Sorteren

Reviews over Vilanova i la Geltrú

op zeker gaan we terug..!!

Diny Krah
    6-10-2018

Fantastisch mooi park. prachtig aangelegd. uitstekend onderhouden. elke dag wordt er grondig schoongemaakt. geen blaadje,papiertje of rommeltje blijft liggen. personeel zeer vriendelijk , meedenkend en meewerkend . prijzen van restaurant zijn normaal.. en leuke budgetaanbiedingen die erg smakelijk zijn..

de supermarkt heeft goed en ruim assortiment en is zeker niet duur.altijd vers gebakken brood.

wij waren er in sept. Dan is alles zo veel relaxter..

Het dorp Vilanova dat 3km verderop ligt is ook erg leuk... weinig toeristen en geen typisch toeristengedoe ... maar leuke artistieke winkeltjes. leuke boetiekjes.. heerlijke terrasjes.. en het gevoel dat je krijgt dat dit n heerlijke levensstijl is. ik zou wel kunnen wennen.

Maar... wij hadden n huisje van touroperator..

een leuke aanbieding. het waarom was duidelijk.. slecht onderhoud, veel kapot, ws. afgeschreven, maar het kan toch nog wel Schoon zijn !

Slecht touroperator! Slecht!

Mooi vakantiepark

Fam.Meijer
    25-9-2018

Mooie schoon park.

Als je boven staat met caravan of tent zijn de paden erg steil hele klim van zwembad,restaurant of winkel naar boven.

Restaurant matig.

Zwembaden erg mooi en ruim voldoende ligbedden.

Plaatsjes in de omgeving erg leuk.

tip: Ga naar Barcelona met de mon bus (stopt voor het park €5.25 p.p.)

Gastechtpaar Aad en Wil erg vriendelijk en behulpzaam.

Personeel op het park ook erg vriendelijk (op een enkeling na).

Genoeg supermarkten in de buurt zoals Aldi,Lidl en Alcampo.

Mobilehome van touroperator erg netjes en schoon.

Mooie en schone camping!

Michael en Maud
    23-9-2018

Wij verbleven in een Sunlodge Jungle. Netjes, goede bedden incl. beddengoed, mooie plek (zone D), vlakbij het schone sanitairgebouw.

Vanaf Terminal 2 pakte wij de shuttlebus naar Term. 1, liepen naar de beg. grond voor de Monbus naar de camping. Tip: koop in de Monbus een T10 ticket voor 28,50. Deze kun je 10x voor de Monbus gebruiken, ook voor naar de stad Barcelona. Vanaf de camping rijdt de Monbus in een uur naar Barcelona. Ook kun je met deze bus naar Sitges, leuk! Vanaf de camping kun je ook bus L1 of L2 naar Vilanova nemen, leuk stadje met prima stranden. Door de weeks rijdt de Monbus niet rechtstreeks naar het vliegveld. Neem dan de L1 of L2 naar het treinstation in Vilanova en neem daar de Monbus (met T10 ticket) naar het vliegveld.

De campingwinkel is prima, de zwembaden zijn netjes met mooi uitzicht. Eten in het campingrestaurant vonden wij slecht.

Deze camping raden wij zeker aan MAAR neem deet mee tegen de vele muggen!

Mooie camping

Fran & johan
    27-8-2018

Zeer goede camping. Gelegen op de verkeerde locatie. En s avonds wordt je opgegeten door de mugge 😤😤😤 we zaten dikwijls om 20 uur al in onze caravan want je stond zo vol met muggenbeten

Super

Danielle
    26-8-2018

Het is groot opgezet maar netjes !

Vilanova i la Geltrú scoort een 7,4 uit 10, op basis van 146 reviews