Hotel Tuc Blanc

Hotel Tuc Blanc

We hebben een aantal aanbieders voor Tuc Blanc voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tuc Blanc in het Nederlands

Perfect ski-hotel

paulg
5-1-2011

Geweldig hotel direct aan de piste. Ruim hotel en kamers, goed ontbijt en heerlijk diner. Lekker zwembad en jacuzzi. Grote bar en cafetaria. Prima service: auto wordt uitgeladen en geparkeerd.

Na 20 jaar weer terug geweest in dit hotel. Het blijft een topper in een geweldig skigebied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tuc Blanc in Vaqueira - Baqueira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tuc Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tuc Blanc scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.