• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Vilanova i la Geltrú

Prima

lce, 15-8-2017
    Vilanova is best een leuk plaatsje met restaurantjes aan de Ramblas en boulevard. De stranden zijn mooi met voldoende ruimte. Ligging is ideaal, nabij Sitges en Barcelona. Mooie omgeving.

gewoon

minnebo, 19-7-2017
    niks speciaal als badstad . sitges in de buurt is veel gezelliger en maar op 15 min rijden .

Leuke Spaanse plaats met voldoende voorzieningen

Mieke Bezem, 29-6-2016

Leuke Spaanse plaats, gezellig centrum met winkeltjes, eetgelegenheden, enz.

Vriendelijke mensen en met enige regelmaat iets te doen.

Plaatselijke supermarkten, maar ook Aldi en Lidl aanwezig. Goed te bereiken met de bus (vanaf Vilanova Parc), maar ook met de auto goed te doen.

het leven in Vilanova i la Geltru

Mieke Mertens, 23-5-2016
    Ik heb al een keer een verhaal geschreven over het Vilanovapark en nu werd me gevraagd of ik iets wilde schrijven over Vilanova i la Geltru een erg mooie plaats met veel bezienswaardigheden. Er staan prachtige gebouwen en verschillende museums, er is ook het spoorwegmuseum zeker een bezoek waard met kinderen. Het is ook een leuke plaats om te winkelen of zomaar rond te lopen. Als je hier op vakantie bent kun je hier ook verschillende grote supermarkten vinden zoals de Lidl, Mercadonna, Hyper Simply. Het strand in Vilanova i la Geltru is heel schoon en goed vertoeven en als je iets wil drinken zijn er aan de boulevard verschillende barretjes en restaurantjes. Wij zijn vanaf 2009 tot 2013 iedere winter hier wezen overwinteren en 2014 hebben we vanaf januari tot eind oktober op Vilanovapark gestaan. Maar nu wonen we op ons eigen paradijsje in het plaatsje Lledo in de provincie Teruel. Spanje heeft ons hart veroverd

Geweldige stranden

Pe, 17-8-2015

De stranden en de zee zijn echt een aanrader.

Je loopt zo 50-60 meter de zee in.

Alles is zand, waterschoentjes heb je hier niet nodig.

De stranden zijn makkelijk bereikbaar en de auto kun je altijd in de buurt kwijt. Op zondag is het druk omdat dan Spanjaarden ook graag hier zwemmen.

Vilanova i la Geltrú scoort een 7,7 uit 10, op basis van 141 reviews