We hebben een aantal aanbieders voor Vic voor je op een rij gezet:

Reviews over Vic

Alleraardigst Catelaans stadje

Wilfred
    9-8-2012

Een aardig stadje op ongeveer een uur landinwaarts rijden van de costa brava. Een centrum met leuke fleurige winkeltjes. Trekpleister is het grote plein, als het echter markt is zie je hier niet alles van.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Mooie en historische stad

Wim
    21-10-2011

Vic is een mooi stadje. Op het marktplein "Plaza Major" staan nog veel barokken gebouwen die goed onderhouden zijn. Er zijn bij het plein ook volop terrasjes waar het goed toeven. In het oude gedeelte van Vic zijn veel smalle straatjes met volop winkeltjes. Vic staat ook bekend om zijn vele slagerswinkeltjes, de "Pata Negra" is hier overal te koop. De omgeving van Vic is groen en heuvelachtig, een prachtige natuur

Gereisd Met partner in september 2011

wij zijn 2 keer in Vic geweest op weg naar de Parador Vic

Tanja
    11-9-2007

wij zijn 2 keer in Vic geweest op weg naar de Parador Vic-Sau. Vic is een schattig stadje, heeft een mooie Plaza Mayor. Leuke kleine straatjes. Op zaterdag was er markt, en was het druk en gezellig. We zagen (in september) nauwelijks andere toeristen, terwijl het beslist de moeite waard is. Omgeving is prachtig, groene bergen op zo'n kwartier rijden. (El Collsacabra)

Gereisd Anders in september 2007
Vic scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews