Camping Vilanova Park (Glamping)

Camping Vilanova Park (Glamping)
8,1

58 tips over Camping Vilanova Park (Glamping)

D.Bakker, 11-8-2017

Neem een sta caravan is goedkoper en beter.

Neem zelf tuinstoelen mee.

Karin, 3-12-2015
Parkeer je auto (gratis) bij metronstation vall d'hebron, vandaar een paar haltes naar centrum (1 euro pp voor enkele rit met een 10 rittenkaart). Bezoek park quell van boven naar beneden en niet andersom zoals alle toeristen doen, stap uit bij metro El Coll | La Teixonera en loop via cami de can mora zo bovenlangs het park in, je loopt dan lekker rustig naar beneden( en niet puffend naar boven) en hebt een prachtig overzicht over Barcelona!
Pe, 17-8-2015
Vilanova heeft prachtige stranden

We hebben een aantal aanbieders voor Vilanova Park (Glamping) voor je op een rij gezet:

Fam Schuurbiers, 10-8-2015
dagje barcelona, salou, tarragona, pretpark port aventura ( wel erg duur)
E, 2-8-2015
Bezoek aan Sitges, Tarragona, Barcelona zeker moeite waard.
Janet, 24-7-2015
Maak gebruik van de campingparkeerkorting als je naar Barcelona gaat. Ligt een folder bij eurocent. Hierdoor betaal je maar 10 euro voor een hele dag.

aheij, 22-7-2015
Excursies naar het beroemde wijnhuis Torres is een aanrader!
Tjibbe, 6-10-2014

Taxi naar station is 10 minuten rijden voor 10 euro. Scheelt een lange busreis.

Wil je de Sagrada Familia bezoeken in Barcelona? Koop dan vooraf een e-ticket, dan hoef je niet in de rij te staan!

juutje, 22-9-2014
Tarragona, een erg mooie stad met veel historie
W, Zwitserlood, 1-9-2014
Tarragona en Sitges zijn zeer de moeite waard om te bezoeken.