We hebben een aantal aanbieders voor Vallromanes voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vallromanes voor je op een rij gezet:

Reviews over Vallromanes

ouderwets kamperen, comfortabel met bus nr barca

Alicia,
    21-4-2017

In Natuurpark gelegen.

Waren er in voorseizoen, zon en schaduw je kon je eigen ruimte creëren

Oud maar verzorgd sanitair, douches een 3*** camping waardig

De rumoerige gasten , samana santa , dé familievakantieweek van de Spanjaarden, bleven vooral vooraan staan, achterin volop plek.

geen speciale activiteiten, met name geschikt voor de rustzoekers na een dag Heerlijk wandelen met je hond(en) en fietsen. Een ouwe campingbaas....een voorbeeld van hoe blijf je gezond bezig

De bus ri barcelona centrum stop pal voor de ingang.

Jammer geen CCcard van Acsi, maar hebben bij een opmerking hierover toch korting gekregen, altijd leuk

Hebben nu camperplaats centrum barcelona, camping masnou, camping Barcelona in Mataro en bij vliegveld gehad, maar gaan heel graag terug naar El Vedado. Dus tot een volgend keer bij bezoek aan stad en familie !

Hasta pronto !

Gereisd met partner in april 2017

Leuk voor stedentrip, maar niet voor kamperen

van der gaag,
    8-2-2015

Rustig, mooi terrein alleen het uitzicht op oude lekke kapotte caravans was minder. Sanitair was prima, in de ochtend was het koud water uit de douche (in de avond was het warm). Achteraan het terrein stond een zeer oud zwembad (grote kuip met smerig water maar het was nog geen seizoen). Er is geen speeltuin. Restaurant was prima, netjes en betaalbaar, bediening zeer vriendelijk! Receptie is antiek te noemen, net een museum, wel hele leuke eigenaars. Je kunt met bus of auto Barcelona prima bezoeken. Enige positieve is dat het personeel erg aardig is, dat maakte alles goed!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Leuke camping voor een paar dagen Barcelona

joop_2,
    7-9-2014

We hebben 4 dagen op deze camping gestaan om Barcelona te bezoeken, een prima uitvals basis 1/2 uurtje met de bus,

Het is een vrije camping zoek een plekje en zet je tent neer klaar.

In de avond best rumoerig met veel gasten die nog laat arriveren zelfs rond 23:00 kun je nog gewoon inchecken.

Veel drukte met jeugd en we hebben snachts zelfs een vecht partij mee gemaakt tussen wat dronken jongeren.

Sanitair is oud te klein voor zo een grote camping, warm water was schaars.

Grote voordeel: 2x per dan vertrek er een bus naar Barcelona voor slechts € 4,- vanaf het parkeer terrein van de camping.

De camping ligt op een berg tussen hoge bomen dus zeer veel schaduw!

Gereisd met partner in augustus 2014

Fijne camping

Annelies,
    9-8-2014

Deze camping vonden wij erg fijn! We stonden er met onze tent - zonder elektriciteit

Pluspunten:

- mooie, ruime schaduwplekken, heerlijk windje

- prima uitvalsbasis voor Barcelona, bus vertrekt vanaf de camping, In augustus in ieder geval twee maal per dag heen en twee maal terug

- bosrijke omgeving, veel natuur om je heen

- zwembad met drie soorten baden: diep, ongeveer 1 meter diep en een poedelbadje

- speeltuin en allerlei sportveldjes

- leuk contact met andere families, onze kinderen, van 3 en 5 hebben zich uitstekend vermaakt met Spaanse en Vlaamse kinderen

Sanitair is prima op orde, wc papier aanwezig, fijne douches. Het is wat ouder, maar schoon

In augustus werd het erg druk, vooral erg veel Franse mensen.

Wifi - gratis zonder gedoe met codes - bij het restaurant

's Ochtends broos bij restaurant

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie uitvalsbasis voor de omgeving

Andre,
    18-5-2014

Ruime camping, wel wat aan het verouderen. Veel beschutting van bomen. 10 autominuten van het strand en 20 autominuten van het centrum van Barcelona. In het seizoen rijdt er 2 x per dag een bus van de camping naar het centrum van Barcelona. Wij hebben de camping reeds 3x in een rondreis opgenomen voor een paar dagen. En zouden er zeker weer heen gaan.

Gereisd met partner in augustus 2012
Vallromanes scoort een 8,7 uit 10, op basis van 4 reviews