Hotel Class Valls ***

Hotel Class Valls ***

Hotel Class Valls

We hebben een aantal aanbieders voor Class Valls voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Class Valls in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

A. Janssen, 16-9-2008

Wij hebben dit hotel als overnachtingshotel gebruikt op onze reis naar Zuid Spanje. Het hotel is op korte afstand van de autoweg, en is goed bereikbaar. Er is voldoende parkeergelegenheid en indien gewenst kun je de auto ook nog in de parkeergarage kwijt ; kosten Euro 10,00, maar wij hebben dit niet behoeven te betalen ! Eten, kamer en bediening zijn prima. Neem het dagmenu; dit is goed betaalbaar en van prima kwaliteit. De omgeving is niet fraai ; het hotel ligt tussen enkele garages en supermarkten in. Voor een overnachting dus prima ; voor een langer bezoek niet aan te raden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Class Valls in Valls , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Class Valls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Class Valls scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: