Reviews over Vic

prachtig gelegen hotel

elisabeth,
    15-9-2016

Het is een niet zo groot fraai gelegen hotel van de Parador keten. We hadden een ruime (superior)kamer aan de voorkant met groot balkon en een fantastisch uitzicht over het stuwmeer en de omringende bergen. Ontbijt is prima en de kamers worden goed schoongehouden. Je zit wel vrij afgelegen, de weg houdt op bij de Parador. De prachtige natuur van de Pyreneën omringt je hier aan alle kanten. De stad Vic is niet zo ver weg en de moeite van een bezoek waard.

Fantastische plek

LdN,
    21-8-2012

Ideale combinatie van prachtige omgeving en gastvrij rustpunt.

Goede parador

DF,
    23-9-2010

Redelijk grote schone kamers met prima bedden. Badkamer ook modern en schoon. Vanuit de hotelkamer heb je een heel mooi uitzicht over het meer. Vriendelijk personeel. Kortom een goede parador die zeker aan te raden is!(1 nacht verbleven)

Een mooie Parador in een schitterende omgeving!

inge smits,
    24-8-2010

De Parador ligt aan een meer met een fantastisch uitzicht, in een rustige omgeving. De kamers zijn goed verzorgd met een prima badkamer. Sommige kamers hebben een balkon aan voorkant (zeer aan te raden ivm uitzicht). Mooi zwembad, goed verzorgd met badhanddoeken en aanwezigheid van badmeester. Tennisbaan aanwezig.

Het dorpje Vic was tot onze verrassing erg leuk met een aantal goede winkels. Vergeet niet een worst mee te nemen, Vic staat bekend in Spanje om de goede kwaliteit worsten!

Boven de Parador ligt een klooster, zeker een bezoek waard.

Betaalbare luxe: aanrader

JdF,
    12-10-2008

Vriendelijk personeel, prachtig uitzicht, rustige omgeving, zeer mooie kamers. Ambiance van restaurant enige minpuntje. Mooi zwembad. Gemiddeld publiek iets ouder, maar daar heb je geen last van. Ongeveer 10 km van Vic centrum. Leuk stadje dat bekend staat om haar goede restaurants.

Vic scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews