Hotel Mas Salagros Ecoresort & Ancient Baths

Hotel Mas Salagros Ecoresort & Ancient Baths

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Mas Salagros Ecoresort & Ancient Baths voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Mas Salagros Ecoresort & Ancient Baths

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 km

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mas Salagros Ecoresort & Ancient Baths in Vallromanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mas Salagros Ecoresort & Ancient Baths zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.