Villa Valora

13 reviews over Villa Valora in het Nederlands

prima

verhaert-roelen, 4-8-2014

villa vilora juli 2014-

mooie volledig uitgeruste villa-byna alles wat je thuis hebt - leuk zwembad,plek genoeg voor 2 auto's(1 garage +open plek binnen de omheining) - aparte wijk - wel auto nodig voor alles, lloret +-8km vidreres dorp idem.

goede service,goed bereikbaar(nogmaals dank Sander voor de goede zorgen en ideetjes)

met 8 personen(6kids van 18jr tot23jaar) prettige zonnige vakantie gehad

eric nancy en kids Antwerpen

Fantastisch !

Elly Van den Eede, 17-2-2014

Fantastische 10 dagen gehad in Villa Valora ! Waarschijnlijk zijn we bij de weinigen die in februari de villa huren, niettemin hadden we fantastisch sportweer, zo'n 15 a 18 graden.

Wij waren super tevreden met de service die we van Sander kregen, het is een hele geruststelling dat je toch in het nederlands een contact hebt, even een telefoontje bij een probleem en het wordt zo snel mogelijk opgelost !

Ik kan weinig minpuntjes geven, alles was ter onzer beschikking: wasmachine, afwasmachine, magnetron...

Spijtig dat bij deze temperaturen het zwembad te koud was want dat mooie bad lag toch wel te lonken hoor !

De oprit was vrij steil en krap draaien met een busje maar met een auto of klein busje totaal geen probleem. De buurt was ook veilig genoeg om op straat te parkeren

Zeer grote garage waar we al onze fietsen in kwijt konden zodat we ze niet steeds mee de stadjes in moesten nemen, dat was voor ons het grote pluspunt !

Zeker voor herhaling vatbaar

Hele mooie complete villa

F Fransen Vermeulen, 12-8-2013

Villa Valora ligt op een mooie locatie in Catalonië. Je bent snel in een dorp of in een stad. In de villa grijp je nooit mis, alles is aanwezig en schoon.

Alleen de honden in de omgeving moeten dringend het blaffen dag en nacht afleren. Ook airconditioning op de bovenverdieping zou een pre zijn.

Fantastische villa met prachtig zwembad

Monique, 10-8-2013

Dit is echt een fantastische villa, van alle gemakken voorzien, prachtig groot zwembad en maar liefst 3 terrassen. Grote keuken met alle apparatuur, 4 slaapkamers, 2 badkamers.

Mooi uitzicht, geen overlast van verkeer omdat het niet aan een doorgaande weg ligt, maar in een klein soort gehucht tegen een heuvel. Auto is wel noodzakelijk.

Het is ongeveer een kwartiertje van centrum Lloret de Mar.

Ruime rustige villa

Ronald, 11-9-2012

Villa in Spanje gehuurd via verhuurmaatschappij welke hun woord hadden gehouden. De villa was prachtig en de service was perfect.

De vele terassen rondom het huis maakte dat je de hele dag van de zon kon genieten met een lekker groot zwembad om af te koelen. De villa was luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. Wij denken erover om volgend jaar weer terug te komen want de twee weken gingen te snel voorbij.

Geweldige Villa een aanrader...

ellie Geerink, 10-9-2012

Dit is een fantastische villa met alles erop en eraan! Een heerlijk ruime villa met vele terrassen er omheen. Je kunt werkelijk overal terecht. Alle luxe die je thuis gewend bent van een senseo tot kaasschaaf je grijpt werkelijk nergens naast. Tel daarbij een groot en schoon zwembad met alle extra's, een grote BBQ, royale woonkamer en slaapkamers. Geweldig genoten, en zoals het hoort heerlijk ontspannen. Kortom een heerlijke plaats om je vakantie door te brengen.

Villa Valora, zeer tevreden

Martin, 10-8-2012

Villa valora Lloret de mar/Vidreres.

Wij (8 personen) hebben het zeer naar onze zin gehad in de villa Valora. De villa ziet er in het echt nog beter uit dan op de foto's en is goed ingericht. Er is geen airco aanwezig maar het is er goed uit te houden 's nachts omdat er op elke kamer waaiers aanwezig zijn. Mooie tijd gehad en veel gemak gehad van de villa. Goede keuken en lekker ruim zwembad. 's ochtends in de schaduw ontbijten aan de achterkant en 's avonds lekker aan de voorkant zitten bij het verlichte zwembad. Gratis wifi is ook een pluspunt bij bijvoorbeeld het opzoeken van activiteiten in de omgeving. Lloret de mar centrum is ongeveer 10 min. rijden met de auto. Goed te doen dus.

M.v.g. Martin Leus

Heerlijke villa!

Familie van der Meer, 26-7-2011

Wij kwamen vroeg aan bij ons huis, maar dat was allemaal geen probleem, zodat we ook op de "wisseldag" nog een middag konden genieten van de zon.

Sander heeft ons heel gastvrij en relaxed ontvangen, de villa was keurig schoon, en van alle gemakken voorzien. Heerlijke pool!

Ook de communicatie vanuit Nederland naar Spanje liep heel ontspannen, iedereen is ook steeds bereikbaar, heel fijn om te weten..

Al met al hebben wij een heerlijke week gehad, en wij kunnen verhuurmaatschappij iedereen aanraden!

prima villa en organisatie!

Familie elH, 25-7-2011

we zijn net terug van een weekje (16 juli t/m 23juli) in villa Valora in Vidreres. De villa last minute geboekt. Sander Keppels van deze organisatie bleek een goede gastheer namens de eigenaars van de villa. Een betrouwbare organisatie waar je met gerust hart je vakantiewoning of villa kunt huren ( je hoort wel eens anders is Spanje, daarom waren we aanvankelijk erg op de hoede, maar dat was met deze organisatie helemaal niet nodig:professioneel en betrouwbaar!).

mooi groot en schoon zwembad, evenals de rest van de villa die van alle gemakken is voorzien. Alles is goed geregeld, schoon en verzorgd in de woning!

binnen enkele minuten ben je in het levendige Lloret de mar of Blanes en binnen 3 kwartier in de fantastische stad Barcelona...echt genieten!

eigenaren: bedankt!

Rustig en netjes

M. Ng, 6-9-2010

Alles is aanwezig. Mooie grote zwembad. 10 min rijden en je zit in Lloret de mar. Echte aanrader..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Valora in Vidreres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Valora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Valora scoort een 9.05 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: