7.9GoedScore uit 43 reviews

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Bernat II

Welkom bij ons hotel, waar gasten kunnen genieten van een prachtig zwembad en op slechts 100 meter afstand van het strand kunnen verblijven. Ons hotel is ideaal gelegen tussen Barcelona en Girona, waardoor het een perfecte uitvalsbasis is voor het verkennen van Catalonië. Gasten kunnen genieten van de vele excursiemogelijkheden en de comfortabele faciliteiten die ons hotel te bieden heeft.

Bernat II

De Ligging

Ons hotel bevindt zich in de woonwijk Calella, op slechts 100 meter van het strand 'Platja de Calella'. De luchthaven Joseph Taradellas (BCN) ligt op 70 km afstand en is met de auto in ongeveer 1 uur te bereiken. Het stadscentrum van Calella is op 10 minuten loopafstand en de bushalte is slechts 5 minuten lopen. Gasten kunnen ook gebruikmaken van de parkeergarage van het hotel tegen betaling. Het hotel biedt ook een eigen shuttlebus service voor extra gemak.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 137 comfortabele en elegante kamers, verdeeld over 5 verdiepingen. De faciliteiten omvatten een zwembad, een spa- en wellnesscentrum, een restaurant met internationale en nationale keuken, een bar en een strandbar. Gasten kunnen genieten van verschillende sportactiviteiten zoals midgetgolf, fietsverhuur en watersporten. Rolstoelvriendelijke faciliteiten zijn ook beschikbaar. Het meertalige personeel staat 24 uur per dag klaar om te helpen en er is gratis WiFi in het hele gebouw.

Eten en drinken

In ons hotel kunnen gasten genieten van een uitgebreid buffet in het restaurant, waar ontbijt, lunch en diner worden geserveerd. Er is ook een hotelbar en een seizoensgebonden strandbar waar gasten kunnen genieten van verfrissende drankjes. All-inclusive opties zijn beschikbaar, inclusief maaltijden en bepaalde dranken. Dieetgerechten, glutenvrije maaltijden en vegetarische opties zijn op aanvraag beschikbaar. Gasten kunnen ook genieten van live cooking shows en speciale menu's.

Goed om te weten

Onze accommodatie heeft een nationale categorie van 4,5 sterren en accepteert creditcards zoals Visa en MasterCard. Gasten kunnen kiezen uit verschillende verblijfsopties, waaronder overnachting met ontbijt, halfpension en volpension. De kamers zijn voorzien van airconditioning, verwarming, een balkon of terras, en gratis WiFi. Voor extra gemak biedt het hotel een bagagedepot, autoverhuur, roomservice, een spa, massagebehandelingen en een animatieprogramma. De check-in en check-out tijden kunnen bij de receptie worden opgevraagd.

• Fietsverhuur

[email protected]

42 Avenida Turisme 42, E-08370

Website

Bernat II

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.