uw beoordeling enorm op Zoover. We zullen u graag opnieuw verwelkomen in AQUA Hotel Onabrava & Spa. Hartelijke groeten, Guest Experience Agent.

• 10Henk Vd Linden21-09-2021

Eerst wil ik even wat recht zetten .

Ik kom al tien jaar in dit hotel en het is elk jaar weer een genot om hier terug te komen het personeel is altijd supper vriendelijk en dat geld voor al het personeel. De kamers zijn mooie en altijd schoon het ontbijt altijd ruim en gevarieerd aanwezig het avondeten precies het zelfde altijd goed en zeker gevarieerd niets op aan te merken . En bij deze moet ik ook iets recht zetten de dag dat ik aan kwam heb ik mijn niet zo netjes gedragen in het restaurant en ik heb daarom bij de manager van het restaurant mijn escucces voor aan geboden was niet correct van mijn sorry . Wij komen zeker weer terug in dit hotel . Henk en Loes vd linden

Alex, Eigenaar, 29-07-2022

Geachte Kenk, Het was een genoegen om u, zoals altijd, te verwelkomen in het AQUA Hotel Onabrava & Spa. Wij zijn blij dat u op ons blijft rekenen en dat u opnieuw van uw verblijf heeft genoten. Bedankt voor het delen van uw ervaringen met andere gebruikers van Zoover. Het is zonder twijfel erg praktisch voor hen om te weten wat andere reizigers van ons vinden. We hopen dat u AQUA Hotel blijft vertrouwen en dat we heel snel weer van uw gezelschap kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Guest Experience Agent

• 8Michel Besselink03-08-2020

prachtig Hotel

Hotel was ivm de Corona voor 50 Procent bezet,daarom echt kunnen genieten van een heerlijke vakantie, geen run op de ligbedjes bij het zwembad,geen rijen bij het buffet,ik denk bij een volle bezetting dat het wel erg druk is,het eten is lekker en gevarieerd ,kamers ruim met een ruim terras,echter 1 minpuntje....... er zitten geen gewone deuren bij de douche en wc?????????? Zijn glazen deuren waar je zo doorheen kijkt en over de wc geluiden maar niet te spreken, Mooi speelautomaten hoek, Zeker aan te raden!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 8Waardering

Alex, Eigenaar, 29-07-2022

Geachte Meneer Besselink, Het hele team waardeert uw beoordeling enorm op Zoover. We zullen u graag opnieuw verwelkomen in AQUA Hotel Onabrava & Spa. Hartelijke groeten, Guest Experience Agent Guest Experience Agent.

• 9Linda van den Beld26-07-2020

Super vakantie gehad, ondanks corona.

Gister terug gekomen vanuit Santa Suzanna, aquahotel Onabrava. Wij hebben een super vakantie gehad. Het hotel ziet er netjes uit, hotelkamers die we hadden waren netjes en schoon. (Enig minpuntje de bedden zijn keihard, waardoor ik elke dag met rugpijn opstond). In eerste instantie de verkeerde kamers gekregen, maar dat was snel opgelost ☺. Het personeel super vriendelijk. Ze houden zich allemaal aan de corona maatregelen (mondkapjes), alleen jammer dat sommige gasten(nederlandse) daar lak aan hadden. Het personeel hun daar niet op aan sprak, behalve in het restaurant, daar werd je teruggestuurd als je je mondkapje niet op had! (Gelijk hebben ze)! Het eten was goed. Soms moet je even wachten als het op was, maar dat is overal. Voor ieder wat wils.. Het was erg rustig in Santa Suzanna, winkels en hotels bleven gesloten, ivm corona, maar wij hebben ons prima vermaakt en het hotel is zeker een aanrader!

• 9Waardering

Alex, Eigenaar, 29-07-2022

Geachte Mevrouw van den Beld, De waarderingen van onze klanten is erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe, ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in AQUA Hotel Onabrava & Spa en tot zeer binnnenkort. Guest Experience Agent

• 8Tonnie21-07-2020

Prachtig zwembad,strand minder.

Personeel zeer vriendelijk helemaal niets op aan te merken en zeer veel respect ook voor het lopen van het personeel met mascarilla van s' morgens vroeg tot s'avonds laat. Wel jammer is dat er steeds in de eetzaal dingen niet aangevuld werden en er naar gevraagd moest worden de kok kon het niet aan ondanks dat het stil was en ook regelmatig taai of niet door gebakken half rauw vlees lag, zonde dat je niet uit vlees kon kiezen en het direct op de plaat gebakken werd wat zelfs vaak bij minder sterren hotels wel het geval is. Wat wel opviel als er in het weekend Spanjaarden in het hotel te gast waren dat t eten uitgebreider was en op maandag weer minder (jammer). We waren wel blij dat we met de auto waren en er iedere dag lekker op uit konden omdat er bijna niks open was in Malgrat de mar en Santa Suzanna maar dat zat er in in deze rare corona tijd, veel hotels en winkels waren dicht wat er erg triest uitzag.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 24-07-2020

Geachte Meneer Tonnie, Hartelijk dank voor uw fantastische feedback over uw recente verblijf in Aqua Hotel Onabrava & Spa. Tot snel! Guest Experience Agent

• 8Sunshine18-07-2020

Misleidend

Tijdens onze bustransfer naar onze bestemming wordt ons duidelijk gemaakt door reisleidster van Sunweb dat er weinig tot niets geopend is op onze bestemming in Santa Susanna. Dit hadden we graag op voorhand geweten, zodat we onze reis hadden kunnen verplaatsen. Het bevreemd ons dat Sunweb op eigen website hier geen transparantie over geeft aan de enthousiaste vakantie boeker. Bijna alle hotels zijn gesloten en supermarktjes waar je je dagelijkse boodschapjes zou kunnen halen blijken dicht. Boulevard is uitgestorven. Hierdoor weinig tot geen entertainment. Uiteraard beseffen wij ons dat door Corona alles anders verloopt als "normaal". Er wordt streng gekeken naar de veiligheidsvoorschriften, iets wat een veilig gevoel geeft als vakantieganger. Het dragen van een mondkapje is verplicht maar niet bij het zwembad, tijdens het zonnen of op het strand.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 24-07-2020

Geachte Meneer / Mevrouw, Het hele team waardeert uw beoordeling enorm op Zoover. We zullen u graag opnieuw verwelkomen in Aqua Hotel Onabrava & Spa. Hartelijke groeten, Guest Experience Agent.

• 10Ash08-07-2020

Geweldige vakantie gehad

Nou ondanks de Corona hebben wij een fantastische vakantie gehad. Echt hier ben je nog veiliger dan in Nederland. Mensen van het hotel houden goed zicht overal moet je mondkapjes op doen. Eten was heerlijk elke dag iets anders heel gevarieerd net als het ontbijt. Kamers waren mooi groot en schoon. Animatie is hier ook geweldig. Om eerlijk te zijn hebben wij geen enkel min punten voor dit hotel. Kwaliteit van het zwembad water wordt elke ochtend middag gecontroleerd.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 24-07-2020

Geachte Ash, Wij willen u bedanken voor het schrijven van deze fantastische recensie op Zoover. Wij zijn erg blij om te weten dat u een fenomenaal verblijf heeft gehad en dat u van uw Aqua Hotel beleving heeft genoten. Wij hopen u weer te zien in een volgende vakantie. Met hartelijke groeten, Guest Experience Agent

• 9Miet Alen12-05-2020

Geweldig , voor de derde keer super vakantie.

Ik ben er voor de derde keer met vakantie geweest, nu 17 dagen , met Carolus. Alles is super, het vriendelijk personeel, de omgeving, het eten, de ontspanning , gewoonweg alles. Ik ga zeker voor de vierde keer terug , hasta la Vista, saludos amigos españoles.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 24-07-2020

Geachte Meneer Miet Alen, Het was een genoegen om u, zoals altijd, te verwelkomen in het Aqua Hotel Onabrava & Spa. Wij zijn blij dat u op ons blijft rekenen en dat u opnieuw van uw verblijf heeft genoten. Bedankt voor het delen van uw ervaringen met andere gebruikers van Zoover. Het is zonder twijfel erg praktisch voor hen om te weten wat andere reizigers van ons vinden. We hopen dat u Aqua Hotel blijft vertrouwen en dat we heel snel weer van uw gezelschap kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Guest Experience Agent

Hotel AQUA Hotel Onabrava & Spa info

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)