Géén boekingskosten

Roca Grossa

SpanjeCosta BarcelonaCalella

We hebben de beste aanbieders voor Camping Roca Grossa voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 69 reviews
+54/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 69 reviews
  • 8.9Staat v/h sanitair

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Roca Grossa (Calella) is een ruime camping direct aan het strand. Je moet wel goed ter been zijn, want er zit redelijk wat hoogteverschil in het terrein. Jong en oud vermaakt zich met de animatie, op de sportvelden en tijdens de avondactiviteiten. Op 20 minuten lopen ligt het treinstation vanwaar je makkelijk de trein naar Barcelona neemt.

69 Reviews over Roca Grossa

• 9Marike03-08-2022

Prettige camping voor prima prijs!

Mooie camping met over het algemeen prima ruime plekken. Doordat het op een steile helling ligt, hebben de bovenste plekken het mooiste uitzicht en de meeste wind. Veel sanitair aanwezig wat de hele dag door schoon gemaakt wordt. Douches zijn goed en ruim en temperatuur zelf te regelen. Bij de receptie vriendelijke mensen die niet moeilijk doen. De caravan wordt door hen naar de plek gebracht. Zwembad bovenaan is schoon, warm en aangenaam, weinig chloor. Niet elke badmeester is even streng, is voor de kids soms niet duidelijk wat wel of niet mag. Restaurantje daarbij is prima, kun je lekker zitten. Beneden een supermarktje met lekker vers brood. Je loopt zo het prachtige strand op, heerlijk water.

Wat je als nadeel zou kunnen noemen, is de tractor die een treintje trekt van 9 uur ‘s ochtends tot 20.00 uur en naar boven en beneden rijdt. Veel geluid, je zult maar een plek aan dat pad hebben! Al met al een aanrader voor goede prijs!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8WR16-08-2019

Zeker een aanrader!

Heel mooie en goed onderhouden camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aan het strand, prima camping winkeltje. Animatie is niet heel goed. Camping ligt op een steile berg, hierdoor mooie plekken (terrassen) met prachtig uitzicht. Maar de wegen zijn zo steil dat je kinderen er niet kunnen fietsen of voetballen.

Wij zaten in een bungalow (6pers). Was keurig en liggen heel mooi’

Strandje is mooi en er is een strandtentje aanwezig.

• 7Monique09-10-2018

Goede camping

• Vriendelijk personeel
    • Prachtig uitzicht
    • Verouderd, maar schoon sanitair.
    • Goed warm water voor de afwas en douche
    • Genoeg ligbedden aan het zwembad en geen "handdoekje leggen"
    • Ruime schaduwrijke plaatsen
    • Elke dag ruim voldoende vers brood, broodjes en stokbrood
    • Hèèl er stijl
    • Treintje rijdt niet voor 8.30 uur en na 20.30 uur
    • Patatjes halen uit het restaurant was geen succes, vieze koude half gare slappe patat.
    • Strand is openbaar en veel te klein en mega druk vooral in het weekend. 15/20 minuten lopen naar Calella en je hebt een prachtig breed strand.
    • 2 haakjes aan de deur in de douche om je spullen op te hangen, maar geen plankje/ bankje voor je spulletjes op te leggen.
  • 7Nathalie14-08-2018

Ligging prima, maar voor ons eenmalig

Wij hadden een bungalow, voor de ingang meteen rechts. Hierdoor was het minder ver lopen naar de receptie, het restaurant of de winkel. Ook waren we zo op het strand. Wel ver van het zwembad maar daar zijn we maar 1x geweest omdat we het water niet fris vonden. De ligging beviel ons prima, alleen 's avonds soms het geluid van de animatie van de camping Bona Vista (die ingesloten ligt) door het geluid van onze camping heen. Maar voor middernacht is alles stil. Bedden waren erg kort, als je langer dan 1.80m bent pas je er niet in. Ook de badkamer is heel erg klein waardoor je altijd wel ergens tegenaan stoot. Wifi is waardeloos. Gratis wifi doet het niet en de betaalde wifi werkt slecht; niet in de bungalow en niet als het druk is. Kost € 24,90 voor 2 weken (1 code te gebruiken op meerdere apparaten maar slechts op 1 tegelijk), we kregen er wel 2 voor de prijs van 1. Bungalow heeft overdekt terras en airco, daar waren we heel blij mee.

• 8Judith14-08-2018

Aanrader!

Prima camping! Steil, maar het treintje brengt prima uitkomst. Zeezicht wordt idd beperkt door hoge bomen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Leuk strandje via trap onder de weg door te bereiken. Naar Barcelona met de trein was super! Bezoek aan Girona en Montserrat ook zeer de moeite waard. Sanitair prima, goede straal, warm water. Weinig plek om spullen droog weg te leggen, maar met warm weer en weinig kleding levert dat niet al te grote problemen op. Iets oudere kinderen zullen hier wat beter uit de voeten kunnen, dan degenen rond een jaar of 5-6

• 8Monica10-08-2018

Gezellige, gemoedelijke camping!

• Vriendelijke eigenaren/personeel!
    • Caravan wordt naar plek gebracht.
    • Warm water bij de douches. Afwaswater zelfs heet!
    • Geen plankje om douchespullen op te zetten of spullen droog weg te leggen.
    • Stonden op rij G6. Plek had geen zeezicht omdat bomen te hoog zijn.
    • Mooiste plekken voor vaste campinggasten.
    • Matige animatie.
    • Geen verlichting bij voetbalveld en tafeltennistafels. Openbaar strand. Via pad onder de weg en trap te bereiken. 's Weekends te druk. +/- Zwembad redelijk. Genoeg bedjes.
    • Treintje komt niet helemaal boven (zwembad) of beneden (strand). En dat is met +30gr. een hele beproeving!

Naar centrum Calella is goed te lopen. Winkels niet aan boulevard. 1e keer Spanje. Al met al een fijne vakantie gehad en we komen zeker nog een x-tje terug!

• 8Eetgelegenheden
  • 7Van der Leetjes05-08-2018

Mooi uitzicht.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op een plek met een fantastisch uitzicht. Zoals iedereen al schrijft is de camping stijl het treintje was dan ook echt een uitkomst. Met de fiets omhoog is zelfs voor de geoefende fietser niet te doen. Strandjes: Mooi om te snorkelen. De trein rijdt er meerdere malen per uur langs dit hebben wij niet als storend ervaren. Voor de geluidsgevoelige mensen: Snelweg: op sommige plaatsen op de camping hoor je de snelweg erg goed op andere daarentegen weer niet. Je kan de auto’s op de snelweg zien rijden vanaf enkele plaatsen. Doorgaande weg voor de camping is redelijk druk dit hoor je, zeker als het rustig is op de camping. Animatie enkele avonden per week tot 23.30 uur. Geluid is hard maar geen overdreven bas daardoor minder storend. Sanitair: water altijd warm, kon zelf regelen. Fijne harde straal die zelfs bleef lopen als de douche uit was 😉 dit werd niet gerepareerd. Achterland minder.

• 8GJ29-07-2018

Prima camping, maar zorg dat je fit bent!

Prachtige camping, goed verzorgd en vriendelijk personeel. Wij zaten in straat G14 aan het einde. Je mist daar wel een briesje dus veel te warm. Advies; probeer In midden van camping. Verder heel steil. Om in fietstermen te spreken, met 39x28 kom je niet boven, maar dit kan ook met treintje. Verder mooi zwembad met leuke poolbar. Douches heel summier en alleen haakje in iets op te hangen. Wel schoon. Restaurant beneden vonden wij wat matig. Tapasavond was chaos en tussendoor afrekenen, maar dat hadden we waarschijnlijk te ‘danken’ aan eerdere ervaringen. Omgeving vinden wij wat minder. Veel gericht op uitgaan en weinig kleine dorpjes aan het water. Barcelona wel makkelijk bereikbaar.

• 8Danielle27-06-2018

Mooi strand.

Heerlijke vakantie gehad. Wel een flinke klim naar de caravan, maar binnen 10 minuten lig je op een prachtig strand. De tapas avond in het restaurant is aan te bevelen. Heerlijk eten voor een prikkie. Op het strand kun je ook goed eten in de strandtent. Vanaf San Pol de Mar, 20 minuten lopen kun je met de trein naar Barcelona, mooie reis langs de kust. Echte aanrader. Zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt. Laag helemaal boven op de berg, je kunt met een treintje hierna toe, maar het strand is zo mooi dat we niet verder kwamen. Callela is zeer toeristisch.

• 10theo oteman06-11-2017

leuke camping

Leuke camping wel erg stijl je moet goed te been zin.

• 10Eetgelegenheden

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsNiet beschikbaar
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar