Camping Vinyols Camp

• Goed: 7 - 8

Geweldig, fantastisch!

Anu van Leeuwen
20-8-2015

Ligt net buiten de gangbare toeristenstroom, mooie omgeving, vooral het dorpje heeft zn charmes als je van rust en lekker catelaanse tapa's en gerechten houd. Op de camping zelf kun je je wekeleijks aanmelden voor een maaltijd

Wij komen nu voor de tweede keer op deze heerlijke en (kind)vriendelijke camping. Combinatie van Relaxte sfeer, 10 min afstand van strand, veel kleine kinderen, fijne zwembad, lieve dieren en aardige mensen maakt het een top camping voor gezinnen met kleine kinderen (tot jaar of 12).

Lidewei
15-1-2015

Wat een ontzettende leuke camping! Ligging is helemaal perfect, weg van de drukte en toch maar op 10 minuten rijden van het strand.

Op de camping zijn er veel dieren: paard, ezel, pony, kippen, varkens, vogels, schaap enz. Deze mogen dagelijks gevoerd worden. Ook is er kikkerpoel, erg leuk! En er is een kleinschalig "animatie" programma. Altijd gezellig en gemoedelijk, bijv. citroen ijsjes maken of een eau de toilet maken van de aanwezigen kruiden op de camping. Ook is er regelmatig live muziek (maar nooit te hard). Leuk speeltuintje, een klimboom, een mooi zwembad en zeer vriendelijk personeel. Bijna alleen maar Spaanse gasten dus je bent echt op vakantie.

Absolute aanrader als je met kinderen op vakantie gaat (hoewel er ook genoeg stellen waren zonder kinderen)

beetje jammer

monique
5-7-2012

Wij waren hier eind juni om de laatste paar dagen van onze vakantie een iets andere invulling te geven. Leuk opgezet vrij kleinschalig park met leuke houten huisjes. Helaas was de kok een maand eerder opgestapt dus er kon niet geproefd worden van de lokale lekkernijen. Doordat er precies achter ons huisje een camping lag waar mensen lekker pittoresk tussen de bomen hun tentje mochten planten en hun kroost tot 2 uur 's-nachts lieten rennen en gillen en vanwege het ontbreken van airco waardoor de temperatuur in het huisje niet onder de 25 graden kwam kan ik niet zeggen dat we heerlijk hebben geslapen. Laat ik het zo zeggen: er valt echt wat van te maken want alle ingredienten zijn aanwezig... maar het ontbrak de nieuwe eigenaren aan ervaring. Hopelijk doen ze die snel op en dan zal het hier wel leuk zijn

Geweldige service, rustige plek

Tex Rijnders
26-7-2011

Camping Vinyols Camp is een aanrader voor diegene die wél het lekkere strand van de Costa Daurade wil, maar niet een vernederlandste camping.

Bij een bioboer in het achterland onder Taragona -Reus op 7 kilometer- is het goed toeven tussen de Spanjaarden. Originele activiteiten voor kinderen -biodanza, excursie naar kerkje, oogsten van groenten- lekker zwembad. Geweldig gastvrije familie! Extra reden voor verblijf: prijzen die de helft zijn van de campings aan de kust!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vinyols Camp in Vinyols i els Arcs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vinyols Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vinyols Camp scoort een 9.29 uit 10 op basis van 6 reviews.