We hebben een aantal aanbieders voor Vidreres voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vidreres voor je op een rij gezet:

Reviews over Vidreres

Levendig, restaurants, terrasjes, dichtbij zee

F van der Berg
    13-1-2017

Wij wilden niet in de toeristen toestanden zitten, maar toch dicht bij zee. Vidreres is een echt Catalaans dorp, levendig, gezellig, Best leuke winkels en vooral veel slagers! Leuke markt op donderdag. Veel goede restaurants waar je voor een habbekrats eet, een aantal leuke terrasssen. Er is van alles, winkels, supermarkten, kerk, ziekenhuisje. Je bent in 10 minuten aan de zee, 5 minuten van de snelweg. De omgeving is landelijk, mooi. Goed wandelen in de omgeving, kasteel dichtbij, Girona dichtbij. Treinen en bussen voor Girona en Barcelona. Mooi achterland met de berg Montseny. Wij vonden de mensen heel erg aardig en kwamen graag in het dorp vanaf ons vakantiehuis. Heel centraal. Aanrader: wedstijd FC Barcelona kijken op het terras van één van de lokale kroegen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016
Vidreres scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews