6VoldoendeScore uit 536 reviews

Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Omschrijving

Voor jong en oud is er bij Camping Park Playa Bara in Spanje veel te doen. Animatie van ‘s ochtends tot ‘s avonds, zwemmen, sporten of in de speeltuin, de hele dag vermaak. Maak een korte wandeling naar het strand of pak de trein naar hartje Barcelona voor €8,50 pp (stap uit bij Garcia). Laat je inf...

Wat zeggen bezoekers over

Park Playa Bara

6VoldoendeScore uit 560 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

560 reviews

Komen zeker terug
Door Benjamins op 17-07-2023
Gereisd met partner

Wij staan nu 10 dagen op deze camping,( eerste 2 weken juli) dus voor de grote drukte aan. Het is gezellig druk op de camping en alles is open. Zwembad en winkel sluiten om 8 uur, prima tijd. We hebben een mooie ruime plek op B, waar auto en caravan prima kunnen staan. Leuke animatie, ook 's avonds in het prachtige theater. Wel jammer dat het strand steeds kleiner wordt, nu plek genoeg, maar in hoogseizoen wordt het zoeken naar een plekje. Zwembad ziet er ook erg mooi uit, met leuke bar in het bad. Sanitair was schoon, schoonmaakster was er elke dag. Maar ligt natuurlijk ook aan de gasten die gebruik van sanitair maken. Restaurants geen Nederlandse kaart en geen vlotte bediening (wat jaren gelden wel zo was) Verder ziet het er prachtig uit met veel verschillende bomen, planten en bloemen. Wij komen over een paar jaar zeker terug.

Meer van verwacht
Door Mar op 18-09-2022
Gereisd met partner

Zijn daar nu nog op vakantie op internet ziet alles er prachtig uit. Echter bijna alles is dicht geen bar geen animatie geen winkeltje zwembad beperkt open. Zwembad was heel vies nu is het water verschoond en heel koud. Ook de bubbels gaan uit besparing bijna niet meer aan. Bubbelbad staat ook uit! En geen WiFi! Zogenaamd gratis maar meerdere keren aan de receptie wifi gevraagd (wil daar best voor betalen) omdat er savonds niets te beleven valt hier! Plekjes zijn erg krap. Zijn betere campings in de buurt.

Supercamping. Veel te doen voor de kinderen.
Door Arno op 06-09-2022
Gereisd met jonge kinderen

Superleuke camping. Veel te doen voor de kinderen. Zwembad is leuk. Heerlijk strand, helaas wordt deze wel wat klein, maar we hadden elke dag nog een plekje kunnen vinden. Anders even iets verder lopen voor een wat breder strand. Zeker een aanrader, Volgend jaar weer.

Park Playa Bara

Eerste én laatste keer!
Door Lin op 29-08-2022
Gereisd met oudere kinderen

Vriendelijk ontvangen bij de receptie. Op de plaats kon net onze caravan met voortent en luifel staan, iedere centimeter benut. Sanitaire voorzieningen verouderd en niet schoon. Bij de camping winkel is alles te krijgen voor redelijke prijzen. Het zwembad ziet er prachtig uit maar het water was enorm vies, troebel en vol haren. Gelukkig ligt de camping een kwartiertje lopen tot aan het strand. Voor ons eens maar nooit meer!!!

Nooit meer
Door Corinne op 16-08-2022
Gereisd met jonge kinderen

De slechtste camping die wij ooi hebben gehad. Ze hadden ons met de caravan boven op de berg gezet. Wij hadden zone T geboekt maar kregen zone E.Moesten zelf duwen om de caravan de berg op te krijgen. Nergens staat aangegeven dat deze camping een hoogte verschil heeft. De dag erna na de receptie dat wij een andere plaatst wilden dat was moeilijk wij hadden gezien dat er beneden plekken vrij waren. Kregen een plek in zone T te klein blijkt een tent plek te zijn. Wij weer terug een uiteindelijk en plek in zone C gekregen. Zwembad veel te klein voor zo'n camping en vies. Handdoeken leg mentaliteit ook op het strand. Restaurants niet bijzonder. Vraag bij de receptie waar je lekker kan eten eventueel tapas verwijzen ze standaard naar het strand niet te doen daar veel te druk terwijl je in rosa de bera goed kan eten. Sanitair ook niet schoon en geen zeep om handen te wassen en geen. Douches stinken en je kan geen droge kleren ophangen.

Heerlijk! Aanrader
Door Tamara op 10-08-2021
Gereisd met jonge kinderen

Fantastische camping, mooi aangelegd, schoon, vriendelijk personeel, goeie animatieVoor jong en oud. Spreken spaans/engels maar dat beperkt nederlandse kinderen niet om niet mee te doen. Spaanse mensen doen hun best om in het engels te communiceren op de camping en daarbuiten wat erg fijn is. Prijzen van de horeca zijn niet extreem duur. Zelfs niet aan het strand. Daar kan je echt lekker eten voor niet te veel geld, evenals bij het zwembad. Savonds leuke shows in het amfitheater voor jong en oud. Zwembaden zijn leuk, kinderen vermaken zich hier goed! Geen handdoekje leggen mentaliteit. Strand hoef je geen kilometersVoor te lopen en is echt prachtig. Mooi helder water.

Info

Crta. N340 Km 1183, E-43883

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.