Géén boekingskosten

SpanjeCosta BarcelonaCalella

7.5GoedScore uit 42 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

43 Reviews over Bernat II

• 6Leek22-01-2018

Wat een herrie

Als normale hotelgast tel je niet meer mee, de partijen die er iedere zaterdag georganiseerd worden voor grotere groepen Spanjaarden zijn kennelijk zo normaal en lucratief dat je als gewone hotelgast bij de avondmaaltijd naar elkaar moet schreeuwen om elkaar te verstaan. Vervolgens gaat de herrie door tot diep in de nacht en als klap op de vuurpijl wordt je dan als je eindelijk slaapt door een dronken partyganger (let wel dit betrof allemaal volwassenen van dik boven de 40) wakker gebeld. Uitspraken van de manager: "Nee we kunnen dat in ons telefoonsysteem niet terugzien...." "Nee er was helemaal geen herrie..." De maitre bood 's-ochtends uitgebreid wel zijn excuses aan. "Nee hoor we organiseren vaker direct naast de eetzaal dit soort discotheek-partijtjes..." (de baliemedewerkster had daarvoor nog het tegendeel beweerd) "Nee u bent als gewone hotelgast niet benadeeld" Afijn, schandelijke HERRIE Ohja, je kan letterlijk horen wat de gasten in de kamers naast je en de kamer daarnaast doen. Elke hoest of nies is te horen, de TV die aanstaat hoor je letterlijk mee. U zijt gewaarschuwd!

Xavier Pedemonte, Adjunto Dirección, 29-01-2018

Zoals ik al zei tijdens ons gesprek, betreur ik het dat uw verblijf niet helemaal aangenaam was. Na op zondagmiddag kennis te hebben genomen van uw ongemak, denk ik dat we moeten opmerken dat ons hoofd van de eetzaal onmiddellijk interesse toonde in uw verblijf toen u het restaurant binnenkwam, omdat u tijdens de dienst op zaterdag geen opmerkingen heeft gemaakt of een verzoek heeft ingediend tot verandering van tafel. Als detail namens het hotel nodigde hij u uit voor de drankjes die u tijdens het diner hadden besteld. In het gesprek op maandag, waar u uw klachten toelichtte, vertelde ik u dat het hotel op zaterdag voor de volle 100% bezet was, met 300 gasten, bijna allemaal op middelbare leeftijd. Er waren geen groepen jongeren, noch kinderen die een soort geluid konden maken. Er is geen melding gemaakt van enig incident en er was geen andere klacht dan de uwe, dus zoals ik al zei, vond ik dat de gevraagde financiële compensatie niet van toepassing was.

Met vriendelijke groet,

Xavier Pedemonte Directeur

• 5Meindert24-09-2016

Ziet er leuk uit maar verder.......nooit meer

We verblijven nu nog in het hotel, van af het begin is het al niet ok, bij aankomst op de kamer was deze verre van schoon. Gelijk melding gedaan bij receptie waar twee Nederlands sprekende dames werken, zou gelijk worden schoongemaakt; nou niet dus. Gisteren eerst verstopping wasbak ook netjes gemeld, nog steeds niet verholpen. Ons zoontje wil bedlamp aandoen en staat onderstroom, hele verdieping donker. Oplossing was dat de ouders dan maar bij de lamp onderstroom moesten gaan slapen., want die konden er dan wel bij nadenken. Als je langer bent dan 175cm hier zeker niet gaan slapen bedden zijn max 185cm lang en de kinderbedden zijn klapstoelen met een noppenmatras. Ook tijdens het douchen goed oppassen voor verbranding doordat temperatuur zeer wisseld en geen termostaatkranen zijn geplaatst. Zwembad is verre van schoon randen zitten dikke lagen vet. In het hotel zit een binnenbad welke tegen forse prijs toegangkelijk is en kinderen beperkt welkom.

• 10Fam mikkers23-06-2016

Super hotel

Geweldig personeel....heel erg vriendelijk!! Brandschoon in het hele hotel ! Perfecte ligging. Geen minpunten kunnen ontdekken.

• 9Elcirio05-08-2014

Consigliato

Se cercato un bel hotel con una deliziosa SPA il Bernart è molto consigliato. Camere pulite e cibo abbastanza vario

• 8marjasteenbrink09-05-2014

Goed hotel voor een goede prijs!

Hotel Bernatt in Calella is een goed onderhouden en schoon hotel met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Een aanrader.

• 8Hetty Sluijk19-05-2013

Heerlijke dagen doorgebracht

Wij hebben een paar heerlijke dagen doorgebracht in dit hotel,Barcelona is goed bereikbaar per trein station op loopafstand. De kamer was mooi en erg schoon,het uitzicht iets minder !.Het personeel is erg vriendelijk en vooral de Nederlandse Laura een toppertje,we hadden wat problemen met onze huurauto niets was haar teveel om het op te lossen.Wellness is heerlijk je krijgt een uur gratis van het hotel.Vooral het warme eten vonden wij kwalitatief wat minder.Al met al een heerlijke hotel maar, vooral geschikt in voor en naseizoen het hotel is wat gehorig en het zwembad aan de kleine kant,wel erg verzorgd,Het hotel probeert overlast te beperken door onmiddellijk een bewaker in te huren toen er een grote groep Spaanse jongeren arriveerden.Wij voelden ons hier erg op ons gemak en het personeel deed er alles aan om het je naar je zin te maken zo werd er o.a. een flamingoavond speciaal voor een groep Nederlandse ouderen georganiseerd.

• 8Hoiting20-07-2012

geweldig hotel

Prima hotel,ned sprekend receptie en animatie anwezig,goed gevarrieerd eten.Ziekenhuis,huisrts en apotheek op loopafstand.Stad begint een straat verderop.Geen overlast gehad.Familie kamers met uitzicht op zee.Smorgens wel vaak hetzelfde,wel uitgebreid.savonds veel vis en vlees,rauwkorst,ijs,geb aard,gek aard.Prima.Wij komen volgend jaar terug! Erg schoon allemaal.Animatie bv Kajakken,banaan op zee,schuim party,fietsen naar de markt,erg leuk.Zeer veel winkels in Calella.Transfur is te regelen vanuit het hotel ( mocht het niet bij de prijs in zitten)Soort van AH schuin voor het hotel,erg makkelijk.

• 8jeanne10-05-2012

Prima hotel,

Net terug uit Calella,heel leuk plaatsje.Genoeg te doen. Hotel Bernat is ons bijzonder goed bevallen!! Heel goede prijs/kwaliteit. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Kamer netjes,elke dag alle handdoeken vervangen en proper. Een minnetje:een klein zwembad met weinig plaats voor ligstoelen,maar daar staat tegenover dat je in 5 minuten op een heerlijk strand bent. Bij aankomst een bon gekregen,om een uur in de spa te poedelen,lekker bij regenachtig weer!

• 8Rik02-04-2012

Prima hotel

Kamers zien er zeer mooi uit, niet in het hoogseizoen geweest en ook maar een paar dagen. Kan over de ligging dus weinig zeggen. Ontbijt is zeker aan te raden, zeer veel keus en allemaal vers. Super lekkere broodjes.

• 6Jordi05-03-2012

Justito pero correcto.

Un cuatro estrellas con comida regular, tirando a mal. Salvo que no tengas escrupulos en comer calamarcitos fosilizados, fideua incomible, etc... y te sirva hartate de postres. Bufet libre muy justo para 140 € en pensión completa fuera de temporada. Habitaciones bien, pero tampoco para tirar cohetes. El personal del bufet poco cualificado. Ej. camarerá está colocando copas se le cae una al suelo. En lugar de recoger los trozos del suelo espera a colocar todas las copas. Mientras tres personas pisaron cristales. Falta de formación. Supongo tema recortes tendrá influencia.

Hotel Bernat II info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (8)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden