Géén boekingskosten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

68 Reviews over 1898

• 7Arnold04-01-2017

Een kamer (301) die het hotel onwaardig is.

Prima hotel met een perfecte ligging, prima ontbijt. Schone kamers en een hotel met allure.Maar de kamer die wij hadden (301) is echt te klein voor een 4-sterren hotel, ook al is het een stadshotel. De badkamer was heel erg klein. We hebben hierover bij de receptie onze opmerking geplaatst, maar geen professionele reactie gekregen. Jammer. We zijn met een groep van 7 mensen geweest en de andere drie kamers waren het heel veel ruimer. Onze kinderen lagen op 318 deze kamer is zeker 30% ruimer. Hierover ging men bij de receptie in discussie, niet doen. Het hotel zat zeker niet vol, dan kun je als gastvrouw/gastheer gewoon een andere kamer aanbieden. Teleurstellend.

• 9Patricia06-10-2015

Prachtig luxe hotel

We hebben een fantastisch verblijf gehad in dit hotel. Ligging is perfect, aan de Ramblas. Het is een luxe hotel. Bij binnenkomst werden gelijk onze koffers uit handen genomen en naar de kamer gebracht. Kamer erg mooi. Heerlijk groot bed. Een "lichtmenu" naast je bed met verschillende lichtstanden (tv kijken, lezen, nacht, welkom etc). Dakterras met bar, lounge en zwembad. Schitterend uitzicht op de stad. Zwembad/spa beneden ook erg mooi en sfeervol. Enige minpunt wat ik kan bedenken is de prijs van het ontbijt: 24,- p.p. Dat hebben we niet gedaan. Lekker op de Ramblas ontbeten. En in de naastgelegen Starbucks.

• 10Jan Brasker23-05-2015

Genoten!

Hotel 1898 springt er echt uit! Alles klopt! Uitermate vriendelijk en servicegericht personeel. Mooie kamer met alles erop en eraan. Badjas, slippers, scheergerei, tandenborstel etc. Gratis gebruik van sauna, stoombad, zwembad en fitness!

• 9paula-g18-03-2014

Heerlijk hotel direct aan de Ramblas

Heerlijke kamer, geen last van lawaai en netjes verzorgd. Ontbijt was prima en werd goed aangevuld.

• 9Jan16-07-2013

Wat een prachtig hotel!

Ideaal gelegen op de Rambla met dakterras waar het heerlijk vertoeven is om even aan de drukte van de stad te ontsnappen. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende tapas en drinks. Ontbijtbuffet biedt alles wat je kan verlangen. Als ik terug ga naar Barcelona boek ik dat hotel terug!

• 9laurenz roelevink24-06-2013

prima hotel op mooie plek

Hotel 1898 is een prima hotel, mooi gelegen midden op de Ramblas. Het dakterras is erg mooi gelegen, het is hier heerlijk toeven na een lange dag...We hadden een luxe kamer, deze was van alle gemakken voorzien, wel wat klein, zonder enig uitzicht, op zich niet erg, we hadden totaal geen last van rumoer uit de stad. Het diner is goed, niet meer niet minder. Het ontbijt is prima! Voor een weekendje Barcelona zeker een aanrader.

• 9Ria Timmers30-10-2012

Luxe

Hotel 1898 unieke locatie midden op La Rambla, paar minuten lopen van plaza de Catalunya (bus vliegveld) en aan de andere kant van de Rambla; de haven, Port Vell. Ook vlakbij het leuke marktje la Boqueria... Superschoon hotel. Rust middenin de stad met een heerlijk dakterras met (klein) zwembad en prachtig uitzicht over de stad. Keurige kamer, wel wat somber. Weinig of geen daglicht in het hotel. Ik vond het bed aan de harde kant; mijn man had daar geen last van! Geen afzuiging in de (overigens prachtige) badkamer. Het ontbijt van 23 euro is elke cent waard, wat een heerlijkheden, voortreffelijk! Vriendelijk en bekwaam personeel. Diner hebben we niet in het hotel gebruikt... legio leuke restaurantjes in de omgeving. Ook de spa hebben we niet kunnen benutten wegens tijdgebrek. Maar dat is dan goed voor een volgende keer!

• 9Ton Visser21-10-2012

Heerlijk hotel

Dit hotel heeft een perfecte ligging,aan de Ramblas en vlakbij Plaza Catalunya.Lekker,uitgebreid ontbijt en mooie,schone kamer met heerlijk bed..Zeker het dakterras is geweldig na een dag van sightseeing,lekker luieren onder genot van een drankje en een hapje. Bestel een kaartje voor de Bus Turistic en bekijk al de bezienswaardigheden van Barcelona.Een taxi,kan ook en kost niet veel.Deze stad stad is zeker de moeite waard om te bezoeken en qua temperatuur het beste in voor of najaar.Gewoon doen en beleven.Wij hebben er heerlijk van genoten.

• 9jeanineklootwijk06-09-2012

Wat een fijn hotel, goede ligging. Heel mooi dakterras , waar je goed kan uitrusten na een dag Barcelona . Ontbijt is super . Diner ook erg goed. Wij hadden een superior kamer geboekt , daar de kamers wat klein zijn. Schone kamer, fijn bed ,alles aanwezig .

• 9Lena17-08-2012

Prima hotel

Hotel 1898 in Barcelona is mij prima bevallen. Uitstekende service, mooie kamer, uitgebreid ontbijt. Wat mij wel tegenviel (ik ben er daarna ook niet meer geweest) is, dat , toen ik bij het zwembad 's avonds een irish coffee wilde drinken, dit niet kon omdat dat alleen na het eten daar mogelijk was. Heel vreemd en vervelend. Toch is het totaal-plaatje positief en voor herhaling vatbaar.

Hotel 1898 info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters