Reviews over Vilamalla

Pareltje vlak bij Figueras

brindm,
    16-9-2013

Ermita de Santa Llucia is een geweldige b&b (casa rural) in Noord Spanje. De kamers zijn royaal, de eigenaar Jordi doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. De Ermita ligt op het platteland, dus verwacht geen disco's of nachtclubs, maar Figueras ligt 5 km verderop en zorgt voor voldoende vertier. Ontbijt is top! Allerlei heerlijke soorten vleeswaren, kaas, zoete broodjes, vers fruit, verse sap, koffie, thee, noem maar op. Op verzoek maakt de eigenaar ook een verrukkelijke avondmaaltijd.

Er is een wasmachine beschikbaar voor de gasten, de kamers zijn superschoon, badkamer met rainshower.