We hebben een aantal aanbieders voor Vaqueira - Baqueira voor je op een rij gezet:

vakanties Vaqueira - Baqueira

Reviews over Vaqueira - Baqueira

de machtig mooie pyreneeën

Miserez
    2-9-2013

het was voor ons een zeer aangename kennis making met de Spaanse pyreneeën. Lekker weertje en ruw landschap . en zoals overal in de bergen moet je wel een tijdje rijden om iets te gaan bezichtigen .De wandelingen ,fietstochten enz ...zijn daar zo anders dan de Alpen = aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Rustige plek!

Willems Rik
    6-8-2012

Het ligt dicht bij een stadje, maar je hebt wel auto nodig.
    Het is er rustig, Voor ons is het uitstekend want we hebben veel activiteiten gedaan en 's avonds zaten we rustig in de bar en maakten we kennis met de andere gasten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012
Vaqueira - Baqueira scoort een 6,8 uit 10, op basis van 4 reviews