Reviews over Vinyols i els Arcs

Geweldig, fantastisch!

Anu van Leeuwen,
    20-8-2015

Ligt net buiten de gangbare toeristenstroom, mooie omgeving, vooral het dorpje heeft zn charmes als je van rust en lekker catelaanse tapa's en gerechten houd. Op de camping zelf kun je je wekeleijks aanmelden voor een maaltijd

Wat een heerlijke plek (perfecte ligging)

Frenz,
    25-7-2015

Wij komen nu voor de tweede keer op deze heerlijke en (kind)vriendelijke camping. Combinatie van Relaxte sfeer, 10 min afstand van strand, veel kleine kinderen, fijne zwembad, lieve dieren en aardige mensen maakt het een top camping voor gezinnen met kleine kinderen (tot jaar of 12).

Lidewei,
    15-1-2015

Wat een ontzettende leuke camping! Ligging is helemaal perfect, weg van de drukte en toch maar op 10 minuten rijden van het strand.

Op de camping zijn er veel dieren: paard, ezel, pony, kippen, varkens, vogels, schaap enz. Deze mogen dagelijks gevoerd worden. Ook is er kikkerpoel, erg leuk! En er is een kleinschalig "animatie" programma. Altijd gezellig en gemoedelijk, bijv. citroen ijsjes maken of een eau de toilet maken van de aanwezigen kruiden op de camping. Ook is er regelmatig live muziek (maar nooit te hard). Leuk speeltuintje, een klimboom, een mooi zwembad en zeer vriendelijk personeel. Bijna alleen maar Spaanse gasten dus je bent echt op vakantie.

Absolute aanrader als je met kinderen op vakantie gaat (hoewel er ook genoeg stellen waren zonder kinderen)

beetje jammer

monique,
    5-7-2012

Wij waren hier eind juni om de laatste paar dagen van onze vakantie een iets andere invulling te geven. Leuk opgezet vrij kleinschalig park met leuke houten huisjes. Helaas was de kok een maand eerder opgestapt dus er kon niet geproefd worden van de lokale lekkernijen. Doordat er precies achter ons huisje een camping lag waar mensen lekker pittoresk tussen de bomen hun tentje mochten planten en hun kroost tot 2 uur 's-nachts lieten rennen en gillen en vanwege het ontbreken van airco waardoor de temperatuur in het huisje niet onder de 25 graden kwam kan ik niet zeggen dat we heerlijk hebben geslapen. Laat ik het zo zeggen: er valt echt wat van te maken want alle ingredienten zijn aanwezig... maar het ontbrak de nieuwe eigenaren aan ervaring. Hopelijk doen ze die snel op en dan zal het hier wel leuk zijn

Geweldige service, rustige plek

Tex Rijnders,
    26-7-2011

Camping Vinyols Camp is een aanrader voor diegene die wél het lekkere strand van de Costa Daurade wil, maar niet een vernederlandste camping.

Bij een bioboer in het achterland onder Taragona -Reus op 7 kilometer- is het goed toeven tussen de Spanjaarden. Originele activiteiten voor kinderen -biodanza, excursie naar kerkje, oogsten van groenten- lekker zwembad. Geweldig gastvrije familie! Extra reden voor verblijf: prijzen die de helft zijn van de campings aan de kust!

Vinyols i els Arcs scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews