Hotel El Ciervo

We hebben een aantal aanbieders voor El Ciervo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel El Ciervo in het Nederlands

Unieke ervaring, next level!

Karien Piree
24-6-2017

Le Ciervo is een knus gezellig en a la Riviera Maison ingericht. Hoewel niet onze smaak, is alles op elkaar afgestemd met zorgvuldigheid en passie! Eigenaresse is vriendelijk, behulpzaam en spreekt Engels. Ook de kamers zijn in deze stijl ingericht en met dezelfde smaak van details voorzien. De klapper was t ontbijt waarbij alles in Spaanse tapas stijl geserveerd is. Geweldige hapjes 'mindblowing!' Je weet niet waar te beginnen of te eindigen. Alles wordt meteen aangevuld en je waant je in 'breakfast heaven!' Alles straalt perfectie en liefde van de eigenaresse uit. Schoon en heerlijke douche en badspullen. Het bad is tevens voorzien van bubbelbad. En wanneer we weer weg gingen was een fles champagne met chocoladebollen op de kamer gezet voor ons! Ongelooflijk! Dit hotel verdient 5 sterren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Ciervo in Vielha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Ciervo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Ciervo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.