Géén boekingskosten

Meer villa info

22 Reviews over Can Fonzo Guesthouse

• 10Cheyenne25-08-2020

GENOTEN 🙌🏻✨

Wat een fijne vakantie hebben wij hier gehad! Geheel Corona proof dankzij Chris en Hellen. We hebben vooral erg genoten van jullie tips!

Heerlijk weer, mooie locatie, prachtige villa en vooral hele lieve mensen. Laten we Happy niet vergeten, die ons elke morgen weer vrolijk begroette.

Wij willen jullie nogmaals bedanken voor een fantastische vakantie en komen zeker nog een keer terug! Liefs Patrick en Cheyenne

• 10Familie van der Meer06-08-2020

Een aanrader!

Wij hebben met heel veel plezier 12 dagen van onze vakantie in het guesthouse van Villa Can Fonzo doorgebracht. Wat een heerlijke rustige plek om even op adem te komen! Aan elk detail is gedacht en ondanks de bizarre coronatijd hebben we ons hier geen moment onveilig gevoeld! Alles is super schoon, fijne bedden en de kamers heerlijk koel! Chris en Hellen zijn ontzettend hartelijke mensen die er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken! Bij aankomst een fles water en Cava in de koelkast en elke morgen (op bestelling) een tas met vers brood aan de deur! Ze weten ontzettend veel over de omgeving, en kunnen je tips geven over leuke restaurantjes en (veilige) uitstapjes. En als kers op de taart de aanwezigheid van enthousiaste Golden Retriever Happy. Zij heeft ervoor gezorgd dat we onze hond thuis iets minder gemist hebben :-). Kortom een aanrader!

Hellen & Chris - villa CAN FONZO guesthouse, business owner, 20-08-2020

Dank dank dank! Wat een lieve en mooie review! Het was erg leuk jullie ontmoet te hebben en goed om te zien dat jullie vakantie bij ons en in de omgeving zo goed bevallen is. Ook wij hebben genoten van jullie ontspannen en enthousiaste verblijf in het appartement, waar Happy na jullie vertrek nog een tijdje voor de deur heeft liggen wachten... Heel graag tot ziens, tot cava!

• 10Janice09-07-2020

Zalige tijd gehad !

Vorige week hebben wij genoten van een paar heerlijke dagen in villa CAN FONZO bij Chris en Hellen. Zij hebben er mede voor gezorgd dat wij veilig en ontspannen konden genieten van onze vakantie in dit paradijsje. Superschone kamers met een eigen ingang, genoeg ruimte voor alle gasten, de juiste maatregelen in deze coronatijd. Hier kan je met een gerust hart naartoe!

Chris & Hellen, business owner, 10-07-2020

Wat ontzettend lief! Dank je wel voor de enthousiaste review. We vonden het bijzonder onder de gegeven omstandigheden jullie gewoon een lekkere en ontspannen tijd te bezorgen. Hopelijk tot ziens! Saludos!

• 10Jacqueline08-07-2020

Fantastisch!

Wij gingen, toch wat huiverig vanwege Covid 19, op weg naar Spanje Catalonië. Maar als je je houdt aan de lokale regels, is het prima te doen. Onze kamer La Fortuna, was heel schoon en met zorg ingericht. Wij hadden vóór onze eigen kamer een heerlijk zitje in de prachtige omsloten tuin, waar je zowel in de zon als heerlijk in de schaduw kunt zitten. Kortom je voelt je hier zeker veilig vwb de Coronaregels! Overal staat handdesinfectans. Kortom een heerlijk B&B. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Hellen & Chris, business owner, 10-07-2020

Enorm bedankt voor de mooie review, dit geeft de burger moed! Fijn dat jullie zo genoten hebben, helemaal van onze gerenoveerde kamer! Heel graag tot een volgende keer! Happy ligt al te wachten...

• 9Eduard en Tineke Baaij14-10-2019

Geweldig vakantieverblijf, tijd vliegt voorbij!

Prima en rustig gelegen guesthouse; perfect onderhouden complex. Eigen vervoer is wel belangrijk. Beheerders zijn bijzonder aardig en zeer servicegericht, prima tips ontvangen om in de omgeving de bezienswaardigheden en gezellige restaurantjes te bezoeken. Een absolute aanrader om terug te komen. Het appartement is van alle gemakken voorzien en perfect verzorgd. Door de kleinschaligheid van het complex is het zowel rustig als gezellig tegelijk. Contact met andere gasten is zo gemaakt.

Hellen & Chris, business owner, 16-10-2019

Lieve mensen, enorm bedankt voor deze mooie review. Het was heel bijzonder jullie maar liefst 2 weken in het appartement te hebben mogen herbergen en ook wij kijken met jullie terug op een heel geslaagd en ontspannen verblijf. Muchos gracias y hasta luego !

• 10Anne07-10-2019

Happiness !

Wat hebben wij een heerlijke week gehad bij villa Can Fonzo. Prachtig nazomerweer, lekker naar het strand wat dicht bij is en naar een paar leuke plaatsen in de directe omgeving. Door de tips die gastvrouw en gastheer Chris en Hellen ons gaven, hebben we nog beter kunnen kennismaken met deze mooie streek en de restaurantjes in de buurt. Wij verbleven in het leuke appartement, van alle gemakken voorzien. Can Fonzo is een heerlijke en rustige plek, lekker ontspannen en Happy is een ontzettende lieve hond die je eigenlijk gewoon mee naar huis wilt nemen. Dit adres zullen wij onthouden en zeker aan anderen aanbevelen.

Hellen & Chris, business owner, 07-10-2019

Dank je wel, lieve Anne! We hebben een hele leuke week met elkaar gehad en we hopen jullie zeker in de toekomst nog vaker te kunnen herbergen. Happy ligt al te wachten ! Veel liefs uit Spanje XXX

• 10Marieke06-10-2019

Super

Net terug van een toffe vakantieweek bij villa Can Fonzo, moet gezegd worden dat het inderdaad een heerlijke en rustige locatie is, met veel liefde en oog voor detail verzorgd door Chris en Hellen. Zij namen de tijd om ons allerlei tips te geven of om gewoon even gezellig een gesprekje aan te knopen. We voelden ons zeer welkom en hebben genoten van hun gastvrijheid. De omgeving is schitterend, groen en heel afwisselend. Lekker geluncht op een terras in een kleine baai met uitzicht op de azuurblauwe zee, wat een ultiem vakantiegevoel. De kamer en badkamer waren ruim, zeer comfortabel en vooral heerlijk schoon. Een aanrader!

Hellen & Chris, business owner, 06-10-2019

Super bedankt voor deze geweldige review. Het was goed te zien dat jullie van de vakantie bij ons en van de omgeving zo genoten hebben en weer lekker ontspannen naar huis gingen. Wij verwelkomen jullie natuurlijk graag nog eens bij Can Fonzo, dus wie weet tot ziens!

• 9Tineke06-10-2019

Prachtig gelegen, rustige accomodatie waar je in de watten wordt gelegd door je gastheer- en vrouw

Hellen & Chrois, business owner, 06-10-2019

Dank je wel Tineke voor de review! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Saludos !

• 10Sandra22-09-2019

fantastisch, een aanrader

Ik ben hier samen met een vriendin geweest in september. Wat een heerlijke locatie, prachtige omgeving en wat een rust. Alles is werkelijk brandschoon en heel knus/huiselijk ingericht. Aan alles is gedacht op de kamers, maar ook bij het ontbijt. Deze villa is met liefde en aandacht ingericht. We hebben hier veel privacy en rust ervaren, maar ook gezelligheid. Ik vind het heel fijn dat je maar met Max 6 mensen bent, waarvan in totaal 4 bij het ontbijt.

Hellen & Chris, business owner, 25-09-2019

Dag Sandra, dank je wel voor de warme en lieve woorden. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad en een paar dagen bij ons hebben kunnen genieten en ontspannen. Het was leuk jullie ontmoet te hebben en wij hopen jullie nog een keer bij ons te kunnen verwelkomen! Hartelijke groeten uit villa Can Fonzo (max. 9 personen).

• 9Danaë en Joost28-08-2019

Heerlijk

Hele fijne en behulpzame (Nederlandse) eigenaren met goede tips over de omgeving. Goed en uitgebreid ontbijt. We voelden ons erg welkom en hebben heerlijk genoten van de rust en de omgeving waar je iedere dag weer iets anders kan doen. We hebben het onze familie aangeraden. Zeker doen als je Catalonië wil ontdekken zonder midden in het massale toerisme aan de kust te zitten!

Hellen & Chris, business owner, 30-08-2019

Hola Danaë & Joost, wat lief en dank jullie wel voor deze mooie review. Ook wij bewaren leuke herinneringen aan jullie gezellige en enthousiaste verblijf in villa Can Fonzo. Wie weet tot ziens, tot dan, tot cava !

Villa Can Fonzo Guesthouse info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden