Vakantiehuis Casa Matrix

8.8Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Valls

Op vakantie geweest naar Casa Matrix?

8.8Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Casa Matrix

• 82 happy familie's23-01-2011

Stukje paradijs!!!

Casa Matrix, in een woord GEWELDIG!!! Wij hadden voor bijna 3 weken geboekt in juli 2010 met 2 gezinnen en met 2 auto´s. 4 volwassenen en 5 kinderen. Tevens hadden wij een kleine bbq gekocht zoat we op de veranda konden bbq-en, er was een grote stenen bbq aanwezig maar wij vonden t gezelliger op de veranda. Ook hebben wij een rijstkoker cadeau achtergelaten, vreselijk handig!! Wij met zn allen en de kids hebben hier een onbezorgde vakantie gehad, verse fruit genutigd, lekker buiten gekookt, gegeten, zwemmen, chillen, spelen, wandelen. Voor verdere info sluit ik me aan tot de info- beoordelingen van de andere vakantie gangers. Verder vinden wij t ook SUPER-JAMMER dat de woning niet meer verhuurd wordt want ook wij hadden meerdere malen geboekt dan!!! Verder hadden wij niet veel last van de insecten, dit kwam doordat we de handleiding van de villa goed doorgenomen hadden zodat we maatregelingen konden nemen. Wij hebben genoten met zn ALLEN!! Wij hopen dat de villa ooit nog verhuurd wordt

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Likor19-10-2010

Fantastische plek

Huis is ons heel goed bevallen.Erg ver van de bewoonde wereld af.Je moet een auto hebben om bijvoorbeeld boodschappen te doen.Ook de omgeving is erg mooi.Het huis ligt in een soort villa-wijk waar veel blaffende honden aanwezig zijn.Na een paar dagen stoorden we ons er niet meer aan.Zwembad kan d.m.v. een hek afgesloten worden,zodat kinderen er niet zomaar in kunnen.Schommel,wip en glijbaan zijn ook aanwezig.Vers fruit plukken is ook een feest voor de kleintjes.Jammer genoeg zat er onder het veranda-dak een wespennest,die af en toe vervelend waren.Ook mieren zijn veel aanwezig,dus je moet etensresten goed opruimen.s'Avonds is buiten zitten niet te doen dankzij muggen.Jammer genoeg is het huis niet meer te boeken.Misschien gaat de eigenaar er nu zelf wonen,anders hadden we het zeker nog wel een keer geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Wijnand22-10-2009

Perfect huis voor een vakantie met kleine kinderen

Casa matrix is een erg mooi huis, zeer rustig gelegen nabij de grotere plaats Valls. Naast beide kanten van de grote oprijlaan staan fruitbomen met druiven, citroenen, granaatappels, vijgen, amandelen e.d. die je , als ze rijp zijn, zelf mag plukken. Het zwembad en de tuin zijn goed onderhouden, en de inrichting van het huis is prima in orde. Vanauit het huis kun je meerdere plaatsen bezoeken zoals Tarragona, Salao (20km) Cambrils, Reus (30km) en natuurlijk Barcelona (100km). Verder is er een mooie kloosterroute die langs het leuke dorpje Mont Blanc gaat. In de omgeving van Valls vindt je voornamelijk wijngaarden, de plaatselijke wijnen en cava natural/brut is dan ook goed betaalbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 10deplae marianne23-08-2008

gewoon gezellig

alles was tip top mooi kamers zwembad ok en de mevrouw die de sleutel bracht ook een lieve dame mooie tuin en ja de fruit bomen waar je alles kon van eten echt een mooi vakantie gehadwe waren er met 4 volwassen en 2 kids in mei

Gereisd met familie in mei 2008

Vakantiehuis Casa Matrix info