Tijdelijk €25 aanbetaling

Las Palmeras - Costa Brava

We hebben de beste aanbieders voor Camping Las Palmeras - Costa Brava voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 367 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Vier vakantie op de groene camping Las Palmeras aan de Costa Brava. Dankzij de ruime staanplaatsen, schone faciliteiten en rustige avonden een aanrader voor rustzoekers. De 3 zwembaden zijn omringd door groen en ook het zandstrand vind je op acht minuten lopen. Op zoek naar iets actiefs? In de omgeving kun je karten, kiten, surfen en nog veel meer.

367 Reviews over Las Palmeras - Costa Brava

• 9Rob W.18-09-2022

Uitstekend!

Hele mooie camping met alle voorzieningen die je maar kunt wensen. Ruime plaatsen, stuk groter dan naastgelegen topcamping La Gavoiota. Ligt wel iets verder van het strand. Sanitair zeer schoon. Fraai aangelegd zwembad. Prima restaurant en gegrilde kippetjes afhaalmogelijkheid. Vriendelijk personeel wat (ja echt waar!) vloeiend Engels spreekt. Topcamping!

• 8Linda Neefjes26-08-2022

Geweldige camping, maar toch niet nog een keer...

Las Palmeras is een heerlijke camping. De plekken zijn redelijk groot, wij hebben een grote caravan en hebben redelijk wat schaduw. De locatie is 250 meter van het strand, te bereiken via een zandpaadje, prima te doen. Het sanitair was spik en span elke keer dat we er kwamen. Hele goede schoonmaak. Het zwembad was fijn, de camping was helemaal vol en dat merkte je uiteraard wel. De winkel en het restaurant waren prima qua grootte en assortiment, het fijne aan het restaurant is dat deze terras heeft naast het zwembad. De kidsclub en animatie stelt niks voor. Allemaal in het spaans en veelal weinig enthousiasme. Er waren bovendien niet super veel kinderen, meer pubers en ouder. Wat ons wel wat tegenviel is dat er een hele grote groep mensen al jaren en jaren kwam. Daardoor is het maken van contact lastiger en dat vonden wij erg jammer. Helaas is dat wel een reden om deze camping niet nogmaals te boeken.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Inge van Beem16-08-2022

Nooit meer!

Wordt op website gezegd dat het een rustige familie camping is. Totaal niet waar, juist erg onrustig! Hadden een Cabana gehuurd. Veel te klein, warm, naast toiletgebouw, dus ontzettend veel onrust en lawaai. Daarbij is de cabana erg mager uitgerust en absoluut ongeschikt voor 4 personen. Je bagage kun je nergens kwijt! Echt teveel betaald !

• 7Eetgelegenheden
  • 9Fam Claus15-08-2022

Mooie camping maar opgelet voor de vogelpoep

Mooie aangelegde camping, vriendelijk personeel, proper sanitair, ligt vlak aan strand . Restaurant met lekker eten . Op strand een leuke strandbar en een mooie looproute langs het strand. Einde de 2e week van juli werd het wel veel drukker en dan vonden wij het niet meer zo leuk , maar dat is persoonlijk. Lawaai uit de buurt was er soms wel maar daar kan de camping niet veel aan doen. Wat ik wel wil melden is dat je rekening moet houden met vogelpoep . Wij stonden op plaats 208 en wij moesten dagelijks 2 keer per dag vegen en onze tenten afkuisen . Het was toch wel vervelend. Een vogelpoep is niet te vermijden in de natuur maar het was overdreven. Op de camping kennen ze het probleem en ze hebben al verschillende dingen geprobeerd maar zonder succes. Dit is echt wel een minpunt geweest. We zouden een andere plaats krijgen maar dat was zonder enige schaduw, wat voor ons toch niet ideaal was. Dus dagelijks vegen en opkuisen .

• 8M15-08-2022

Fijne camping

Mooie camping, op ongeveer 10 minuten lopen van mooi strand. Grote campingplekken (waarschuwing: wij hadden plek 126, daar zitten enorm veel duiven en dus je hele caravan en tent onder de poep). Sanitair schoon en heerlijke, ruime douches. Elke dag om 11.00 uur een sporttoernooi voor de jeugd en de hele dag werd er veel gesport. Verder geen druk entertainment. Heel fijn en lekker restaurant, soms wel net iets te klein voor de capaciteit van de camping. Zwembad is wat klein, vooral de ruimte om er omheen te liggen. Er mag niets in het zwembad, niet gooien met een balletje, niet snorkelen. Wel erg veel Nederlanders en ook erg veel die er al heel lang komen. Dat geeft wel een bepaald sfeertje waar je van moet houden. Tip: haal je wijn bij Mas Guso om de hoek!

• 9Karin30-07-2022

Warm welkom

Iedere camping aan de baai van Rosas heeft op voorhand al een voorsprong. Geen drukke boulevards, volle loungebars met harde muziek en luide mensen. Met de baai van Rosas op 200 meter hebben wij weinig meer nodig. Las Palmeras is vooral een kampeercamping. Relatief weinig huuraccommodaties verhogen de gezelligheid van deze kleinschalige camping. De kampeerplekken zijn groot en overschaduwd. Het sanitair is keurig. Wat wij erg leuk vinden, is dat het terras grenst aan het zwembad. Het nodigt uit om te blijven lunchen, even iets te drinken of te blijven eten. Het personeel van het restaurant hebben wij in ons hart gesloten. Wat een leuke mensen werken er! De bewaking is streng. Om 0:00 uur is het stil. Veel mensen komen al jaren naar deze camping. Enige negatieve puntje dat we kunnen noemen is het gedrag van een aantal van deze terugkerende gasten die vinden dat regels voor hen niet gelden. Gelukkig zijn dit uitzonderingen op de regel.

• 10Corrie Groen02-07-2022

Prachtige camping, op loop/fietsafstand van het dorp. Perfect onderhouden sanitair. Wij stonden op plaats 90, een grote plaats.

• 8Fam. Jansen23-05-2022

Keurig aangelegd en onderhouden

We zaten in een keurige bungalow (mooi woord voor een stacaravan) met 2 slaapkamers en airco. Sanitair op de camping weinig gebruikt maar zag er keurig en schoon uit. Kampeerplaatsen mooi groot. Veelal nog met gras. Is misschien in de zomer minder. Het zwembad prima. Restaurantpersoneel was super vriendelijk. Ook bij de receptie zeer behulpzaam. De begroeiing op de camping was zeer netjes en werd goed onderhouden. Ook de recycling punten werden dagelijks opgeruimd. Alles nodigde uit om het zelf ook netjes te houden. Leuke sport- en spelfaciliteiten. Vooral Nederlanders en Duitsers. Ook wel Spanjaarden. In de omgeving wat tochtjes gemaakt. Op het strand was het fijn. Ook de wandelpaden langs de duinen hebben we veelvuldig gebruikt. Kortom: een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Renos19-10-2021

Zeer mooi en gemoedelijk

Mooie kleinschalige en goed onderhouden camping op 300 meter van het strand. Bij aankomst treed de gemoedelijkheid je tegemoet als je ademloos de schitterende palmbomen in je opneemt. Plaatsen van 80-120 m2 deels in de zon en deels in de schaduw. Alle plekken hebben elektra en sommigen ook water en afvoer. Werkelijk prachtig sanitair en zeer ruime douches die de hele dag worden schoongemaakt. Alles op deze camping gaat met een glimlach van de receptie tot de tuinmannen en van de winkel tot schoonmaak. Mini supermarkt met eigen bakkerij en heerlijk vers brood. Het strand kun je bereiken via een eigen uitgang. Tijdens hoogseizoen is er een leuke strandbar voor een verkoelend drankje, tapbiertje of een broodje en kleine snack. Maar de kers op de taart is toch wel het uitstekende restaurant van de camping. Compacte kaart met verse producten en uitstekend van kwaliteit en smaak. Buiten de kaart om regelmatig streek gerechten zoals stoofpotje

• 9Wim09-09-2021

Super

Heerlijke camping, relatief klein en gezellig. Een mooi zwembad in een prachtig aangelegde tuin. Bij het restaurant is het goed toeven met lekkere broodjes en een zeer goede grote kaart. De kleine supermarkt blijft verbazen over de veelzijdigheid. Wat vooral opvalt zijn de super schone toiletten en douches, er wordt de hele dag gepoetst en geschrobt, complimenten. We hopen hier nog vaak terug te komen.

Camping Las Palmeras - Costa Brava info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (38)

Soort hotel

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (2)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (2)