Camping El Vedado

Camping El Vedado
6,5

12 reviews over Camping El Vedado in het Nederlands

ouderwets kamperen, comfortabel met bus nr barca

Alicia
21-4-2017

In Natuurpark gelegen. Waren er in voorseizoen, zon en schaduw je kon je eigen ruimte creëren Oud maar verzorgd sanitair, douches een 3* camping waardig De rumoerige gasten , samana santa , dé familievakantieweek van de Spanjaarden, bleven vooral vooraan staan, achterin volop plek. geen speciale activiteiten, met name geschikt voor de rustzoekers na een dag Heerlijk wandelen met je hond(en) en fietsen. Een ouwe campingbaas....een voorbeeld van hoe blijf je gezond bezig De bus ri barcelona centrum stop pal voor de ingang.

Jammer geen CCcard van Acsi, maar hebben bij een opmerking hierover toch korting gekregen, altijd leuk

Hebben nu camperplaats centrum barcelona, camping masnou, camping Barcelona in Mataro en bij vliegveld gehad, maar gaan heel graag terug naar El Vedado. Dus tot een volgend keer bij bezoek aan stad en familie ! Hasta pronto !

Gereisd Met partner in april 2017

Leuk voor stedentrip, maar niet voor kamperen

van der gaag
8-2-2015

Rustig, mooi terrein alleen het uitzicht op oude lekke kapotte caravans was minder. Sanitair was prima, in de ochtend was het koud water uit de douche (in de avond was het warm). Achteraan het terrein stond een zeer oud zwembad (grote kuip met smerig water maar het was nog geen seizoen). Er is geen speeltuin. Restaurant was prima, netjes en betaalbaar, bediening zeer vriendelijk! Receptie is antiek te noemen, net een museum, wel hele leuke eigenaars. Je kunt met bus of auto Barcelona prima bezoeken. Enige positieve is dat het personeel erg aardig is, dat maakte alles goed!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014

Leuke camping voor een paar dagen Barcelona

joop_2
7-9-2014

We hebben 4 dagen op deze camping gestaan om Barcelona te bezoeken, een prima uitvals basis 1/2 uurtje met de bus,

Het is een vrije camping zoek een plekje en zet je tent neer klaar. In de avond best rumoerig met veel gasten die nog laat arriveren zelfs rond 23:00 kun je nog gewoon inchecken.

Veel drukte met jeugd en we hebben snachts zelfs een vecht partij mee gemaakt tussen wat dronken jongeren.

Sanitair is oud te klein voor zo een grote camping, warm water was schaars.

Grote voordeel: 2x per dan vertrek er een bus naar Barcelona voor slechts € 4,- vanaf het parkeer terrein van de camping.

De camping ligt op een berg tussen hoge bomen dus zeer veel schaduw!

Gereisd Met partner in augustus 2014

onrustige, weining sfeervolle doorgangscamping

appie
22-8-2014

camping is geschikt voor mensen die enkele dagen barcelona willen bezoeken en niet veel waarde hechten aan rust/gezelligheid op camping. Wij hebben erg veel last gehad van laat thuis komende barcelona toeristen en (dronken) jongeren die 's nachts blijven kletsen. het is een ieder voor zich-sfeer, waarbij geen rekening met elkaar wordt gehouden. Toen ik hierover enkele vragen stelde aan campingbaas, zei deze dat dit bij spaanse camping hoort (ondertoon van je moet niet zeuren). Ik moest thuis uitrusten van de slechte nachten hier. Wij komen hier niet meet terug.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Fijne camping

Annelies
9-8-2014

Deze camping vonden wij erg fijn! We stonden er met onze tent - zonder elektriciteit

Pluspunten: - mooie, ruime schaduwplekken, heerlijk windje - prima uitvalsbasis voor Barcelona, bus vertrekt vanaf de camping, In augustus in ieder geval twee maal per dag heen en twee maal terug - bosrijke omgeving, veel natuur om je heen - zwembad met drie soorten baden: diep, ongeveer 1 meter diep en een poedelbadje - speeltuin en allerlei sportveldjes - leuk contact met andere families, onze kinderen, van 3 en 5 hebben zich uitstekend vermaakt met Spaanse en Vlaamse kinderen

Sanitair is prima op orde, wc papier aanwezig, fijne douches. Het is wat ouder, maar schoon

In augustus werd het erg druk, vooral erg veel Franse mensen.

Wifi - gratis zonder gedoe met codes - bij het restaurant 's Ochtends broos bij restaurant

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie uitvalsbasis voor de omgeving

Andre
18-5-2014

Ruime camping, wel wat aan het verouderen. Veel beschutting van bomen. 10 autominuten van het strand en 20 autominuten van het centrum van Barcelona. In het seizoen rijdt er 2 x per dag een bus van de camping naar het centrum van Barcelona. Wij hebben de camping reeds 3x in een rondreis opgenomen voor een paar dagen. En zouden er zeker weer heen gaan.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideale camping om Barcelona te bezoeken

sandra
9-8-2013

Dit jaar naar El Vedado geweest om met name Barcelona te bezoeken. We zijn 1 week geweest en het was geweldig. Geen overvolle camping en heerlijk grote plekken met voldoende schaduw. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Indien je op zoek bent naar een leuke camping, dan is dit de juiste camping, tenzij je het massale met de animatieprogramma's zoekt. Zwembad en sanitair zijn niet erg modern, maar prima en schoon. De bus naar Barcelona stopt voor bij de camping, ideaal dus. Als we Barcelona nog een keer gaan bezoeken, gaan we zeker weer naar deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijk ruime camping met prima restaurant

Nico
31-7-2013

Als we naar Barcelona gaan kiezen we altijd weer deze camping. Vooral op het achterste stuk heb je vaak een half veld voor jezelf, met volop schaduw. Het restaurant was helemaal vernieuwd, met een uitgebreide kaart, met zelfs een volle pagina vegetarische gerechten. Zwembad, sanitair, etc zijn niet erg modern, maar voldoen prima. Parkeren aan het strand bij El Masnou (10 min.) viel niet mee. Weer 2 keer met de bus naar Barcelona (50 minuten heen, 30 minuten terug).

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dat nooit meer!!!

André
24-7-2012

Stadscamping, d.w.z. zandbak! Achterste deel van de camping gesloten (voorseizoen), zwembad zonder water. Ongeïnteresseerde campingbaas. Enige voordeel: bus naar Barcelona stopt vlak vóór de camping. Prijs (inclusief korting van €10,- per dag!!!) €28,-. Sanitair niet echt schoon en verouderd. In weekend zeer veel overlast van jeugd die een huisje had gehuurd. Campingbaas treedt daartegen 's nachts niet op, dus zelf om 1.45 uur maar om enige rust gevraagd. 's Morgens autodeuren op en discomuziek op sterkte 100 db. Pas na 'n uur enige reactie van de beheerder/baas. Op zondag gevlucht naar andere camping.

Gereisd Met partner in juni 2012

Verschrikkelijk, schandalig dat dit mogelijk is!

corine
20-8-2010

Huisje zeer vervallen, onderkomen en smerig. Besprongen door vlooien, de eigenaresse vond dat geen probleem, dat overkwam haar ook! Veel muizen: eten moesten we ophangen maar zelfs het speelgoed was niet veilig. 's Nachts maakten ze veel lawaai, overal muizenpoep. Koelkast lekte en maakte veel lawaai 's nachts. Douche op rottend hout, smerig en leverde willekeurig heet en koud water. Matrassen waren dun en schimmelig, stonken. Stopcontacten los in bedrading. Afvoer van de keuken verstopt, en van de wastafel lekte fors. Beiden niet te gebruiken maar men wilde niets doen omdat het zondag was. Restaurant qua prijs/kwaliteit verhouding veel te duur. Al met al zo'n verschrikkelijke en ongezonde omstandigheden dat we niet de 2 geboekte weken zijn gebleven. De onverschilligheid van de eigenaren was schokkend. Enige positieve was de computer met internet verbinding zodat we naar een alternatieve accommodatie konden zoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Vedado in Vallromanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Vedado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.