We hebben een aantal aanbieders voor Vilanova i la Geltrú voor je op een rij gezet:

Reviews over Vilanova i la Geltrú

Fijne camping!

Jansen,
    12-1-2019

Top tijd gehad! leuke camping en La Dorada Home gehuurd, extra leuk met fietsen. Het was prachtig weer en zijn veel naar het strand geweest. Het is een grote camping met van alles erop en eraan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne camping

Anna,
    7-1-2019

Goed sanitair, kampwinkel goed voorzien.

Behulpzame receptioniste bij een probleem.

Gereisd met partner in januari 2019

Heerlijk genoten

Nayana,
    2-1-2019

Prachtige camping. In het voorseizoen is er geen animatie en de kids club is dicht, maar dit is te verwachten. Desondanks zeker geen dooie boel! Het is ook gezellig aan het zwembad en nog niet te druk (al waren op de drukke dagen zelfs dan de bedjes op, dus ik kan me voorstellen in het hoogseizoen dat je daarvoor moet vechten..). Wij zaten via touroperator, die overigens helemaal goed en netjes was. Zit wel achterin op de camping dus daardoor is het wel wat verder lopen naar de winkel e.d. (maar wel ook lekker rustig!). Wij hebben ons prima vermaakt met ons 3 jarig zoontje.

In de omgeving is er genoeg te doen, maar een auto vonden wij wel fijn omdat je dan echt naar de kleine dorpjes kunt in het gebergte!

Wij hadden trouwens de laatste dag nog 'hoogseizoen', waardoor het programma bekend was. Dit zag er top uit (zwembad spellen, muziek, discos en, shows). Maar hier betaal je ook wel voor als je de prijzen vergelijkt met de week ervoor!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

op zeker gaan we terug..!!

Diny Krah,
    6-10-2018

Fantastisch mooi park. prachtig aangelegd. uitstekend onderhouden. elke dag wordt er grondig schoongemaakt. geen blaadje,papiertje of rommeltje blijft liggen. personeel zeer vriendelijk , meedenkend en meewerkend . prijzen van restaurant zijn normaal.. en leuke budgetaanbiedingen die erg smakelijk zijn..

de supermarkt heeft goed en ruim assortiment en is zeker niet duur.altijd vers gebakken brood.

wij waren er in sept. Dan is alles zo veel relaxter..

Het dorp Vilanova dat 3km verderop ligt is ook erg leuk... weinig toeristen en geen typisch toeristengedoe ... maar leuke artistieke winkeltjes. leuke boetiekjes.. heerlijke terrasjes.. en het gevoel dat je krijgt dat dit n heerlijke levensstijl is. ik zou wel kunnen wennen.

Maar... wij hadden n huisje van touroperator..

een leuke aanbieding. het waarom was duidelijk.. slecht onderhoud, veel kapot, ws. afgeschreven, maar het kan toch nog wel Schoon zijn !

Slecht touroperator! Slecht!

Gereisd met partner in september 2018

Mooi vakantiepark

Fam.Meijer,
    25-9-2018

Mooie schoon park.

Als je boven staat met caravan of tent zijn de paden erg steil hele klim van zwembad,restaurant of winkel naar boven.

Restaurant matig.

Zwembaden erg mooi en ruim voldoende ligbedden.

Plaatsjes in de omgeving erg leuk.

tip: Ga naar Barcelona met de mon bus (stopt voor het park €5.25 p.p.)

Gastechtpaar Aad en Wil erg vriendelijk en behulpzaam.

Personeel op het park ook erg vriendelijk (op een enkeling na).

Genoeg supermarkten in de buurt zoals Aldi,Lidl en Alcampo.

Mobilehome van touroperator erg netjes en schoon.

Gereisd met partner in september 2018
Vilanova i la Geltrú scoort een 7,1 uit 10, op basis van 147 reviews