Camping Platja Vilanova

3 reviews over Camping Platja Vilanova in het Nederlands

Nette Spaanse Camping

fam Sprenger,
31-8-2017

Heerlijke bungalows met ruimte zoals je gewend bent! ruime kamers met een goede badkamer. Buiten een terras met een picknick bank. Geen parasol, maar meeste tijd heb je schaduw ! Fijne winkel met alle eerste benodigdheden en goede bakker met de hele dag door vers brood ! Dicht bij strand en de omgeving met de auto prima te bereizen! langs t strand loopt een "boulevard" met wat restaurantjes en cafés . Geen massa toerisme! lekker rustig strand met een zeerlang laag water, weinig golven! Camping erg spaans met veel sta tenten met spaanse families! zwembad heeft ook siësta van twee uur. restaurant op camping op z'n spaans pas open vanaf 21.00! De bar is wel de hele dag open! vriendelijk personeel, maar Spaans animatie en entertainment s avonds ook alleen spaans!

fantastiche

callewaert,
3-6-2017

dicht bij zee ;een winkeltje op de camping zo heb je iedere morgen vers brood .vriendelijke mensen ;restaurant op de camping .dicht bij treinstation en bus zo kan je alles bezoeken .

Huisjes prima caravans oude reut

Wil van Kampen
29-7-2010

2 weken met 4 personen in een huisje geweest, huisje is prima alleen geen buitenstoelen en geen parasol lastig als je met het vliegtuig gaat. camping voor de rest een beetje oud en rommelig. vooral veel spanjaarden.

Zwembad redelijk, winkeltje ook redelijk wel lekker dicht bij het strand. omgeving matig

We hebben een aantal aanbieders voor Platja Vilanova voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Platja Vilanova in Vilanova i la Geltrú, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Platja Vilanova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.