Géén boekingskosten

SpanjeCosta BarcelonaMalgrat de Mar / Santa Susanna

6.6VoldoendeScore uit 611 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Het Aquahotel Aquamarina & Spa is een prachtig hotel gelegen aan de boulevard van Santa Susanna. Dit hotel heeft voor elk reisgezelschap iets te bieden. De kinderen zullen zich vermaken in de gezellige miniclub en de volwassen komen helemaal tot rust in de spa. In dit hotel gaat zowel jong als oud een heerlijke vakantie tegemoet.

De ligging

Het Aquahotel Aquamarina & Spa heeft een mooie ligging aan de promenade. Het centrum van Malgrat de Mar ligt op 800 meter vanaf het hotel. Het strand ligt praktisch voor de deur op slechts 150 meter lopen. Dit hotel ligt in een levendige omgeving met verschillende restaurants en winkeltjes in de directe omgeving.

Het hotel en faciliteiten

Dit mooie 4-sterrenhotel is van alle gemakken voorzien. De medewerkers van de receptie staan het gehele verblijf voor de gaten klaar. Je kan gemakkelijk in contact blijven met het thuisfront dankzij de gratis WiFi in de openbare ruimtes en op de kamer. Tegen betaling is het mogelijk om gebruik te maken van de wasservice en de kapper. Ook is er een klein winkeltje/supermarktje aanwezig op het complex. Het zwembad zorgt voor verkoeling op de warme dagen en ook aan de kleine vakantiegangers is gedacht, er is namelijk een kinderbad. Rondom de zwembaden staan ligbedden en parasols voor de gasten klaar. Er is eventueel ook nog een binnenzwembad bij dit hotel.

De kamers

In dit hotel verblijf standaard in comfortabele 2-persoonskamers. Deze kamers zijn voorzien van een airconditioning, telefoon en televisie. Gasten kunnen op de kamers gratis gebruik maken van WiFi. Tegen betaling kan je je waardevolle spullen in het kluisje bewaren. De badkamer is uitgerust met een bad, föhn en toilet. Dit kamertype beschikt over een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed. Ook is er een balkon of terras met zitje aanwezig. Verschil in de kamers De 2-persoonskamer is ook te boeken als premium kamer. Dit kamertype heeft zeezicht of zwembadzicht. Voor grotere reisgezelschappen is de 4-persoonskamer ideaal. Dit is de familiesuite met 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden. Dit kamertype heeft een aparte slaapkamer afgescheiden door en schuifdeur.

Sport en entertainment

In dit goed beoordeelde hotel valt er meer dan genoeg te beleven. Zo kan je een potje darten en jeu de boules spelen. Tegen betaling zijn er nog talloze andere activiteiten beschikbaar. Zo kan je ook tennissen, basketballen, voetballen en volleyballen. Verder kan je in vorm blijven dankzij de fitness en aerobics. Voor nog meer vermaak kan je een potje tafeltennissen of poolen. In dit hotel is er keuze genoeg! Ook wordt er zowel overdags als ´s avonds een activiteitenprogramma aangeboden. Voor de jongste vakantiegangers is er een miniclub (4 t/m 7 jaar) en voor de wat oudere kinderen is er de maxiclub (8 t/m 12 jaar). Ook biedt het hotel een speeltuin aan en is er een gezellige kinderdisco in de avond. Qua ontspanning heeft dit hotel ook enkele aangename faciliteiten. Zo kan je tegen betaling gebruik maken van het wellnesscentrum. Hier geniet je van een heerlijke massage, sauna of stoombad. Zo kan je helemaal uitgerust thuis van je vakantie.

Eten en drinken

In dit hotel kan je verblijven op basis van logies & ontbijt, halfpension en volpension. Je kunt genieten van lekker eten bij het buffetrestaurant maar hebt ook de keuze uit 2 lekkere à la carte restaurants.  Gedurende de dag kan je genieten van een lekker hapje bij de snackbar. Ook zijn er 2 bars waar je terecht kunt voor een verkoelend drankje. Zie jij jezelf al met een lekker drankje aan het zwembad liggen? In dit hotel wordt er hard gewerkt om ervoor te zorgen dat gasten een geweldige vakantie tegemoet gaan. Zo worden er ook gala diners en thema avonden georganiseerd. Neem dus een setje nette kleding mee voor de zekerheid, als je het leuk vindt uiteraard.

Goed om te weten

De miniclubs zijn geopend tussen 01-05 t/m 20-09.Het binnenbad behoort tot de wellness en is tegen betaling. Over het algemeen is deze accommodatie geschikt voor mensen met beperkte mobiliteit.Bij aankomst dienen gasten de toeristenbelasting te betalen, dit is niet inbegrepen bij de prijs van jouw vakantie.

Bekijk de beschikbaarheid

647 Reviews over AQUA Hotel Aquamarina & Spa

• 8Erna13-08-2022

Hotel goed, plaatsje leuk maar 6 dagen was genoeg.

Goed hotel vriendelijk personeel, airco werkte niet goed werd gelijk een monteur gestuurd, probleem verholpen, anders hadden we een andere kamer kunnen krijgen. Kamers prima te doen, waren er toch niet veel, kamers waren schoon, vriendelijk personeel, wij hadden alleen ontbijt was uit veel te kiezen, wel iedere ochtend hetzelfde, maar gezien het zoveel was, kon je elke dag er wel wat anders bij eten. 2x diner bij gekocht voor 17 euro pp, Voor deze prijs/kwaliteit was het eten goed, ook hier weer veel uit te kiezen. Zwembad mooi, ligbedden inderdaad s'morgens al werden er handdoeken neergelegd, er stond wel een bord dat de handdoeken weggehaald zouden worden, maar helaas werd daar dus niet naar gekeken. Strand dichtbij mooi strand. Loopt wel snel heel schuin af en niet echt voor de kleinste kinderen geschikt. De eettentjes waren druk en moest je soms 20/30 min wachten voor je kon zitten.

• 5Madelon10-08-2022

Massaal, onpersoonlijk en niet sfeervol!

De begane grond van het hotel, de spa en het zwembad zien er erg mooi en modern uit, in tegenstelling tot de rest van het hotel. Ook heeft het hotel een fijne ligging, het strand is mooi, schoon en zeer dichtbij!

De kamer is klein (voor ons: 2 volwassenen, 1 peuter en 1 baby), erg ongezellig en verouderd. Bedden zijn echt vreselijk en kei en keihard!

Animatie was erg leuk voor onze dochter van 3.5 jaar. De (avond)entertainment was ok georganiseerd maar niet erg sfeervol. Vond het personeel niet betrokken of persoonlijk naar gasten toe, velen waren eerder geïrriteerd.

Eten was saai, elke ochtend en avond hetzelfde en niet smaakvol.

Zijn normaliter niet erg kritisch maar dit was wat de kwaliteit van het hotel betreft een tegenvaller.

• 6Jan Planque02-08-2022

Erg achteruit gegaan.

In 2019 ook geweest. Dit was 4e en laatste bezoek. Eten is erg achteruit gegaan, rauwe hamburger in de snackcorner en rauwe kipschnitzels bij diner gehad. Verder iedere dag hetzelfde eten. Dat was in 2019 echt veel beter dan nu. Schoonmaak kamers slecht. Op een dag onder het bureau en bij het raam grote hoeveelheid beestjes wat leek op soort vliegjes. Bediening aan de bar erg traag. Preizen van de drankjes soms onverklaarbaar. Drankje op maandag en dinsdag verschillende preis betaald? Bedden zijn niet best, echt veel rugklachten aan over gehouden. Animatie bestast in 2 weken dat we er waren uit slechte ABBA vertolking en 2 mislukte clowns, terwijl naastgelegen hotels dagelijks goeie livebands hadden. Smorgens voor het ontbijt laggen alle bedjes al bedrkt met handdoek. Interieur is mooi, zwembad ook. Ligging van hotel is ook prima en Santa Susanna/ Malgrat zelf blijft leuk, maar geen 2 weken.

• 9jps01-08-2022

Fijn familiehotel met goede service

• Goede service
    • Ruime keuze aan 't buffet
    • Gezellige bar en lounge
    • Dagelijkse housekeeping
    • bedjes bij zwembad al vroeg geclaimd door handdoek (werd wel tegen opgetreden)
    • eetzaal soms erg druk (door goede bediening niet altijd een probleem)
  • 6Jan Planque31-07-2022

Volgend jaar maar iets anders boeken.

Hotel ziet er nog steeds goed uit en ook Santa Susanna blijft leuk. Echter niet voor meer dan een week of max 10 dagen. Hotel zelf is wel achteruit gegaan in verhouding met ons laatste bezoek in 2019. Nu smiddags bij de hamburgercorner van het hotel gegeten, een compleet rauwe hamburger en ook bij het avondeten compleet rauwe kipschnitzels. Echt slecht. Verder is het eten ook niet geweldig en vrij eentonig met patat, pasta en pizza, die dan vaak nergens naar smaakten. Als groep kunnen we niet zeggen dat we 1x echt lekker hebben gegeten.we zijn zelfs soms 1x weer, zonder hap te nemen, weg gegaan omdat het weer alles van hetzelfde was. Schoonmaak laat ook echt te wensen over, we hadden op een ochtend onder de kaptafel en bij het raam helemaal vol met soort mieren. Bah. Werd wel gelijk opgelost maar met welk chemisch goedje werd dan weer niet gezegd. Bad in de badkamer is vrij klein en smal. Pluspunt was het ontbijt.

• 8Harry01-10-2019

Voor ons te groot

Groot hotel. Werd bij de receptie verschillende talen gesproken. Kamers uitstekend. hadden gevraagd voor een kamer met alleen een douche en ook gekregen. Eten werkt met een stempel kaart.

Beate, Sales Manager, 02-10-2019

Geachte gast, De waarderingen van onze klanten is erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe, ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Aqua Hotel Aquamarina en tot zeer binnnenkort Guest Experience Agent

• 8Marianne26-09-2019

Niet voor herhaling

Goed hotel maar wel erg massaal. Kamer was prima badkamer wel klein en douchen in bad is niet fijn zeker niet voor oudere mensen. Ontbijt was goed erg uitgebreid avondeten was wel veel variatie maar vaak koud wel lekker . Zwembad was erg koud evenals de jacuzzi niet fijn. Personeel allemaal erg aardig en wat werken deze mensen hard! Animatie was matig paar keer peer dag aquagym moet je van houden shows waren wel goed maar verder weinig te beleven overdag en in de avond.vaak in de avond naar een ander hotel gegaan waar het ook niet pas om 22.00 begon en leuke bandjes speelden.

Beate, Sales Manager, 01-10-2019

Geachte gast, Bedankt voor dit comentaar over Aqua Hotel Aquamarina. Wij zullen uw waardering graag doorgeven aan de verschillende teams die met hun servicegerichtheid hebben bijgedragen aan uw vakantiebeleving. Dank voor uw vertrouwen en wij wensen u een fijne dag, Guest Experience Agent

• 9Joram Van Grevenbroek26-09-2019

Tsja..... Superrrrrrrrr 😁

Wat een lieve mensen allemaal 😊 Het hotel is heerlijk. Ze zijn heel vriendelijk en staan klaar om je te helpen. Kamers worden goed schoongemaakt. Entertainment is binnen soms heel goed en soms dramatisch 😂 maar je kan er altijd om lachen. Als je een beetje moeite doet om wat woorden Spaans te spreken kunnen ze dat erg waarderen maar ze spreken veel talen. Eten is erg goed voor de prijs. Veel keuze. Wel soms een beetje zout. Ik hoop volgende keer op havermoutpap zonder zout. Ze zijn erg flexibel met het eten. Als je een keer een avond overslaat dan mag je die de volgende keer als extra lunch gebruiken (wij hadden halfpension en dat geeft je alle vrijheid) De jacuzzi buiten is koud. Die mag wel iets warmer dan het zwembad. De spa is bovenverwachting met een erg goede sauna. Neem wel een badmuts mee anders moet je zo'n lelijk ding halen voor 2,50 ter plekke. Kamers gehorig dus je kan pech hebben met je buren. Al met al een aanrader. 🤗

Beate, Sales Manager, 03-10-2019

Geachte gast, Bedankt voor uw recente bezoek aan Hotel Aquamarina en voor het delen van uw ervaringen met ons en de andere gebruikers van Booking. We zijn erg blij dat u van uw verblijf hebt genoten. We hopen u snel weer te zien. Guest Experience Agent

• 8P Dekker20-09-2019

Wel een aanrader.

Leuke maar rustige plek en groot hotel. Dicht bij het strand en goede mogelijkheden om met de trein naar Blanes en Barcelona te gaan.

De kamers in het hotel zijn erg gehorig, je hoort je buren zowel naast als boven je erg luid.

Wel erg vriendelijke bediening en het eten is goed, voor ieder wat wils.

Beate, Sales Manager, 23-09-2019

Geachte Gast, Bedankt voor de beoordeling van uw recente verblijf in het Aqua Hotel Aquamarina. Ons team dankt u voor uw kwalificatie op Zoover omdat wij voortdurand werken aan het verbeteren van onze diensten en faciliteiten. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u tijdens deze specifieke gelegenheid heeft onderwonden. We hopen je snel weer te zien in onze Hotel. Met hartelijke groeten. Guest Experience Agent

• 9Hanneke19-09-2019

Goed hotel

Net thuis van een heerlijk verblijf in Aquamarina. Wij hadden een junior suite, deze is erg ruim. Kamer is schoon, fijne douche (wij hadden geen last van temperatuur schommelingen) goede airco, het bed vonden we wel iets minder. Wij vonden het fijn dat je bij het eten niet hoeft te zoeken naar een tafel maar dat je naar een tafel word gebracht. Eten was ook prima, ruime keus en alles prima op smaak. Aan de boulevard en strand op een minuut of 7 lopen dus prima ligging.

Beate, Sales Manager, 23-09-2019

Geachte gast, Bedankt voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf in Aqua Hotel Aquamarina. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten het ultime vakantiegevoel te geven en wij zijn er trots op te weten dat we dit hebben bereikt. Wij hopen u weer te zien in een volgende vakantie. Met hartelijke groeten, Guest Experience Agent

Hotel AQUA Hotel Aquamarina & Spa info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (5)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)