Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping L'Amfora in Spanje is de sfeer top. 's Avonds is er livemuziek en in de buurt liggen discotheken. Vanaf de camping rijdt de shuttlebus hiernaartoe. Deze camping is dus minder geschikt als je op zoek bent naar rust. Op L'Amfora heb je alle ruimte en je kunt lekker eten in het restaurant direct aan zee. Of ga zelf wijn tappen bij Mas Guso.

586 Reviews over L'Amfora

• 4Lti20-10-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Nette camping maar erg onprettige sfeer met name in zwembad nare dictatuur niet springen dollen enz in zwembad langer dan 20min niet op je ligbed weg zijn je spullen geen schaduw in zwembad eetgelegenheden zijn matig wassen is echt duur (7,50 per keer) sanitair wel super schoon. Animatie is matig Matige camping wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar

• 4Eetgelegenheden
  • 10Miranda27-09-2022

Super camping voelt als thuiskomen

Heerlijke vakantie gehad op deze fantastische camping. Genoeg te zien en te doen in de omgeving. Een heerlijk strand met na afloop een heerlijke cocktail bij de Tropic bar. Fijn zwembad waar je iedere morgen mee kan doen met met de aquarobic. Heel schoon sanitair en goede service bij de receptie. Volgend jaar zeker weer.,

• 10Eetgelegenheden
  • 9Marij roks18-09-2022

Geweldige camping

Geweldige camping meer kan ik er niet van zeggen voor ieder wat wils komen er L van1992en nu zelfs twee keer per seizoen en met ons nog velen 👍 ga zo door

• 9Eetgelegenheden
  • 8Dirk18-09-2022

Top vakantie

Na een jaar in Blanes dit jaar weer terug op L'Amfora. Na het lezen van veel negatieve reviews toch met een gereserveerd gevoel op de camping aangekomen. Hadden voorkeur aangegeven en de toegewezen plek was niet naar onze zin, receptie werkte goed mee en toch een voor ons mooie plaats gekregen. Sanitair is nog steeds super voor elkaar, zeer schoon en wordt doorlopend schoongemaakt. Handdoekje leggen bij het zwembad is gelukkig zo goed als verleden tijd, inderdaad wat streng met spelen in het zwembad maar je moet ook wel orde hebben als het zo druk is. Het handhaven van rust na 24.00 uur is prima alleen het gewoon praten voor je caravan moet toch wel kunnen, wordt de ene keer wel moeilijk over gedaan en de andere avond wordt er gewoon langs gefietst en is het prima. Verder een zeer goed onderhouden camping en schitterend strand met top beachbar en San Pere op fiets/loopafstand, leuk plaatsje . Wij komen hier zeker weer terug!

• 7Eetgelegenheden

Gemma, Eigenaar, 20-09-2022

Dear Mr Dirk. It is very rewarding to read your words in reference to our campsite. Thank you for taking the time to give us your feedback. We thank you again for your trust. Regarding your comment, we indicate that our reservation department within the possibilities and occupancy tries to satisfy our customers and offer the plot with the requested characteristics, whenever possible. Thank you for noting that the sanitary facilities are still excellent and very clean. Regarding your comment we have to tell you that the pool regulations and silence from 24h apply for the safety and well-being of our customers. In high season we have a high occupancy and it becomes difficult to control the customers who make noise and those who do not. Highlight as you say, the bike routes. A real pleasure to enjoy the walks, the sun, and the magnificent views. We wish you a happy journey back. We will be happy to welcome you again very soon. Yours faithfully, Càmping Àmfora.

• 7Bianca Schimmel31-08-2022

Geweldige vakantie

Het was weer geweldig, wel jammer dat het zwembad (zwembaden eigenlijk) te klein aan het worden zijn voor het aantal mensen op de camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gemma, Eigenaar, 08-09-2022

Goedemiddag, Bianca! Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze camping. Het comfort van onze klanten en hun welzijn zijn enkele van onze prioriteiten. We proberen altijd diensten aan te bieden die nuttig zijn voor onze klanten om zich thuis te voelen. We zullen ideeën bestuderen, zodat al onze klanten een goede duik in onze zwembaden kunnen hebben. Bedankt voor uw bezoek.

• 9Fam. Janssen Dijkstra28-08-2022

Geweldige camping!

De camping is perfect onderhouden en ligt centraal in de baai. Fijn strand en mooi zwembad en op loopafstand. Sanitair is perfect en schoon. Leuk voor ons gezin en wij komen er zeker terug!

• 7Eetgelegenheden

Gemma, Eigenaar, 08-09-2022

Goedemiddag, Fam. Janssen Dijkstra! Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze camping. Het comfort van onze klanten en hun welzijn zijn enkele van onze prioriteiten. We proberen altijd diensten aan te bieden die nuttig zijn voor onze klanten om zich thuis te voelen. Bedankt voor uw bezoek.

• 9Patricia22-08-2022

Heerlijke vakantie

Sinds een kleine week weer terug na drie heerlijke weken op l'amfora.

De mobilehome welke wij huren (Sunny) is super! Hij is schoon en de bedden zijn bij aankomst opgemaakt. De caravan is ook met drie kinderen goed te doen. De airco, je wilt niet meer zonder!

De hele dag loopt het schoonmaakpersoneel over de camping en het afval wordt twee keer per dag opgehaald.

Camping ligt direct aan het grote strand van Sant Pere. De campingwinkel is van alle gemakken voorzien. En de omgeving, je vindt elk jaar weer nieuwe bijzondere plekjes.

Wij en onze kinderen vinden het een super camping!

Gemma, Eigenaar, 08-09-2022

Goedemiddag, Patricia! Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze camping. Het comfort van onze klanten en hun welzijn zijn enkele van onze prioriteiten. We proberen altijd diensten aan te bieden die nuttig zijn voor onze klanten om zich thuis te voelen. Bedankt voor uw bezoek.

• 9Judith Siepel22-08-2022

Zeer goed onderhouden en schone camping.

Deze zomer heb ik een sta-caravan gehuurd op L’Amfora en ik had een retourvlucht Amsterdam-Girona. Zonder vervoer op de camping leek het mij toch wel lastig, daarom heb ik vooraf mailcontact gehad. Ik ben goed geholpen met het bekijken van opties (fiets, bus, taxi en georganiseerde bus-uitjes) en op de camping is mij het nogmaals perfect uitgelegd. Ik heb heel makkelijk met de bus gereisd in de omgeving. Ik was verrast hoe goed dit ging. Het huisje was heerlijk, het strand en de zee is prachtig. Ik heb een hele goede ervaring, dus ik raad jullie deze camping van harte aan.

Gemma, Eigenaar, 08-09-2022

Goedemiddag, Judith! Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze camping. Het comfort van onze klanten en hun welzijn zijn enkele van onze prioriteiten. We proberen altijd diensten aan te bieden die nuttig zijn voor onze klanten om zich thuis te voelen. Bedankt voor uw bezoek.

• 6F janssen22-08-2022

Overdreven dictatuur gedrag zwembad

Leuke camping maar sluit me volledig aan bij de reviews over zwembad! Dit is niet normaal de dictatuur. Was met dochter in zowat leeg zwembad met bewolkt weer. Spelen met dochter en echt niet wild ofzo werd meteen terug gefloten. Lol in zwembad is niet toegestaan!! Ik schrijf nooit een review maar dit kan ik niet laten! Als je er iets van zegt wordt er gewoon gezegd dat je volgend jaar niet meer hoeft te komen! Niet dat ik dat wil maar is echt overdreven hoe ze reageren hiero! Ik las dat al in de reviews en dacht zal wel meevallen en zal wel aan de mensen zelf liggen! Maar dat is niet zo ! Dus hou je van wat lol met je kids in het zwembad je kind in je nek is heeeelemaal uit de boze! Sla dan deze camping over met arrogante directie!

• 6Eetgelegenheden
  • 9Eric van Heerden21-08-2022

Heerlijke vakantie, genoten vd camping.

Wij hadden een mooie beschutte plek van 100 m2. Alles op de camping is goed verzorgd in het bijzonder het sanitair. Zeer netjes. Verhouding prijs en kwaliteit is in orde. De dames en heren aan de receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij werden door Sandra zeer goed geholpen.

Gemma, Eigenaar, 08-09-2022

Goedemiddag, Eric! Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze camping. Het comfort van onze klanten en hun welzijn zijn enkele van onze prioriteiten. We proberen altijd diensten aan te bieden die nuttig zijn voor onze klanten om zich thuis te voelen. Bedankt voor uw bezoek.

Camping L'Amfora info

• AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)