Géén boekingskosten

Hotel Alhambra

SpanjeCosta BarcelonaMalgrat de Mar / Santa Susanna

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Alhambra voor je op een rij gezet:

3.9OnvoldoendeScore uit 257 reviews

• Sportfaciliteiten

257 Reviews over Alhambra

• 3Nas09-09-2021

WAARDELOZE RECEPTIE EN ZEER KINDONVRIENDELIJK HOTE

Receptie die onjuiste informatie geeft waardoor je benadeeld kan worden. Door onjuiste info aan mij te geven, had ik onnodige taxikosten gemaakt. Als de receptioniste had gezegd dat ze mijn vraag niet kon beantwoorden dan had ik elders mijn Info gehaald. Ik heb excuses gehad en de fout werd ook toegegeven. Daar kon ik het mee doen zonder hun fout te herstellen en mij te compenseren. Ze zijn zelfs door mijn reisorganisatie gebeld maar geen reactie hierop gekregen. Kindonvriendelijk hotel met klein zwembadje 2 bij 5 ongeveer, wat zeer onveilig is doordat een activiteiten begeleidster van dit hotel hier bijv een basketbal wedstrijd hield met kinderen en ouders waardoor een onveilige situatie ontstond in dit minibadje. Heb deze medewerkster daarop aangesproken en de volgende dag maar in het grote zwembad deze spellen doen? Moet er eerst iets van gezegd worden?, terwijl deze medewerkster dat uit zichzelf moet doen? De miniclub is schijn

• 4Sander24-08-2021

Leuk voor 1 keer

Na 10jaar weer eens santa Susanna aangedaan met dit keer Hotel Alhambra.Plaatsje is in al die tijd niets veranderd, het voelt oud en versleten.Hotel Alhambra heeft vriendelijk personeel.Ontbijt is heel basic, verwacht daar geen grootse dingen van.Avond eten is erg matig, wij hebben er 2x gebruik van gemaakt de rest zijn we buiten de deur wezen eten.Het zwembad is erg klein(te klein) en op sommige plekken vervallen.Hotel kamer(een verbouwde type) was prima maar erg klein. Schoonmaak was prima(elke dag)Mij viel op de grootte hoeveelheid Franse Algerijnen/ marrokkanen (90% van de gasten).Die hebben nog nooit van COVID of persoonlijke verzorging gehoord want wat zijn die mensen vies.Vergeet trouwens niet! Onder het hotel zit een discotheek!!(nu dicht vanwege Corona)Onze mening: santa Susanna/hotel Alhambra nooit meer…en de 4 sterren is het never nooit waard.

• 5Charlotte20-06-2019

Goedkoop hotel, maar nooit meer

Wij zullen nooit meer naar dit hotel gaan. We kwamen savonds aan, toen we in bed lagen hoorde we geluid vanuit de aloha bar, zodanig dat we niet konden slapen. We hebben de volgende dag een nieuwe kamer gekregen, deze was groter en grenste aan het zwembad. Buiten is daar elke avond tot 00.00 live muziek, waardoor we dit hotel niet met kinderen zullen aanraden. Het ontbijt is geen luxe. Als je om 18u doucht kan het zijn dat de boiler leeg is, dan heb je koud water. Shampoo en douchegel wordt niet aangevuld! Neem dat voldoende zelf mee.

• 9C.Steenbergen17-04-2019

Geweldig

Je krijgt waar voor je geld.

• 9Toering14-04-2019

Fantastisch.

Zeer klantvriendelijk goeie service netjes en schoon eten is goed, s avonds altijd gezellig goede muziek.

• 9Brenda08-04-2019

In een woord; een geweldig hotel!

Een geweldig hotel waar wij al jaren komen. Personeel is super vriendelijk en er is elke avond optredens.

• 8Nel13-10-2018

Aanrader

Leuke hotel maar paar mini punten. HanddoekKen waren heel oud kon bijna niet gebruiken bedden heel hard slaap vallen heel moelijk:( de rest is prima hotel

• 7Aarts09-09-2018

Gemoedelijk

Hotel alhambra is een gezellig hotel met vriendelijk personeel. Echter zijn er ook een aantal min punten, zoals *er is geen ijskast op de kamer maar als je er 1 wil moet je €18 betalen *wifi ook tegen betaling echter kun je niet samen tegelijkertijd gebruik ervan maken *4 jaar geleden is het hotel uitgebreid en het ziet er netjes uit alleen zag onze kamer er ouder uit dan andere kamers die nog in het orginele gebouw liggen en wij keken uit op de de muur van het solarium *eten was redelijk alleen zodra je met je eten aan tafel zat was je eten koud en eet nooit de spaghetti daar want die was ronduit goor. * animatie was elke avond hetzelfde en als klapper hoorde je ook nog het kabaal van het naast gelegen hotel *zwembad was te klein en zeker voor het aantal kamers dat het hotel heeft. Ik ben 12 jaar geleden 2 jaar achter elkaar geweest en ik vind dat het hotel er niet op vooruit is gegaan, eerder achteruit. Verkeerde keuzes gemaakt

• 10Alice25-07-2018

Geweldige vakantie

Ik kan maar 1ding zeggen wat een top hotel er is totaal geen min punten op alles niet van klein tot groot worden prima vermaakt elke avond lijf muziek eten goed keuze zat kamers super mooi ons zie je er volgend jaar weer

• 10Mieke Chiang07-07-2018

Een super hotel!

Het is een prettig hotel. Vriendelijk personeel en schone kamers. De openbare toiletten worden met regelmaat schoongemaakt. Het eten in het restaurant is goed en voor elk wat wils. De animatie is ook met zorg gekozen en altijd goede artiesten in de avonduren. De muziek stopt om 24.00 uur, dus genoeg tijd om rustig te kunnen slapen. Ook met de kleintjes is er voldoende rekening gehouden en er is een fitnessruimte en zwembad met ligstoelen. Het strand is aan de overkant achter het spoor. Dus prima hotel met een gunstige ligging aan de boulevard. Op de dag van vertrek is er de mogelijkheid om je, als je laat vertrekt, nog even op te frissen in een ruimte die daar geschikt voor is gemaakt. Dus gewoon een goed en prettig hotel waar het goed toeven is. Ben is juni geweest en ga in september weer. Wil gewoon geen ander hotel meer.

Hotel Alhambra info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden